K: Silla tegemine kitsamaks
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Iseenesest lihtne ju. Sukkadel otsad lahti lasta ja lühemaks lõigata, pärast otsad külge tagasi keevitada ja Moser Engineeringust custom mõõtudega teljed sisse. Mõtekas on ka mingi rakis enne teha, et otsad ilusti tsentrisse saaks panna.
EDIT: Iseenesest Fordi 9" oleks mõtekam kasutada. Osi pakutakse rohkem ja valik suurem, eriti customiseerimise poole pealt.
EDIT: Iseenesest Fordi 9" oleks mõtekam kasutada. Osi pakutakse rohkem ja valik suurem, eriti customiseerimise poole pealt.
+372 5028488
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Täpselt nii, peenele teljele istutatakse tugeva istuga kuum hülss peale ja läbi hülssi puuritud avade saab seda liidet keevitusega fikseerida. Ja siis nuute freesima...tõenäoliselt saab sellega trammipark edukalt hakkama.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
ahhoi!
kunagi sai lastud teha ühele Bossi tõstukile zilli tagasillast asendus orginaal reduktorsillale ja seda flantsi ei saanudki sinna pidama. Samuti tehti silld lühemaks ja flansed viidi sisse poole. Need jõud olid muidugi megad mis sellele setupile rakendusid.
Arvan, et uued teljed on ainuke kindel lahendus.
Seda siis keevitamise teel ?Olen näinud ka varjanti kus on otsaflants sisse poole viidud.
kunagi sai lastud teha ühele Bossi tõstukile zilli tagasillast asendus orginaal reduktorsillale ja seda flantsi ei saanudki sinna pidama. Samuti tehti silld lühemaks ja flansed viidi sisse poole. Need jõud olid muidugi megad mis sellele setupile rakendusid.
Arvan, et uued teljed on ainuke kindel lahendus.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Konkreetse hinna saad saa siis, kui jupiga tegija juurde lähed. Orjenteeruv: tavaliselt küsitakse pingitöö eest 300 kr tunnist. Kui piisab lõikamisest ja uue nuudi freesimisest, kulub tõenäoliselt u. 3 - 4 tundi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- RAMBO
- True Off Roader!
- Postitusi: 1337
- Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
- Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725
pärnus on TT teenindus tel. 5138317 kus tegelevad kardaanide tasakaalustusega ja muu sellisega
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
ITst MITTE MIDAGI.