Niva käigukast
Moderaatorid: Landy, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Niva käigukast
Kas 4ja ja 5e käigulise käigukasti põhiosa ainukeseks erinevuseks on alumine võll ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Landy:
---------------------------------------------------------------------------------
Siit rumal küsimus. Mitut erinevat neljakäigulist kasti VAZ-i tehas üldse tootnud on ja millistel mudelitel neid kasutati?
Ardi Soovik
--------------------------------------------------------------------------------
3 erinevat.
01(011,02,03) kastist kiiremad
ja 06(niva) kastist aeglasemad on
05(04,07) kastid
5k.kastid on tehtud 05 kasti baasil,ehk esimesed 4 käigu hammasrattad on vahetatavad 5-sel kastil vaid 05(04,07) kastis sisalduvate hammasratastega.
kaeval
--------------------------------------------------------------------------------
milline neist õigustaks ennast kõige rohkem niva puhul
Ardi Soovik
--------------------------------------------------------------------------------
01 kast loomulikult,seda ma selles teemas tõestada püüangi.Maastikul on vaja vahel võimalikult aeglast ja tugevat käiku kasutada,ja seda võimaldab 01 kast 16% enam.Maanteel on ju kõik ühekiirused kuna 4-s käik on kõigil otsekäik.
---------------------------------------------------------------------------------
Siit rumal küsimus. Mitut erinevat neljakäigulist kasti VAZ-i tehas üldse tootnud on ja millistel mudelitel neid kasutati?
Ardi Soovik
--------------------------------------------------------------------------------
3 erinevat.
01(011,02,03) kastist kiiremad
ja 06(niva) kastist aeglasemad on
05(04,07) kastid
5k.kastid on tehtud 05 kasti baasil,ehk esimesed 4 käigu hammasrattad on vahetatavad 5-sel kastil vaid 05(04,07) kastis sisalduvate hammasratastega.
kaeval
--------------------------------------------------------------------------------
milline neist õigustaks ennast kõige rohkem niva puhul
Ardi Soovik
--------------------------------------------------------------------------------
01 kast loomulikult,seda ma selles teemas tõestada püüangi.Maastikul on vaja vahel võimalikult aeglast ja tugevat käiku kasutada,ja seda võimaldab 01 kast 16% enam.Maanteel on ju kõik ühekiirused kuna 4-s käik on kõigil otsekäik.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Veel 5k kastist:
-------------------
Viienda käigu külgnuut kulunud.
Tegin omal selle ümber. Uued osad poes marukallid. Keerasin siis hammaka teistpidi. Natuke treipingis rellakaga mässimist ja "nuputööd". Nüüd viies käik ilma sünkronisaatorita ja hambumine palju sügavam. Pääsesin üle 1000eek odavamalt.
----------------
oli sama mure 5. käigu välja loopimine. asi juhtus 04ga. kasti maha võtmisel selgus, et peavõlli keskmise laagri kinnitusketta poldid olid lahti keeranud. ja sama koha laager oli väga lääbi. pool separaatorist oli kadunud kasti sisemusse. seega soovitan üle vaadata enne, kui midagi hullemat juhtub
--------------------
Kui vaid 5-dat aeg.ajalt välja viskab siis osta 5k,kahvel maksab 170kr.Vahetuseks eemaldad vaid tagumise otsa.
-------------------
Viienda käigu külgnuut kulunud.
Tegin omal selle ümber. Uued osad poes marukallid. Keerasin siis hammaka teistpidi. Natuke treipingis rellakaga mässimist ja "nuputööd". Nüüd viies käik ilma sünkronisaatorita ja hambumine palju sügavam. Pääsesin üle 1000eek odavamalt.
----------------
oli sama mure 5. käigu välja loopimine. asi juhtus 04ga. kasti maha võtmisel selgus, et peavõlli keskmise laagri kinnitusketta poldid olid lahti keeranud. ja sama koha laager oli väga lääbi. pool separaatorist oli kadunud kasti sisemusse. seega soovitan üle vaadata enne, kui midagi hullemat juhtub
--------------------
Kui vaid 5-dat aeg.ajalt välja viskab siis osta 5k,kahvel maksab 170kr.Vahetuseks eemaldad vaid tagumise otsa.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
kuna kastil oli segamini esimese otsa laager, ja selle vahetuseks tuli alumine võll niikuinii välja võtta - siis ma ei hakanud lõpuks ikkagi seda 5ndat käiku teise kasti otsa aretama vaid remontisin olemasoleva kasti ära
Kui keegi nüüd ütleks palju on 5k kasti sisse viisakas õli panna ma tänaks - ei leia hetkel ise jõudu kusagilt otsima hakata
Kui keegi nüüd ütleks palju on 5k kasti sisse viisakas õli panna ma tänaks - ei leia hetkel ise jõudu kusagilt otsima hakata
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vaata Landy arhiivi:MahviaDeTyrk kirjutas:k
Kui keegi nüüd ütleks palju on 5k kasti sisse viisakas õli panna ma tänaks - ei leia hetkel ise jõudu kusagilt otsima hakata
http://www.lahe.net/landy/niva/manuals/manuals.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Õnnestus välja lugeda 1,35L - krt teab oli see nüüd siis 4ja või 5e käigulise kohta - aga no 1,5 on ilmselt okLandy kirjutas:Vaata Landy arhiivi:
http://www.lahe.net/landy/niva/manuals/manuals.htm
Oled sa selles kindel ? - Mitmed on rääkinud, et 5esel tuleb õli rohkem sisse panna kui see nivoo - muidu jääb siiski kuivalezum kirjutas:Täiteava servani pannakse Ladadel. 5-sel samamoodi.
(Liitreid ei oska öelda)
Mul ei ole mitte kui miskisugust huvi seal auto all küljepealt august õli sisse toppida - mul lihtsam see pealt sisse kallata - Lada kastil ei käi mitte pealt ära kaan, vaid alt ära põhi - seega on mu kast kallamise hetkel tagurpidi ja suhteliselt keerukas seda auku jälgida
Teine võimalus - panen kasti alla ja kallan sisse käigukangi august - samuti suht keerukas punni järgi kallata, sest käigukangi auk on tagaotsas kus tagurpidi ja 5es käik - küljeauk aga kasti põhiosas
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- antskantoss
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 33
- Liitunud: K Veebr 10, 2010 5:42 pm
- Asukoht: Tallinn
Enda aparaadil oli juba ostes kastis kõrin sees kui koha peal töötas. Kui sidur all oli siis oli vaikne. Nüüd aga 70 tuhhi kast tööd teinud ja omadega täitsa läbi. Neljas käik kadunud ja ülejäänud karjuvad ja ragisevad. Esmalt hakkas karjuma 5 ja peale 4 ära kadumist karjuvad nüüd ka teised. Õli tase on normis ja isegi nati rohkem. Tuleb vist tõdeda, et insenerid ei ole viiese kastiga eriti vaeva näinud ja asi tundub nõrk. Asemele tuleb panna neljane.