Hüdrorool
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4652
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Hüdrorool
Ma olen oma kogemusest tähelepannud, et mida suuremaks keerad käändmikul ettejooksu, seda stabiilsemaks läheb hüdrorool kiiremal sõidul. Ehk siis käändmiku liigutamiseks ümber telje tuleb rakendada suuremat jõudu.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2439
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Hüdrorool
Kas probleem on otseasendi puudumine esisillas? Seda orbitrol ega pump ei mõjuta, see peab tulema ikka sillast. Asjakohased vihjed on juba tulnud. Küsin juurde, ega ratastel kokkujooksu liiast ole?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Hüdrorool
Tegelikult ei saa selle järeljooksu nurgaga üle pingutada.
Ma olen üle 10 a erinevaid versioone katsetanud ja proovinud ja hydro on ja jääb parajaks peavaluks.
See kui juhitavus on sitt on tavaliselt 10 ne muu asja taga kinni.
Kingpin axis on vales kohas ja ei arvesta velje offseti.
Roolitrapets on tehtud kuidas juhtub.See ei oma õiget seost rööpe ja teljevahega.
Hüdrorooli komponendid(pump,silindri mahtuvus ja käik,dosaatori suurus) on totaalselt valesti valitud ja kombineeritud.
Silindri tihendid lõtkuvad piki varre telge ja lekivad läbi.
Dosaator on suva odav junn,mitte kvaliteetne täppistoode.
Järeljooksunurk on sobimatu ülejäänud geomeetriaga.
Kokkujooks on vale.
Lisaks võimenduvad lõtkud jne,jne jne.
Kuni 50 km/ h sõidab praktiliselt igasugune jama.Edasi on selline nii ja naa.
Alates 100st läheb juba väga täppisteaduseks millel pole ühtset tõde.
Ma olen üle 10 a erinevaid versioone katsetanud ja proovinud ja hydro on ja jääb parajaks peavaluks.
See kui juhitavus on sitt on tavaliselt 10 ne muu asja taga kinni.
Kingpin axis on vales kohas ja ei arvesta velje offseti.
Roolitrapets on tehtud kuidas juhtub.See ei oma õiget seost rööpe ja teljevahega.
Hüdrorooli komponendid(pump,silindri mahtuvus ja käik,dosaatori suurus) on totaalselt valesti valitud ja kombineeritud.
Silindri tihendid lõtkuvad piki varre telge ja lekivad läbi.
Dosaator on suva odav junn,mitte kvaliteetne täppistoode.
Järeljooksunurk on sobimatu ülejäänud geomeetriaga.
Kokkujooks on vale.
Lisaks võimenduvad lõtkud jne,jne jne.
Kuni 50 km/ h sõidab praktiliselt igasugune jama.Edasi on selline nii ja naa.
Alates 100st läheb juba väga täppisteaduseks millel pole ühtset tõde.
HM Racing Team
Re: Hüdrorool
Rooli sain keerama nii kuis peab uue pumbaga. Ehk enam nö aeglaselt sõites ei jõnksuta keerates. Siimustis sain katsetada, aga samas eks seal sirget ja kiirust polnud ka. Teen mõnipäev väikse tiiru külavahel, vaatan mis kiirusel nüüd otse sõites jube hakkab.
Team Vürst.