K: Silla tegemine kitsamaks

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Iseenesest lihtne ju. Sukkadel otsad lahti lasta ja lühemaks lõigata, pärast otsad külge tagasi keevitada ja Moser Engineeringust custom mõõtudega teljed sisse. Mõtekas on ka mingi rakis enne teha, et otsad ilusti tsentrisse saaks panna.

EDIT: Iseenesest Fordi 9" oleks mõtekam kasutada. Osi pakutakse rohkem ja valik suurem, eriti customiseerimise poole pealt.
+372 5028488
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

veider kirjutas:Koopaid tuleb nagunii laiemaks teha, aga kõigel on teatud piirid... Paremat pilti ei leidnud...Hetkel pildil on all 7 tolli lai velg...
Pilt
mis se on 20let ve , siis võib tagasild alistuma küll hakata jah, ära pabista meil lagunes rekordi sild ka koguaeg kui sena mootor peale sai , aitas pisut pooltelgede kokkukeevitamine , siin foorumis osatakse seda küll täitsa hästi :lol:
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Telgi ei pea tellima, teljed saab näiteks trammipargis lühemaks teha ja uued nuudid saab seal samas sisse lõigata lasta.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:Telgi ei pea tellima, teljed saab näiteks trammipargis lühemaks teha ja uued nuudid saab seal samas sisse lõigata lasta.
Seda eeldusel, et teljed ei lähe peenemaks...
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Jah, seda tõesti. Muidugi saab ka telgi Eestis teha. Ja saab ka keskelt peenenevale teljele jämedamat nuuti peale istutada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mis moodi peenemale teljele jämedam nuut peale pannakse? Termiliselt tõmmatakse sukk peale? Keevitatakse sobivasse mõõtu, freesitakse ühtlaseks ja hambad sisse? Ja kes seda kus teeb?
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Täpselt nii, peenele teljele istutatakse tugeva istuga kuum hülss peale ja läbi hülssi puuritud avade saab seda liidet keevitusega fikseerida. Ja siis nuute freesima...tõenäoliselt saab sellega trammipark edukalt hakkama.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Olen näinud ka varjanti kus on otsaflants sisse poole viidud.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Mihkel78
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel78 »

ahhoi!
Olen näinud ka varjanti kus on otsaflants sisse poole viidud.
Seda siis keevitamise teel ?
kunagi sai lastud teha ühele Bossi tõstukile zilli tagasillast asendus orginaal reduktorsillale ja seda flantsi ei saanudki sinna pidama. Samuti tehti silld lühemaks ja flansed viidi sisse poole. Need jõud olid muidugi megad mis sellele setupile rakendusid.
Arvan, et uued teljed on ainuke kindel lahendus.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Siis tuleb telg lühendada difir poolsest otsast. Ja jätta flants puutumata.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
hapukurk
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: K Mär 07, 2007 1:50 pm

Postitus Postitas hapukurk »

Mis hinna järku umbes telgede lühemaks tegemine ja freesimine jääb?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Konkreetse hinna saad saa siis, kui jupiga tegija juurde lähed. Orjenteeruv: tavaliselt küsitakse pingitöö eest 300 kr tunnist. Kui piisab lõikamisest ja uue nuudi freesimisest, kulub tõenäoliselt u. 3 - 4 tundi.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
RAMBO
True Off Roader!
Postitusi: 1337
Liitunud: E Aug 13, 2007 8:50 am
Asukoht: Kodusadam on Rapla tel.56 740 725

Postitus Postitas RAMBO »

pärnus on TT teenindus tel. 5138317 kus tegelevad kardaanide tasakaalustusega ja muu sellisega
Veoteenus ja auto transport Raplapuksiir@gmail.com +372 567 40 725
ITst MITTE MIDAGI.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”