Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

American007
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: R Juul 05, 2013 5:41 pm

Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas American007 »

Tere ja vabandan kohe ette kui küsimus loll on ...

Kunagi ei ole kokku puutunud auto tõstekomplektidega ega tõstmisega. Sooviks oma WJ veidi tõsta, 2", aga kuna ise kuskil teha ei saa ja ei tea ka neist midagi, siis oskab keegi ehk soovitada mida selleks vaja soetada (mingid tervikkomplektid olemas ehk või siisi vajalikud eraldi puksid, vedrud jne ...) ja kuskohast saaks ka?
Ja kas tehakse sisuliselt igas remonditöökojas ära ka?

Tänud ette!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas TiitR »

Kui tahad väga odavalt hakkama saada, siis vedrudele tõsteklotsid külge ja kõik (müüakse neid klotse vist nii siin, kui ka FB-s). Kui tahad korralikumalt teha, siis klotsidele lisaks pikemad amordid ja vedrud (müüakse ka täis komplekte).
Iga töökoda saab sellega hakkama.
Ja peale tõstmist tuleks ikka sildade regull ka teha.
American007
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: R Juul 05, 2013 5:41 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas American007 »

TiitR kirjutas:Kui tahad väga odavalt hakkama saada, siis vedrudele tõsteklotsid külge ja kõik (müüakse neid klotse vist nii siin, kui ka FB-s). Kui tahad korralikumalt teha, siis klotsidele lisaks pikemad amordid ja vedrud (müüakse ka täis komplekte).
Iga töökoda saab sellega hakkama.
Ja peale tõstmist tuleks ikka sildade regull ka teha.
Tänud!

Neid täiskomplekte saab kustkohast, pakub siingi keegi ehk?
Ja kas korralikel komplektidel ja nendel vedrudele käivate tõsteklotside osas mingisugust funktsionaalset vahet ka on (auto käitumine vms)?
Sildade regull vaja nagunii teha, seepärast tahaksingi enne tõste ära teha ja siis minna regulli.
Kasutaja avatar
nymmik
Rock Crawler
Postitusi: 808
Liitunud: N Veebr 23, 2006 12:57 pm
Asukoht: Hüüru Tel.56357444
Kontakt:

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas nymmik »

https://topparts.4wdtec.eu/et/catalog/j ... ts/?sc=475

aga siin foorumis on ka pakutud neid soodsamalt.
Grandpa's Garage https://www.facebook.com/GrandpasGarage
Ajan elule 1997 aasta Suzuki Vitarat
Mazda RX8 2003
ZAZ965
Olnud traktorid Jeep WK 2007 3.0CRD / ZJ-5,2V8 / WJ-2,8CRD / NissanKingCab-3.0V6
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas TiitR »

American007 kirjutas: Ja kas korralikel komplektidel ja nendel vedrudele käivate tõsteklotside osas mingisugust funktsionaalset vahet ka on (auto käitumine vms)?
Niigi "vedel" auto muutub veel vedelamaks. Mina asendasin päris suure hunniku pukse oranžide pukside (a´la polü) vastu, kuid ikka ujub.
American007 kirjutas:
Neid täiskomplekte saab kustkohast, pakub siingi keegi ehk?
Näiteks: http://shop.jrmotors.ee/et/a/jeep-grand ... -2004-50mm

Samuti võid uurida http://www.4x4cruiser.eu -st.

https://offroader.ee/grand-cherokee-zj/ ... results=52

Mõlemad on ka siinsed foorumlased.
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas maksipoiss »

Siin ilusti piltide peal olemas erinevad variandid selle Jeepi tõstmiseks https://offex.pl/jeep-en/grand-cherokee ... wy-en-2-3/
American007
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: R Juul 05, 2013 5:41 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas American007 »

maksipoiss kirjutas:Siin ilusti piltide peal olemas erinevad variandid selle Jeepi tõstmiseks https://offex.pl/jeep-en/grand-cherokee ... wy-en-2-3/
Siin on paar 2" tõstekomplekti kohe alguses, kas ongi üks pukside/amortidega ja teine pikemate vedrude ja amortidega?
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas maksipoiss »

Nii jah.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas TiitR »

American007 kirjutas:
maksipoiss kirjutas:Siin ilusti piltide peal olemas erinevad variandid selle Jeepi tõstmiseks https://offex.pl/jeep-en/grand-cherokee ... wy-en-2-3/
Siin on paar 2" tõstekomplekti kohe alguses, kas ongi üks pukside/amortidega ja teine pikemate vedrude ja amortidega?
Ega väga vahet pole ju, kuidas pikemat vedru saada :wink:
American007
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: R Juul 05, 2013 5:41 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas American007 »

TiitR kirjutas:
American007 kirjutas:
maksipoiss kirjutas:Siin ilusti piltide peal olemas erinevad variandid selle Jeepi tõstmiseks https://offex.pl/jeep-en/grand-cherokee ... wy-en-2-3/
Siin on paar 2" tõstekomplekti kohe alguses, kas ongi üks pukside/amortidega ja teine pikemate vedrude ja amortidega?
Ega väga vahet pole ju, kuidas pikemat vedru saada :wink:
Mul ses mõttes ongi sisulise poole arusaamisega hetkel küsimus, et ma saan nüüd aru küll kuidas tõste saavutatakse, aga kuidas pukside lisamisega see n-ö ujuvus tekib ja vedrude/amortidega siis mitte v?
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas TiitR »

Ei oska seda pikema vedru ja amordi tõstet kommida, kuna endal klotsi tõste. Pikem amort juba selleks, et tõstega flexi ajades, hakkab orig. amort seda piirama.
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas amevier »

American007 kirjutas:
TiitR kirjutas:
American007 kirjutas:
Siin on paar 2" tõstekomplekti kohe alguses, kas ongi üks pukside/amortidega ja teine pikemate vedrude ja amortidega?
Ega väga vahet pole ju, kuidas pikemat vedru saada :wink:
Mul ses mõttes ongi sisulise poole arusaamisega hetkel küsimus, et ma saan nüüd aru küll kuidas tõste saavutatakse, aga kuidas pukside lisamisega see n-ö ujuvus tekib ja vedrude/amortidega siis mitte v?
Sellel on lääbapuksid suured pehmed kummikud, mis ujumisele soodsal mõjuvad. Tõstega kerkib raskuskese jms, hakkab rohkem ujuma. Asendades pehmed kummikud kõvemate polydega, saab asja kangemaks ja ujub vähem.
Kui tõste on tehtud kasutades kangemaid vedrusid ja korralikke amorte, siis võib veel parem saada.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
American007
Off Roader Wannabe
Postitusi: 43
Liitunud: R Juul 05, 2013 5:41 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas American007 »

Tänud, sain veidi targemaks küll nüüd! :)
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas maksipoiss »

amevier kirjutas: Asendades pehmed kummikud kõvemate polydega, saab asja kangemaks ja ujub vähem.
Enda omal sai just polüpuksidega lääbad uute kummipuksidega isendite vastu vahetatud (kuna mingi järjekordne mehhaanikuks hakanud oinas väitis et puksid on jumala läbi, aga tegelikult oli unustanud ühe rooliotsa lukustusmutrid kinni keerata. Aga Pärnus saabki autot remontides kogu aeg palju "nalja" kui kõike mida väidetakse piinlikult üle kontrollida aega ei ole). Ei saa küll aru et oluliselt vedelamaks oleks sellest läinud, aga kruusateel on nüüd ikka jube mõnus sõita :) . Stabika kontide , diagonaalvarda puksid ja tagumise "bumerangi" puksid on endiselt polüd.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas TiitR »

maksipoiss kirjutas:
amevier kirjutas: Asendades pehmed kummikud kõvemate polydega, saab asja kangemaks ja ujub vähem.
Enda omal sai just polüpuksidega lääbad uute kummipuksidega isendite vastu vahetatud (kuna mingi järjekordne mehhaanikuks hakanud oinas väitis et puksid on jumala läbi, aga tegelikult oli unustanud ühe rooliotsa lukustusmutrid kinni keerata. Aga Pärnus saabki autot remontides kogu aeg palju "nalja" kui kõike mida väidetakse piinlikult üle kontrollida aega ei ole). Ei saa küll aru et oluliselt vedelamaks oleks sellest läinud, aga kruusateel on nüüd ikka jube mõnus sõita :) . Stabika kontide , diagonaalvarda puksid ja tagumise "bumerangi" puksid on endiselt polüd.
Mul ka sai alusvanker täieliku uussünni (kõikvõimalikud hoovad, kondid, vardad, bumerang, amordid, jne) ja paljudesse said oranžid polüd...kuid ikka ujub krt. Rooliamort oli eelmise omaniku poolt just värskelt pandud, kuid profil. mõttes lasen ka selle ära vahetada - saaks krt. stabiilsemaks!
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”