Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, erik, Veiko, Moderators

koliver
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: L Mär 30, 2019 9:49 pm

Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas koliver » N Nov 21, 2019 8:21 am

Tere!

Pärast vintsi paigaldust on 2" seibitõstega GC WJ esiots kolm sentimeetrit madalam kui taguots. Vedru ilmselt ei ole ka kõige värskem. Millest alustada ja kuhu suunduda? Uus vedru võib aidata, aga võib ka mitte? Olen lugenud, et pannakse ka s-klassi vedrusid alla, milliseid täpsemalt? Kas too vedru võiks kompenseerida vintsi raskuse ja olla võrreldav partner tagumisele tõsteklotsiga tavavedrule? Trossi vahetamine köie vastu on suur võit?
Kasutaja avatar
CayenneTurbo
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas CayenneTurbo » N Nov 21, 2019 10:14 am

Ma panen oma 4” vedrud müüki varsti. Rough Country 4” vedrud, aja ja raskusega on ca 3-3.5” peale vajunud. Ehk on huvi.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
koliver
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: L Mär 30, 2019 9:49 pm

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas koliver » N Nov 21, 2019 7:05 pm

CayenneTurbo kirjutas:Ma panen oma 4” vedrud müüki varsti. Rough Country 4” vedrud, aja ja raskusega on ca 3-3.5” peale vajunud. Ehk on huvi.

Tänan pakkumise eest. Ma kardan, et seda saab esimeste püsikiirusliigendite jaoks liiga palju.
koliver
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: L Mär 30, 2019 9:49 pm

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas koliver » N Nov 21, 2019 7:07 pm

Tekkis ikkagi huvi nende w140 vedrude osas. Milliseid valida? Kohati loen, et tuleb neid otsasid pressida? Kas ilma ei saa?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5363
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas TiitR » N Nov 21, 2019 11:59 pm

koliver kirjutas:
CayenneTurbo kirjutas:Ma panen oma 4” vedrud müüki varsti. Rough Country 4” vedrud, aja ja raskusega on ca 3-3.5” peale vajunud. Ehk on huvi.

Tänan pakkumise eest. Ma kardan, et seda saab esimeste püsikiirusliigendite jaoks liiga palju.

Keretõstel saab "peksa" vaid esikrdaani otsad, ehk sealsed püsikad (endal läks suht kohe vahekasti poolne vahetusse), neid ikka mõtlesid? Pooltelje otsad ei muutu.

Ma tegin hiljuti enda omal 2" klotsitõste ja pigem võiks tagaots veel natuke kõrgemal olla (taha said ka 6cm pikemad tagaamordid, kuna orikad hakkasid mingis hetkes vedru piirama).

Pilt
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland - Müüdud!
BMW X5 3.0sd M-pakett
VW Touareg
koliver
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: L Mär 30, 2019 9:49 pm

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas koliver » R Nov 22, 2019 12:09 am

Esimest kardaani mõtlesin ikka jah, vabandan.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5363
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas TiitR » R Nov 22, 2019 12:22 am

CayenneTurbo kirjutas:Ma panen oma 4” vedrud müüki varsti. Rough Country 4” vedrud, aja ja raskusega on ca 3-3.5” peale vajunud. Ehk on huvi.

Vedru vedruks. Kui ma enda omale klotsika tegin + pikemad amordid taha, siis vaatasin suht hirmuga, kui auto tõstukile rippu jäi - stabika kondid liikusid väljasirutatud olekus pmst täiesti sirgeks, kartsin juba, et kui amort ja vedru veel järgi vajuvad, võib kondi üldse tagurpidi käima lüüa :D Ehk lisaks pikematele amortidele ja vedrudele, tuleks mõtlema hakata ka pikematele kontidele, muidu kaob kogu kõrgus stabika piiramise taha.
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland - Müüdud!
BMW X5 3.0sd M-pakett
VW Touareg
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 1592
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas v6sa » R Nov 22, 2019 7:13 am

koliver kirjutas:Tekkis ikkagi huvi nende w140 vedrude osas. Milliseid valida? Kohati loen, et tuleb neid otsasid pressida? Kas ilma ei saa?


"Küürakal", nagu ka teistel MB mudelitel on erinevaid vedrusid erinevate mootorite ja varustuse tarbeks. Mihandsed on paslikud saaks ennustada, kui teaks praeguste vedrude varda läbimõõtu ja vaba pikkust. Kena oleks ka survejõud poole pikkuse peale vajutatuna, aga seda koduste vahenditega väga ei mõõda.

Keerdvedru on keerdvedru ja neid saab vahetada. Aga mõõte ja survejõudu on vaja teada.
Krusa, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
koliver
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: L Mär 30, 2019 9:49 pm

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas koliver » R Nov 22, 2019 8:24 am

v6sa kirjutas:
koliver kirjutas:Tekkis ikkagi huvi nende w140 vedrude osas. Milliseid valida? Kohati loen, et tuleb neid otsasid pressida? Kas ilma ei saa?


