Niva offroadiks
Moderaatorid: Landy, Moderators
Niva offroadiks
Mida tuleks ühe nivaga ette võtta, et ta maastikuläbivust mõnevõrra tõsta? Olen juba tükk aega pead murdnud, kuidas seda autot kõrgemaks tõsta. Nagu ma aru saan ei ole tal esisilda. Lisaks veel difrilukud ning kui keegi oskab rääkida, siis mis mootori vastu võiks Niva originaaljõuallikat vahetada. Samas peaks auto olema ka põhimõtteliselt maanteesuutlik.
hm? Kui esisilda pole siis oleks see kasulik kindlasti hankida,sellega paraneb oluliselt auto liikumisvõime
Tõsta saab küll,tagasillale kõrgendused vedrude alla keevitades ,
esisillal saab nats õõtshoobadega mängida
rattaid eriti yle 32 tolli mina kyll ei julge panna ,poollasse hakkab minema nagu leiba
sama jutt ka mootoriga ,et ega eriti vihasemat pole mõtet panna ,vahekast jms kipub pilbasteks lendama
olen näind 1.7 d peugeoti mootoriga ,oli enam vähem.
Lukkudest niipalju et taha sobib väga hästi lincoln locker
aga ega asfaldi peal siis lust sõita pole
Peaks olema ka lockrightilt vist midagi saada tegelt.
Head nuputamist
kui hästi tahta siis saab üht-teist nivast ehitada küll,kui midagi täpsemalt teada tahad anna teada ,mul üx tõstetud aparaat omalgi
Terv
Tõsta saab küll,tagasillale kõrgendused vedrude alla keevitades ,
esisillal saab nats õõtshoobadega mängida
rattaid eriti yle 32 tolli mina kyll ei julge panna ,poollasse hakkab minema nagu leiba
sama jutt ka mootoriga ,et ega eriti vihasemat pole mõtet panna ,vahekast jms kipub pilbasteks lendama
olen näind 1.7 d peugeoti mootoriga ,oli enam vähem.
Lukkudest niipalju et taha sobib väga hästi lincoln locker
aga ega asfaldi peal siis lust sõita pole
Peaks olema ka lockrightilt vist midagi saada tegelt.
Head nuputamist
kui hästi tahta siis saab üht-teist nivast ehitada küll,kui midagi täpsemalt teada tahad anna teada ,mul üx tõstetud aparaat omalgi
Terv
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Niva offroadiks
Nõnnaks, olles nüüdseks olnud Veidi üle kuu Niva omanik võin pakkuda välja järgmiseid nõuandeid.Fänn kirjutas:Mida tuleks ühe nivaga ette võtta, et ta maastikuläbivust mõnevõrra tõsta? Olen juba tükk aega pead murdnud, kuidas seda autot kõrgemaks tõsta. Nagu ma aru saan ei ole tal esisilda. Lisaks veel difrilukud ning kui keegi oskab rääkida, siis mis mootori vastu võiks Niva originaaljõuallikat vahetada. Samas peaks auto olema ka põhimõtteliselt maanteesuutlik.
1) Osta normaalne(muda)kumm alla! (205/80 R16 juba kärab kenasti)
Ühtalsi pead rattkoobaste servi õgvendama, et rattad ära mahuksid.
2) Osta normaalne amort alla .
Kui lääne oma ei jõua/raatsi osta, siis UAZ omaga võid proovida.
3) Difrilukud on häbematulet kallid (alates 400$/tk)
Parem mõtle vintsile (see Hiina oma millest siin foorumis juttu oli maksab ~11KEEK)
4)Sõltuvalt valmistusaastast
Kui on 1,6L , siis võin vahetada 1,7L bosh pritsungi vastu ja maanteesõiduks kindalsti 5k. kast
Üldse on Nivale pandud pele järgmiseid mootoreid:
1,3L
1,5L
1,6L
1,7L karburaator
1,7L Vene pritsung
1,7L Boshi pritsung
Lisaks on venelased peale pannud kolme erinvat diislit:
*VAZ-21215 (1993-1996) Engine: Peugeot XUD-9L,Diesel, 1905cc,
*VAZ-21215-10 (1998-....)Engine: Peugeot XUD-9SD, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,905 cc (bore 3.46", stroke 3.27"),
compression ratio 23:1. Power 75 hp @4,600 rpm, torque 97 ft.-lb. @ 2,250 rpm. Acceleration 0 to 62 mph 21.3 s. Top speed 82 mph. Fuel economy: 32.2 mpg (in 56 mph), 20.6 mpg (at 75 mph),24.5 mpg (in city cycle)
*VAZ-21215-50 Engine: VAZ-3411, turbo-diesel. Straight 4. Displacement: 1,524 cc. Power 65 hp @ 4,600 rpm, torque 87 ft.-lb. @ 2,500rpm. Fuel economy:less than 27 mpg (average)
--------
LISA:
Neile kes inglaste terminitset aru ei saa lisan seletuseks:
mpg (miles per gallon)- miili galloni kohta (kütusekulu)
" (inch)-tolli (pikkuse mõõt)
ft.-lb(feet-bound)-(naela tolli kohta) (väändemomendi juures)
mph (miles per hour)-miili tunnis (liikumiskiirus)
P.S. Peugeoti diilsi käigukastil on teine sidurikoda ja esisilla reduktor on kinnitatud kere külge.Muud vahet nagu pole.
Viimati muutis Landy, R Nov 28, 2003 12:05 am, muudetud 2 korda kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Nivale korralik mootor
Endal niva aastast 95. Vahetasin mootori bmw 2.5 t diisli vastu. Igati vinge on nüüd. Korralik kumm on all ja ronib nii mis jaksab. Kui tahate väga hulluks asja ajada, siis peate nivat korralikult kõrgemax tegema ja see juba maksab midagi.
lase käia! Idee töötab ilusti. Oma vanal Patrolil keevitasin esimese difri kinni ja Broncol keevitasin tagumise difri kinni. Satelliidid omavahel kinni lasta, siis veel 5mm materjalist lisaplaadid satelliitide vahele kinni keevitada. Korpuse külge satelliite ei soovita keevitada, läheb liiga hapraks.viva kirjutas:Kuidas oleks kui keevitaks tagumise diffri kinni . Asfaldile pole plaanis ronida, maksimaalselt ehk vahel satun kruusale. Läbivusele annaks see aga kõvasti juurde ja lukkudega võrreldes jääks rahakotti krabisevat kõvasti alles
+372 5028488