Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas puhvel »

Tiit, äkki asi roolikarbis ?
Ei usu,et rooliamordis kui vahetatud.
XC 70
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas TiitR »

puhvel kirjutas:Tiit, äkki asi roolikarbis ?
Ei usu,et rooliamordis kui vahetatud.
On sel ka mingi kontrolli võimalus?
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 732
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas maksipoiss »

Kogu mu see eelmises postis kirjeldatud jama sai ka alguse sellest, et veermikus nagu kõik asjad vahetatud aga auto ikka ujub ja treppis teel tekkis ikka korralik deathwobble. Lõpuks tuligi välja ,et asi oligi selle rooliotsa , mis on roolikarbi küljes lahtistes fikseerimispoltides. Kuna rooliotsad olid just vahetatud ,siis seekord oli asi töömehes (kui pärast vahetust ja silla paikapanemist auto ikka ujus ja lõhkus, siis väitiski et lääba polüd on jumala läbi). Aga väidetavalt pidid selle rooliotsa poldid ka ise pikapeale lahti tulema :?:
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas erik »

Panen puusalt, kuna ei oma täpset arusaama, mis sorti kaigaste lahendus on GC põhja all. Ujumine tekkis pärast tõstet, onju? Pandi pikemad vedrud ja amordid? Keegi ei hakanud banhardi vardaid õige nurga alla panema, kuna tõste on väike ja see eeldaks keevitustöid?

https://superpro.com.au/find/superpro-s ... -999501130

Kuna esimene ja tagumine banhard on erisuunaliste kinnitustega, siis on ju ilmselge, et mööda oma raadiust liikuvad vardad panevad esi ja tagaotsa täpselt vastasuunaliselt küljele nihkuma, e. kui kere vajub alla, liigub nina vasakule ja tagument paremale. Aga, mis asi see ujumine siis ongi? Nii, et odavat bolt on asja kasutades ei saavuta kunagi tehase inseneride poolt tehtud lahendust.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
margus61
Zootramm
Postitusi: 717
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas margus61 »

erik kirjutas:... Ujumine tekkis pärast tõstet, onju...
Oman sarnase autoga kogemust 12 aastat, 130 000 km. Ilma igasuguse tõsteta, Tallinna tänavatele sobilike talasildadega igapäevaauto, väga heas korras, valdavalt originaal kummipuksidega. Ja ujub ka selliselgi kujul väga hästi. Soomlane ütleks, et sukuvika. Vahel laseb roopas teega nii, et tahab vastassuunda välja visata. Igasugused väiksemadki lõtkud roolihoovastikus, bumerangis ja lääbades suurendavad ujumist märgatavalt. Samuti on suverehvidega, millel kõvemad küljed, asi märgatavalt hullem, kui pehmemate külgedega talverehvidega.

Aga Tiidule - rooliamort aitab järsemate tõugete leevendamisel. Ujumisel, mis on aeglase iseloomuga, pole vahetusest abi loota.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas puhvel »

TiitR kirjutas:
puhvel kirjutas:Tiit, äkki asi roolikarbis ?
Ei usu,et rooliamordis kui vahetatud.
On sel ka mingi kontrolli võimalus?
Rool otse, kahe näpuga rooli loksutada vasakule, paremale.
Peaks tunda olema.
XC 70
Kasutaja avatar
amevier
I live off from the mud
Postitusi: 1602
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas amevier »

Ma olen ühe korra kunagi sellise auto alla vaadanud... seda mäletamist mööda olid need sillavardad suht lühikesed pulgad ja tõenäoliselt vajab juba 2" tõstega ka esiisilla nurk (castor angle) reguleerimist.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas erik »

margus61 kirjutas:
erik kirjutas:... Ujumine tekkis pärast tõstet, onju...
Oman sarnase autoga kogemust 12 aastat, 130 000 km. Ilma igasuguse tõsteta, Tallinna tänavatele sobilike talasildadega igapäevaauto, väga heas korras, valdavalt originaal kummipuksidega. Ja ujub ka selliselgi kujul väga hästi. Soomlane ütleks, et sukuvika. Vahel laseb roopas teega nii, et tahab vastassuunda välja visata. Igasugused väiksemadki lõtkud roolihoovastikus, bumerangis ja lääbades suurendavad ujumist märgatavalt. Samuti on suverehvidega, millel kõvemad küljed, asi märgatavalt hullem, kui pehmemate külgedega talverehvidega.