"Küürakal", nagu ka teistel MB mudelitel on erinevaid vedrusid erinevate mootorite ja varustuse tarbeks. Mihandsed on paslikud saaks ennustada, kui teaks praeguste vedrude varda läbimõõtu ja vaba pikkust. Kena oleks ka survejõud poole pikkuse peale vajutatuna, aga seda koduste vahenditega väga ei mõõda.

Keerdvedru on keerdvedru ja neid saab vahetada. Aga mõõte ja survejõudu on vaja teada.

Tänan vastuse eest. Ma eeldan, et mul on seal originaalvedru, mille mõõdud võiks KYB järgi olla midagi sellist:
Jämedus 1 [mm]: 14.25
Pikkus (mm): 413
Kaal (kg): 4.17
Tunnussuurus: AA
Välisläbimõõt [mm]: 125
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5363
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas TiitR » R Nov 22, 2019 12:53 pm

koliver kirjutas:Tere!

Pärast vintsi paigaldust on 2" seibitõstega GC WJ esiots kolm sentimeetrit madalam kui taguots.

Kuidas vintsi paigaldasid muidu? Jätsid orig. stange või läksid raudstange peale?
Mul ka siin mingid mõtted vintsiga, kuid tahaks orig. stange säilitada.
Pilte raatsid jagada?
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland - Müüdud!
BMW X5 3.0sd M-pakett
VW Touareg
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 723
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas nymmik » R Nov 22, 2019 1:05 pm

TiitR kirjutas:
koliver kirjutas:Tere!

Pärast vintsi paigaldust on 2" seibitõstega GC WJ esiots kolm sentimeetrit madalam kui taguots.

Kuidas vintsi paigaldasid muidu? Jätsid orig. stange või läksid raudstange peale?
Mul ka siin mingid mõtted vintsiga, kuid tahaks orig. stange säilitada.
Pilte raatsid jagada?

Ma ehitasin neid stange sisse.
Hetkel on mul kõik laserlõigatud detailid otsas aga plaanis juurde lasta millaski teha.
Pilt
Pilt
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Jeep WK 2007 3.0CRD
Chrysler GrandVoyager Limited 2008 2.8CRD
Mazda RX8 2003
Vaz2106
ZAZ965
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5363
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas TiitR » R Nov 22, 2019 1:17 pm

nymmik kirjutas:
TiitR kirjutas:
koliver kirjutas:Tere!

Pärast vintsi paigaldust on 2" seibitõstega GC WJ esiots kolm sentimeetrit madalam kui taguots.

Kuidas vintsi paigaldasid muidu? Jätsid orig. stange või läksid raudstange peale?
Mul ka siin mingid mõtted vintsiga, kuid tahaks orig. stange säilitada.
Pilte raatsid jagada?

Ma ehitasin neid stange sisse.
Hetkel on mul kõik laserlõigatud detailid otsas aga plaanis juurde lasta millaski teha.

Tänud piltide eest. Sa räägid ikka wj detailidest? Kui jah ja mingi osa valmis saad, võid mulle märku anda. Ütle hinda ka.
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland - Müüdud!
BMW X5 3.0sd M-pakett
VW Touareg
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 723
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas nymmik » R Nov 22, 2019 1:50 pm

WJ jah, aga sama kohandasin ka WH-le ka selle aga seal on stange taga vähe ruumi, et suur vints sinna peita. Mul WH-l atv vints puhtalt saha liigutamiseks, metsas käimise lõpetasin ära.

Selline kit, https://www.okidoki.ee/item/jeep-vintsi ... t/6940511/

või siis kokku praetud
https://www.okidoki.ee/item/vintsi-alus ... 4/6940517/
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Jeep WK 2007 3.0CRD
Chrysler GrandVoyager Limited 2008 2.8CRD
Mazda RX8 2003
Vaz2106
ZAZ965
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5363
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas TiitR » R Nov 22, 2019 2:16 pm

Kuidas sa selle vabajooksu piduri vms. selle nimetus on?, vabastad? Meil stanged ka natuke erinevad (sul facelift pildil), mul seal all ribid vms., ilmselt need maha saagima.
Jeep GC 2.7 crd 2003 Overland - Müüdud!
BMW X5 3.0sd M-pakett
VW Touareg
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 723
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: Jeep GC WJ 2.7 raske esiosa ja esivedrud

PostitusPostitas nymmik » R Nov 22, 2019 2:20 pm

TiitR kirjutas:Kuidas sa selle vabajooksu piduri vms. selle nimetus on?, vabastad? Meil stanged ka natuke erinevad (sul facelift pildil), mul seal all ribid vms., ilmselt need maha saagima.

see oli päris lihtsalt tehtud mul, otsin kas leian mingi pildi. iluvõre vahelt oli pisike kang selleks.

EDIT:
paremat pilti ei leidnud
kang.jpg
kang.jpg (24.57 KiB) Vaadatud 1251 korda
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Jeep WK 2007 3.0CRD
Chrysler GrandVoyager Limited 2008 2.8CRD
Mazda RX8 2003
Vaz2106
ZAZ965

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist