Tere
Avastasin ühe projekti, mis on riiulisse seisma jäänud. Tegemist on vahekasti arendusega, mille aluseks kasutasin Atlase kasti.
Põhilised parameetrid:
Ülekandearvud: 1 ja 2,68
Korpus on ümberpööratav ehk võimalik kasutada nii vasak- kui ka parempoolse esidifferentsiaaliga.
PTO - välundid ette ja taha. Ülekandearv 0,4(päripäeva) ja 0,5(vastupäeva).
Mass: 66kg
Annan projekti joonised ühele offroadiga tegelevale isikule. Eelduseks on, et isik on mõne tehniliselt keerukama lahenduse suutnud eelnevalt valmistada.
Vajadusel saan muudatuste ja edasiarendusega abiks olla, kuigi see aeg on üsna piiratud.
Edasine info PS või 50 41 422.
NB! Kes soovib lihtsalt vahekasti, siis odavam on poest osta!
Vahekasti joonised
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Vahekasti joonised
Offroadiga tegelnud alates 2006.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Vahekasti joonised
See vahekast peaks olema alla 35 kg ja seda koos PTO`ga, siis hakkaks kellegil mõte liikuma. Muidu on veokite pärusmaa.
Sest piisavalt tugev ja mõlemat kätt asi on sellise kaaluga olemas.
Sest piisavalt tugev ja mõlemat kätt asi on sellise kaaluga olemas.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Vahekasti joonised
Selle kasti algne idee oli jääda Atlasega sarnaseks, mis ise kaalus ca 50kg.
35kg'se kasti saavutamine vajaks sellega võrreldes põhimõttelisi muudatusi. Kui sa oskad põhiparameetrid (kinemaatika skeem, gabariidid, moodul või hammaste arv ja läbimõõt) ette anda, siis võin asja üle edasi mõelda.
35kg'se kasti saavutamine vajaks sellega võrreldes põhimõttelisi muudatusi. Kui sa oskad põhiparameetrid (kinemaatika skeem, gabariidid, moodul või hammaste arv ja läbimõõt) ette anda, siis võin asja üle edasi mõelda.
Offroadiga tegelnud alates 2006.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Vahekasti joonised
Ma arvan, et mida Erik öelda tahtis oli see, et täna on meil olemas 35kg lahendus, mis toimib ja on võrdlemisi soodne. Seega selleks, et ise hakata vahekasti tootma on vaja see kaalunumber veel alla viia või lõplik toode soodsamalt teha (mis ei tundu reaalne). Ei tundu, et täna keegi selle projekti peale käsi plaksutaks. Liiga kaua hoidsid riiulis peidus, ajad muutuvad
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;