2. leht 3-st

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: K Dets 05, 2018 11:00 pm
Postitas puhvel
Tiit, äkki asi roolikarbis ?
Ei usu,et rooliamordis kui vahetatud.

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: K Dets 05, 2018 11:04 pm
Postitas TiitR
puhvel kirjutas:Tiit, äkki asi roolikarbis ?
Ei usu,et rooliamordis kui vahetatud.
On sel ka mingi kontrolli võimalus?

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: N Dets 06, 2018 6:44 am
Postitas maksipoiss
Kogu mu see eelmises postis kirjeldatud jama sai ka alguse sellest, et veermikus nagu kõik asjad vahetatud aga auto ikka ujub ja treppis teel tekkis ikka korralik deathwobble. Lõpuks tuligi välja ,et asi oligi selle rooliotsa , mis on roolikarbi küljes lahtistes fikseerimispoltides. Kuna rooliotsad olid just vahetatud ,siis seekord oli asi töömehes (kui pärast vahetust ja silla paikapanemist auto ikka ujus ja lõhkus, siis väitiski et lääba polüd on jumala läbi). Aga väidetavalt pidid selle rooliotsa poldid ka ise pikapeale lahti tulema :?:

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: N Dets 06, 2018 8:38 am
Postitas erik
Panen puusalt, kuna ei oma täpset arusaama, mis sorti kaigaste lahendus on GC põhja all. Ujumine tekkis pärast tõstet, onju? Pandi pikemad vedrud ja amordid? Keegi ei hakanud banhardi vardaid õige nurga alla panema, kuna tõste on väike ja see eeldaks keevitustöid?

https://superpro.com.au/find/superpro-s ... -999501130

Kuna esimene ja tagumine banhard on erisuunaliste kinnitustega, siis on ju ilmselge, et mööda oma raadiust liikuvad vardad panevad esi ja tagaotsa täpselt vastasuunaliselt küljele nihkuma, e. kui kere vajub alla, liigub nina vasakule ja tagument paremale. Aga, mis asi see ujumine siis ongi? Nii, et odavat bolt on asja kasutades ei saavuta kunagi tehase inseneride poolt tehtud lahendust.

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: N Dets 06, 2018 9:08 am
Postitas margus61
erik kirjutas:... Ujumine tekkis pärast tõstet, onju...
Oman sarnase autoga kogemust 12 aastat, 130 000 km. Ilma igasuguse tõsteta, Tallinna tänavatele sobilike talasildadega igapäevaauto, väga heas korras, valdavalt originaal kummipuksidega. Ja ujub ka selliselgi kujul väga hästi. Soomlane ütleks, et sukuvika. Vahel laseb roopas teega nii, et tahab vastassuunda välja visata. Igasugused väiksemadki lõtkud roolihoovastikus, bumerangis ja lääbades suurendavad ujumist märgatavalt. Samuti on suverehvidega, millel kõvemad küljed, asi märgatavalt hullem, kui pehmemate külgedega talverehvidega.

Aga Tiidule - rooliamort aitab järsemate tõugete leevendamisel. Ujumisel, mis on aeglase iseloomuga, pole vahetusest abi loota.

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: N Dets 06, 2018 9:20 am
Postitas puhvel
TiitR kirjutas:
puhvel kirjutas:Tiit, äkki asi roolikarbis ?
Ei usu,et rooliamordis kui vahetatud.
On sel ka mingi kontrolli võimalus?
Rool otse, kahe näpuga rooli loksutada vasakule, paremale.
Peaks tunda olema.

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: N Dets 06, 2018 9:46 am
Postitas amevier
Ma olen ühe korra kunagi sellise auto alla vaadanud... seda mäletamist mööda olid need sillavardad suht lühikesed pulgad ja tõenäoliselt vajab juba 2" tõstega ka esiisilla nurk (castor angle) reguleerimist.

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: N Dets 06, 2018 9:52 am
Postitas erik
margus61 kirjutas:
erik kirjutas:... Ujumine tekkis pärast tõstet, onju...
Oman sarnase autoga kogemust 12 aastat, 130 000 km. Ilma igasuguse tõsteta, Tallinna tänavatele sobilike talasildadega igapäevaauto, väga heas korras, valdavalt originaal kummipuksidega. Ja ujub ka selliselgi kujul väga hästi. Soomlane ütleks, et sukuvika. Vahel laseb roopas teega nii, et tahab vastassuunda välja visata. Igasugused väiksemadki lõtkud roolihoovastikus, bumerangis ja lääbades suurendavad ujumist märgatavalt. Samuti on suverehvidega, millel kõvemad küljed, asi märgatavalt hullem, kui pehmemate külgedega talverehvidega.

