Niva mootorid?

Moderaatorid: Landy, Moderators

Vasta
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Niva mootorid?

Postitus Postitas NivaRunner »

Nii.. siis selline lugu, et sai ostetud NIVA aastast 78´ :D ja passis 1600 mootor :) , sõites teeb mootor kena traktori häält ja tossab soojana kergelt :( . Järeldasin siis, et kergelt läbi juba mootor 8) aga peale mootoriruumi pesuselgus, et ploki peal kirjas 011 :shock: . Üks tark oskas õelda, et 011 on 1300-ne mootor ja see põhjendaks ka kergelt juba jõu puudulikkust. ja sellest tekkis küsimusi:

1. Mis mootoreid on nivale peale pandud?
2. Mis ploki numbrile vastab mitme kuubikuline mootor?
uaz469
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: R Sept 09, 2005 10:21 am
Asukoht: Hetkel eemal...

Postitus Postitas uaz469 »

Seda 011 nägid sa kindlalt plokikaanel, mitte plokil.
Need plokikaaned peaks olema pea kõik 011 tähiseda.
Niva mootoritest võib sulle Landy rääkida, muidugi Ladaklubi on ka abiks!
"Vaba mees nii mitte vabal maal..."
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kallis NivaRunner!

Siin Niva alamteemas on vaid üks kleebiseks tehtud teema:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=451
Võta mõni minuta ega ja loe läbi!

Lisaks on paigaldatud tehases:
1,3L karburaatoriga
1,6L karburaatoriga
1,7L karburaatoriga
1,7L pritsuniga

Ette tänades,
Landy
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

Ennem kui teema tegin lugesin läbi ka kleebise ja ei osanud sealt välja võtta fakte mootorite kohta. lähemalt on kirjutatud ainult diislist.
See kiri 011 on kohe päris kindlasti ploki peal. Seda ,et kaanel on 011 teadsin juba ennem.
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

Nii lugesin natuke ladaklubi :) ja selgus, et 011 on siis 1300cm3 mootor. Neid on, nagu landy kirjutas, nivale peale pandud :wink: aga kuna mul passis 1557cm3 ja 54 kw siis on ilmselt peale tõstetud vale mootor.

Siis veel selline asi, et ladaklubist sealt tehniliste andmete alt ei leidnudki sellise kubatuuri ja kw mootorit?

Ehk oskab keegi hea inimene pakkuda sellist mootorit mis originaalis peaks olema?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

NivaRunner kirjutas:Nii lugesin natuke ladaklubi :) ja selgus, et 011 on siis 1300cm3 mootor. Neid on, nagu landy kirjutas, nivale peale pandud :wink: aga kuna mul passis 1557cm3 ja 54 kw siis on ilmselt peale tõstetud vale mootor.

Siis veel selline asi, et ladaklubist sealt tehniliste andmete alt ei leidnudki sellise kubatuuri ja kw mootorit?

Ehk oskab keegi hea inimene pakkuda sellist mootorit mis originaalis peaks olema?
Kas sul on peal keti või rihmaga 1,3 mootor?
Neid kilowatte ja kuupcentrimeetreid passis ei tasu kuigi tõsislet võtta. Aegade jooksul on nii autoomanikud, kui ARK neisse väga loominuliselt suhtunud.

Isennest on 2WD ja Niva peal olevad LADA motorid ühed ja samad. Erievad on vaid õlipump ja karter.

Mina ostsin oma nivale doonoreiks kaks tavalist 1,6L siksi mootorit, mille siis vanalt mootorilt karteri ja õlipuba ümber tõstsin.

Ilmslet on eelmisel omanikul midagi mootoriga juhtunud ja esimese ettejuhtuva LADA mootori asemel pannud.

Seega vaiska see 1,3 sealt vahelt minema, osta kusgailt kas Niva või tavaline 1,6 L LADA mootor ja elu on jälle ilus.

Veel mõned aastada tagasi sai ca 1,5KEEK eest üsna normaalses korras mootori kätte.

Oma viimasele NIVA mootoreile lasin tõsise "tuuningu" teha ja selle remont läks lõppkokkuvõttes ca 14KEEK maksma.
Aga see mootor sai ka hea.
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image8.htm
Viimati muutis Landy, P Sept 28, 2008 11:49 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

Landy kirjutas:
NivaRunner kirjutas:Nii lugesin natuke ladaklubi :) ja selgus, et 011 on siis 1300cm3 mootor. Neid on, nagu landy kirjutas, nivale peale pandud :wink: aga kuna mul passis 1557cm3 ja 54 kw siis on ilmselt peale tõstetud vale mootor.

