2. leht 3-st

Postitatud: R Mär 06, 2009 2:18 pm
Postitas Landy
antsa911 kirjutas:Aga Landy, näri läbi ja topi suhu ka, mis mõõtu rehvid alla panna Niva velgedele ja mis firma rehvid, mis mõõduga.
Ma ei saa aru, miks nende volga velgede juures niikõvasti kinni oloed, kuui 2 jooku 16" velgi olemas?
Minu teada neid volga velgi ju ka erineva offsetiga ja seega peab konkreetset velge lähemalt nägema.

Postitatud: R Mär 06, 2009 2:34 pm
Postitas antsa911
Ma ei ole neis kinni, tahan et Sa ütleksid: "Ants, pane Nivale originaalveljed ja pane sinna alla ...... rehvid mõõdus ....... sest nii om hää".

Täida palun punktiir :)
Ette tänades :)

Insa Turbo Saharad 205R(/80)R16 näiteks

Postitatud: T Mär 10, 2009 12:49 pm
Postitas Landy
Siinkohal tasub kohe ära mainida, et kui korraliku haardumisega mudarehv alla saab tuleb kindlasti ka sillkinnitused (reakatiivvardad ja nende silmad) ära tugevdada ning puksiring hoolega üle vaadata. Kas reaktiivvarraste kinnitus "kännud" kere küljes tuleks tugevdada.

nivale rehve

Postitatud: L Mär 14, 2009 10:16 am
Postitas mak1
kuna suht väheteadlik niva ja rehvide kohapealt siis tahaks teada midagi sellise rehvi kohta. kas originaalveljele 16-sele saaks panna sellise rehvi alla? ja mis selle omadused oleksid, nii head kui ka kehvad omadused. tänud iga info eest.

Goodyear G82

Mõõt 7,5 R 16C


http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=223401

Postitatud: P Mär 15, 2009 7:57 pm
Postitas Landy
Jah, niva veljele saab selle küll panna, kuid kuna tegu 32,2" rehviga, siis ilma suurema ümberehituseta see sinna alla ei mahu. Antud rehvi mudelit kasutas Land Rover militaarmudelitel ja Camel Trophy võistlusautodel kaheksakümendatel aastatel.

Re: nivale rehve

Postitatud: T Mär 31, 2009 12:18 pm
Postitas mak1
sai natuke netis surfatud ja vaadatud rehve, tekkis selline küsimus´!
kuidas on insa turba dakar ja insa turbo ranger rehvi kulumine asfaldi peal sõites? peamiselt küll kruusateed ja metsateed mis on kohati ikka pehmed ka, kuid on ka vaja asfaldil sõita vahest 10km vahest tuleb päevas 30-40 km!

sellise rehviga sõites kindlasti ka küttekulu suurem. aga tahaks selle rehvi head ja vead teada!

tänud iga info eest.

Tänud landy-le kes eelmise rehvi kohta asjakohase info andis!

Postitatud: T Mär 31, 2009 2:26 pm
Postitas antsa911
Algul uurisin ka Nivale Rangereid, kuid nende suuntilus on pigem 80% maanteekasutus ja muster ei tundu ka selline usaldusväärne. Kui nüüd valikule veel lisada maastikul sõitmiseks näiteks IT Sahara siia juurde, siis oleks läbivus parem, kuid siinkohal on Landy jälle öelnud, et sillakinnitused tuleks enne selle rehvi kasutamist tugevdada. Paljudel Nivadel on all Saharad ja ei kurdeta millegi üle eriti, oleneb sõidustiilist ja vajadustest.

Postitatud: T Mär 31, 2009 5:28 pm
Postitas Alex
IT saharadega midagi tugevdama küll ei pidanud, küll aga mõned probleemid tekkisid:esitiibade alumisi eesmisi nurkasi tuli maha lõigata,tagumised kippusid suure amordikäiguga kere vastu minema ja vahel piisas sellest, et kinni jääda(nagu kässar peal) ja pehmes-väga pehmes pinnases kippus masinal jõudu nappima rehvi pidamise tõttu.Minul siis olid originaal 16" velgede peal(vist)215 laiusega.

Postitatud: T Mär 31, 2009 5:53 pm
Postitas Landy
Panin selle arutelu samasuguse varasema teemaga kokku.
Seega lugege palun varasemaid postitusi, seal palju vastuseid.

Postitatud: K Apr 01, 2009 12:14 pm
Postitas mak1
Alex kirjutas:IT saharadega midagi tugevdama küll ei pidanud, küll aga mõned probleemid tekkisid:esitiibade alumisi eesmisi nurkasi tuli maha lõigata,tagumised kippusid suure amordikäiguga kere vastu minema ja vahel piisas sellest, et kinni jääda(nagu kässar peal) ja pehmes-väga pehmes pinnases kippus masinal jõudu nappima rehvi pidamise tõttu.Minul siis olid originaal 16" velgede peal(vist)215 laiusega.
seda oli ka landy postitustest lugeda et tiiva ääri peab tiba lõikama, ja nagu ma aru saan siis ka logarid jäävad ju ette.... kas nende rehvide puhul peaks siis ka logaritest loobuma?
ega ikka eriti pehmesse pinnasesse ei roni ja uputama ei hakka, arvan et pole mõtet, kuna vintsi ka nagunii ei ole veel... ja põhisõit käib põlluteedel, kus nagu põhi on all kõva kuid pealt mingi ca 10senti on jube tatine ja porine.

Postitatud: K Apr 01, 2009 2:36 pm
Postitas Alex
seda oli ka landy postitustest lugeda et tiiva ääri peab tiba lõikama, ja nagu ma aru saan siis ka logarid jäävad ju ette.... kas nende rehvide puhul peaks siis ka logaritest loobuma?


Jah...logaritest tuli loobuda.Ka mulle ei meeldinud see aga kuskil peab kompromisse tegema.Kõik rattakoopad said kivikaitsega kaetud ja aasta jooksul roostet ei ilmunud(ise ka imestasin).

Postitatud: N Apr 09, 2009 12:22 pm
Postitas M695
Kas keegi teab mingit interneti lehte kuhu rehvi mõõte sisestades sai rehvide välis diameetri. Kunagi vist oli siin liikumas mingi taoline link, kui ma ei eksi siis oli vist Landy lehe peal?

Postitatud: N Apr 09, 2009 12:35 pm
Postitas tarmo
M695 kirjutas:Kas keegi teab mingit interneti lehte kuhu rehvi mõõte sisestades sai rehvide välis diameetri. Kunagi vist oli siin liikumas mingi taoline link, kui ma ei eksi siis oli vist Landy lehe peal?
Piisab kui natuke ise arvutada oskad.

Näide.

265/75 R15 läbimõõt:

265 * 0.75 *2 + 15*25.4 = 778.50 mm ehk ca 30.5 tolli

25.4 on toll millimeetrites.

Postitatud: N Apr 09, 2009 12:35 pm
Postitas zum
M695 kirjutas:Kas keegi teab mingit interneti lehte kuhu rehvi mõõte sisestades sai rehvide välis diameetri. Kunagi vist oli siin liikumas mingi taoline link, kui ma ei eksi siis oli vist Landy lehe peal?
tqhq.ee kalkulaator

Postitatud: N Apr 09, 2009 12:37 pm
Postitas M695
Piisab kui natuke ise arvutada oskad.

Teadagi inimene on laisk:)
Tänud.