Aga Tiidule - rooliamort aitab järsemate tõugete leevendamisel. Ujumisel, mis on aeglase iseloomuga, pole vahetusest abi loota.
Paremaid või jäigemaid amorte pole proovinud, nagu Bilstein ...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas grandtohv »

WJ ei veerenud vaid ujus juba tehasest välja :D
Enda omal pikemad vedrud/amordid + 1" vedru padjad,tõstet u 2-3"... ratas 31,5". Et rohkem tahta on vaja juba reguleeritavaid esimesi lääbasid ja diagonaalvarrast...esisild praegu juba 1cm võrra ühele pool nihkes.
Oli ikka korralikult vedel ja ujus...siis võtsin kätte ja vahetasin viimase kui ühe(28tk) kummipuksi poly vastu...TIHEDAMAT WJ EI OLE OLEMAS!
...härrased soovitan soojalt. Mõni aga kurdab et Tallinna aukudes liiga jäik. Maitse asi...mulle meeldib.
Mu isal(hr puhvel)on tehase seades wj,vahest satun sinna rooli,enda omaga ei anna võrreldagi...nagu öö ja päev.

PS. Kui roolikarpi pole eelnevalt väga näpitud siis peaks saama peale keerata. Endal keerasin + polyd = rooliloksu pole!


Et lumi juba tuleks.
Valter.
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama :lol:
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas puhvel »

Kas need polyd ka mitte erineva jäikusega pole, erinev värv :roll:
XC 70
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas grandtohv »

puhvel kirjutas:Kas need polyd ka mitte erineva jäikusega pole, erinev värv :roll:
Mina võtsin siit https://www.escape4x4.eu/grand-cherokee

...mulle läksid orantsid kõvadusega 75 Shore,
seal ka tumesinised kõvadusega 85 Shore,nii et on võimalik wj saada veel tihedamaks/teravamaks kui minu oma :D :D
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama :lol:
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas TiitR »

Mul sai ka kogu alusvanker 99% uue elu sinna. Paljud puksid said samuti need oranžid polüd, kuid mitte kõik. Uued lääbad, bumerang ja veel mõni jäid tehase puksidega, kuid usun, et viga ikkagi mujal (roolikarpi lasen vaadata, äkki annab peale keerata).
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas grandtohv »

Diagonaalvarras esisillas võiks kindlasti olla poly puksidega,et silla liikumune kere suhtes vasakult paremale oleks minimaalne.
Üks väga tähtis junn on veel bumerangi ball joint,kui see õhtal,tagumine ots kohe vedelam.
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama :lol:
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas TiitR »

grandtohv kirjutas:Diagonaalvarras esisillas võiks kindlasti olla poly puksidega,et silla liikumune kere suhtes vasakult paremale oleks minimaalne.
Üks väga tähtis junn on veel bumerangi ball joint,kui see õhtal,tagumine ots kohe vedelam.
Kui juppe valisin, siis sai varuosa mehega vaadatud neid pukse ja valitud sai bumerang ja hoovad mingite kõvemate puksidega (nii oli vähemalt kirjas).
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Postitus Postitas grandtohv »

TiitR kirjutas:
grandtohv kirjutas:Diagonaalvarras esisillas võiks kindlasti olla poly puksidega,et silla liikumune kere suhtes vasakult paremale oleks minimaalne.
Üks väga tähtis junn on veel bumerangi ball joint,kui see õhtal,tagumine ots kohe vedelam.
Kui juppe valisin, siis sai varuosa mehega vaadatud neid pukse ja valitud sai bumerang ja hoovad mingite kõvemate puksidega (nii oli vähemalt kirjas).
Kas ball joint sai ka vahetatud(see kinnitub kolme poldiga tagasilla peale mille külge kinnitub bumerang)?
Kui roolikarpi näpid või lased näppida siis karbi peal on mutter,see kergelt lahti,siis keerad sama võlli mille otsas see mutter on päri päeva(mitte palju,veerand tiiru korraga,kui liiga palju keerad läheb rool raskeks),mutter kinni tagasi ja testid kas mõjus(kui on tunne ,et kannatab veel keerata siis kordad tegevust).
97a V70 AWD
97a ZJ V8
15a D-max
16a S-max AWD
...lihtsalt peab rohkem kui üks ratas vedama :lol:
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”