Rax888 kirjutas:Proovin nüüd seletada, mis lahenduse ma leidsin. Peale natukest mõtlemist ja kalkuleerimist, jõudsin sellisele lahendusele, mis tuli kõige soodsam ja lollikindlam. Kasutasin samasugust põhimõtet nagu g- klassil on diffrilukkude lülitussüsteemgi. Vintsi külge panin, mingi auto, siduri töösilindri http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/20844643
Selle silindri tööks vajamineva rõhu tootjaks kasutasin jällegi mingi sõiduauto siduri silindrit ning paigaldasin kogu kupatuse, kõige sobivamasse kohta, auto alla. http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/20844629 Ning sealt edasi, hoovasiku salongi.Nii, et mul on nüüd lisaks lukkude ja vintsi lülitamiseks, veel üks "seeneke" juures.
Keegi modedest võiks selle teema kuhugi sobivamasse kohta tõsta.