Aga Tiidule - rooliamort aitab järsemate tõugete leevendamisel. Ujumisel, mis on aeglase iseloomuga, pole vahetusest abi loota.
Paremaid või jäigemaid amorte pole proovinud, nagu Bilstein ...

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: E Dets 10, 2018 7:09 pm
Postitas grandtohv
WJ ei veerenud vaid ujus juba tehasest välja :D
Enda omal pikemad vedrud/amordid + 1" vedru padjad,tõstet u 2-3"... ratas 31,5". Et rohkem tahta on vaja juba reguleeritavaid esimesi lääbasid ja diagonaalvarrast...esisild praegu juba 1cm võrra ühele pool nihkes.
Oli ikka korralikult vedel ja ujus...siis võtsin kätte ja vahetasin viimase kui ühe(28tk) kummipuksi poly vastu...TIHEDAMAT WJ EI OLE OLEMAS!
...härrased soovitan soojalt. Mõni aga kurdab et Tallinna aukudes liiga jäik. Maitse asi...mulle meeldib.
Mu isal(hr puhvel)on tehase seades wj,vahest satun sinna rooli,enda omaga ei anna võrreldagi...nagu öö ja päev.

PS. Kui roolikarpi pole eelnevalt väga näpitud siis peaks saama peale keerata. Endal keerasin + polyd = rooliloksu pole!


Et lumi juba tuleks.
Valter.

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: E Dets 10, 2018 7:47 pm
Postitas puhvel
Kas need polyd ka mitte erineva jäikusega pole, erinev värv :roll:

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: E Dets 10, 2018 8:00 pm
Postitas grandtohv
puhvel kirjutas:Kas need polyd ka mitte erineva jäikusega pole, erinev värv :roll:
Mina võtsin siit https://www.escape4x4.eu/grand-cherokee

...mulle läksid orantsid kõvadusega 75 Shore,
seal ka tumesinised kõvadusega 85 Shore,nii et on võimalik wj saada veel tihedamaks/teravamaks kui minu oma :D :D

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: E Dets 10, 2018 8:05 pm
Postitas TiitR
Mul sai ka kogu alusvanker 99% uue elu sinna. Paljud puksid said samuti need oranžid polüd, kuid mitte kõik. Uued lääbad, bumerang ja veel mõni jäid tehase puksidega, kuid usun, et viga ikkagi mujal (roolikarpi lasen vaadata, äkki annab peale keerata).

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: E Dets 10, 2018 9:56 pm
Postitas grandtohv
Diagonaalvarras esisillas võiks kindlasti olla poly puksidega,et silla liikumune kere suhtes vasakult paremale oleks minimaalne.
Üks väga tähtis junn on veel bumerangi ball joint,kui see õhtal,tagumine ots kohe vedelam.

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: E Dets 10, 2018 10:17 pm
Postitas TiitR
grandtohv kirjutas:Diagonaalvarras esisillas võiks kindlasti olla poly puksidega,et silla liikumune kere suhtes vasakult paremale oleks minimaalne.
Üks väga tähtis junn on veel bumerangi ball joint,kui see õhtal,tagumine ots kohe vedelam.
Kui juppe valisin, siis sai varuosa mehega vaadatud neid pukse ja valitud sai bumerang ja hoovad mingite kõvemate puksidega (nii oli vähemalt kirjas).

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitatud: E Dets 10, 2018 10:25 pm
Postitas grandtohv
TiitR kirjutas:
grandtohv kirjutas:Diagonaalvarras esisillas võiks kindlasti olla poly puksidega,et silla liikumune kere suhtes vasakult paremale oleks minimaalne.
Üks väga tähtis junn on veel bumerangi ball joint,kui see õhtal,tagumine ots kohe vedelam.
Kui juppe valisin, siis sai varuosa mehega vaadatud neid pukse ja valitud sai bumerang ja hoovad mingite kõvemate puksidega (nii oli vähemalt kirjas).
Kas ball joint sai ka vahetatud(see kinnitub kolme poldiga tagasilla peale mille külge kinnitub bumerang)?
Kui roolikarpi näpid või lased näppida siis karbi peal on mutter,see kergelt lahti,siis keerad sama võlli mille otsas see mutter on päri päeva(mitte palju,veerand tiiru korraga,kui liiga palju keerad läheb rool raskeks),mutter kinni tagasi ja testid kas mõjus(kui on tunne ,et kannatab veel keerata siis kordad tegevust).