vintsi freespooli ja engaged lülitus hüdroga?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Rax888
Fitting 38"
Postitusi: 277
Liitunud: P Nov 26, 2006 8:34 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rax888 »

Rax888 kirjutas:Proovin nüüd seletada, mis lahenduse ma leidsin. Peale natukest mõtlemist ja kalkuleerimist, jõudsin sellisele lahendusele, mis tuli kõige soodsam ja lollikindlam. Kasutasin samasugust põhimõtet nagu g- klassil on diffrilukkude lülitussüsteemgi. Vintsi külge panin, mingi auto, siduri töösilindri http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/20844643
Selle silindri tööks vajamineva rõhu tootjaks kasutasin jällegi mingi sõiduauto siduri silindrit ning paigaldasin kogu kupatuse, kõige sobivamasse kohta, auto alla. http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/20844629 Ning sealt edasi, hoovasiku salongi.Nii, et mul on nüüd lisaks lukkude ja vintsi lülitamiseks, veel üks "seeneke" juures. :rofl:

Keegi modedest võiks selle teema kuhugi sobivamasse kohta tõsta.
Aivar
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: R Veebr 22, 2008 3:54 pm
Asukoht: Põltsamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Aivar »

hüdraulika-pneumaatika on see amet, millega igapäevast leiba teenin.

56 486769
isakene@gmail.com[/quote]

Ehk saan mingil hetkel aidata silindrite remondiks - pukside (teflon, plastikkeraamilised ja pronkspuksid ) või hüdrosilmade, zarniirlaagrite,
liigendotsade osas. Vähest abi saad ehk ka kodulehelt www.moduator.ee .[color=yellow][/color]
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”