Siis veel selline asi, et ladaklubist sealt tehniliste andmete alt ei leidnudki sellise kubatuuri ja kw mootorit?

Ehk oskab keegi hea inimene pakkuda sellist mootorit mis originaalis peaks olema?
Kas sul on peal keti või rhmaga 1,3 mootor?
Neid kilowatte ja kuupcentrimeetrid passi ei tasu kuigi tõsislet võtta. Aegade jooksul on nii autoomanikud, kui ARK neisse väga loominuliselt suhtunud.

Isennest on 2WD ja Niva peal olevad LADA motorid ühed ja samad. Erievad on vaid õlipump ja karter.

Mina ostsin oma nivale doonoreiks kaks tavalist 1,6L siksi mootorit, mille siis vanalt mootorilt karteri ja õlipuba ümber tõstsin.

Ilmslet on eelmisel omanikul midagi mootoriga juhtunud ja esimese ettejuhtuva LADA mootori asemel pannud.

Seega vaiska see 1,3 sealt vahelt minema, osta kusgailt kas Niva või tavaline 1,6 L LADA mootor ja aelu on jälle islus.

Veel mõned aastda tagasi sai ca 1,5KEEK eet üsnnormaalses korras mootori kätte.

Oma viimasele NIVA mootoreile lasin tõsise "tuuningu" teha ja selle remont läks lõppkokkuvõttes ca 14KEEK maksma.
Aga see mootor sai ka hea.
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image8.htm
Arvan, et mootor ketiga kuna tuli keti laginat ja peale pingutust läks vaiksemaks.

Mootoriks mõtlesin üht sinupoolt mainitud peaueoti diislit lammarist osta aga kas bensuka kast istub sinna külge??

Kas esiotsale kerget tõstet on nii otstarbekas teha:
Sarniiriplaadi 3 polti ää, asemele pikemad poldid. Poldid läbi sarniiriplaadi, siis mingi 5cm jagu mutreid kõvasti peale keerata ja siis läbi õõtsa ja kinni?
Et õõtsa ja sarniiri vahele jääks nende vahele laotud mutrite jagu ruumis.
Või on see konstruktsioon liiga nõrk? Võistlustele plaanis pole minna rohkem nagu omalõbuks. Mingi flansi meisterdamis võimalust pole.

Tänud
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

NivaRunner kirjutas: Arvan, et mootor ketiga kuna tuli keti laginat ja peale pingutust läks vaiksemaks.
Väga tuttva tunneja heli. Minul kulus vist esimsele mootorile kaks pingutustalda ära.
NivaRunner kirjutas: Mootoriks mõtlesin üht sinupoolt mainitud peaueoti diislit lammarist osta aga kas bensuka kast istub sinna külge??
Otse kindlasti mitte. Ilmselt on selleks mingi vaheplaat.
kahjuks ei suutnud siia
http://www.lahe.net/landy/niva/manuals/manuals.htm
ühtegi diislemootoriga auto manuali leida.
NivaRunner kirjutas: Kas esiotsale kerget tõstet on nii otstarbekas teha:
Mina Niva modismisest eriti rääkida ei tahaks.
Selleks on siin omad "spetsid".

O.T. Omadest kogemustest-
Tean, et originaalseades see masin kestab veidi (kuigi suure ja aja raha kuluga) ja on täits mõnus safrtitel käimiseks..
Mina olen omad (rahalised) õppetunnid originaal sedes Niva peal kätte saanud ja oleks siis taregem olnud, oleks tolle raha kohe Land Roveri ostufondi deponeerinud.-
Paraku olin loll ,matsin suure raha Nivasse, müüsin kopikate eest ja ostsin lõpuks ikkagi Land Rover (laenu peale).

Seega, kui mingid tõised ehitamise mõtted liiguvad, siis mina soovitaks mõnd teist autot piidelema haka, enne kui oma investeeritud (loe raistatud) raha ja aega taga nutma hakkad.
Viimati muutis Landy, P Sept 28, 2008 8:09 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
NivaRunner
Mudder
Postitusi: 93
Liitunud: L Sept 27, 2008 2:21 am
Asukoht: Keila

Postitus Postitas NivaRunner »

sellist super ehitust plaanis pole ja võistlustele ka vist ronima ei hakka. Lihtsal oma lõbuks vähe metsas müttamiseks ja suht originaalina.
Vasta

Mine “Niva”