Küsimus siduri ketta kohta

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
hintz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: E Juul 16, 2007 7:28 pm

Küsimus siduri ketta kohta

Postitus Postitas hintz »

Kas keegi oskaks öelda milline ketas oleks vastupidavam kui niva originaal.Vahetan ketaid aastas korra. All on sellised rehvid http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm
virx2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: R Apr 01, 2005 8:36 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas virx2 »

pigem on vaja muuta sõidustiili.
TR1 Team Tango, kaardilugeja. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
hintz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: E Juul 16, 2007 7:28 pm

Postitus Postitas hintz »

Vaevalt see aitaks ise arvan et sõidustiilil pole midagi äda
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

No siis tuleb jälgida vasaku jala asendit :D
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
antsa911
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: R Dets 26, 2008 5:58 pm
Asukoht: Tallinn/Keila/Põltsamaa

Postitus Postitas antsa911 »

Niva sidurikesed on õrnad. Ise kaalusin ka tükk aega, kas tasub Saharasid alla kruvida üldse või mitte, kuid peale kapitaalset rehvide pärast kinni jäämist panen enne Saharad alla kui Rangerite poole vaatan. Seega parem sidurit vahetada kui kinni istuda. Lisaks hakkab jubedalt sidurile aeglaselt meeletut mootori jõudu nõudvad ronimised jms. Vahekasti lukustus ka mingil määral kulutab sidurit rohkem.
Ostan laste ATV või krossika, pakkumine PS!
virx2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: R Apr 01, 2005 8:36 pm
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas virx2 »

meil omal ajal ei juhtunud siduriga küll midagi. all olid 31" rehvid. Muidugi aitasid säästa sidurit aeglased ülekanded.
TR1 Team Tango, kaardilugeja. TR1 2007 III koht, Balti Karikas 2007 III koht.
hintz
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: E Juul 16, 2007 7:28 pm

Postitus Postitas hintz »

Et siis nagu ma aru saan peaks ostma uue siduriketta ja laskma peale panna kvaliteetsema katte ehk
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Minul kulus kolme aasta peale (koos võistlemisega) vaid kaks siduriketast.
Osta korralik lääne ketas ja korv, kestab kauem.
Siit saad mõsitliku hinnaga: http://www.autoosad.ee/

Keskdifri luku kasutamine nüüd küll sidurit rohkem ei kuluta.

Ei mäleta, et rehvide pärast kunagi siduri põlema oleks saanud. Lihtsalt tuleb vaskut jalga kontrollida ja kasutada õiget käiku sõitmisel.
Niva (bensiini) mootori dünaamika tõttu on paratumatu, et metsas tuleb pidevalt üsna kõrgete pööretega liigelda. Lihtslt tuleb süüda kalgiks teha ning äkilisemat käiguvahetuste ja rohkema gaasiaga sõidustiil omandada.

Vale käigu ja liigmadlate pöörete tõttu ning sidurit libistades saad sellest üsna kiireti jagu.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vasta

Mine “Niva”