1. leht 1-st

Põhjakaitse.

Postitatud: R Juul 21, 2017 2:57 pm
Postitas taxopets
Mul käsil põhjakaitse ehitus turisti taseme autole. Kataks stangest kuni käigukasti talani ehk poole auto pikkuselt.
Aia äärest leidsin 3,5mm. paksusega plekitahvli.
Tekkis ega küsimus, et:
A. kas jätta kaitse võimalikult avade vabaks? Plussid; oleks tugevam, kaitsvam... Miinused: raskem, kõike seda muda mis sinna peale läheb on raske kätte saada.
või
B. lõigata võimalikult palju avasid sisse? Plussid; kergem, kergemini puhastavam... Miinused: nõrgem, mõni oks leiab kindlasti tee sinna kuhu pole vaja?

Re: Põhjakaitse.

Postitatud: L Juul 22, 2017 8:08 am
Postitas uputaja
Suures plaanis ei päästa ta tuhkagi, lollakas lisaraskus ja sita korjaja. Eriti veel turramise autol.

Re: Põhjakaitse.

Postitatud: L Juul 22, 2017 1:39 pm
Postitas Landy
Sõltub mis õrnad asjad seal kial kõhu all on.

Re: Põhjakaitse.

Postitatud: P Juul 23, 2017 1:08 am
Postitas salukad
Sama küsimusega pöördusin kunagi Madis Aguri poole-tema vastus oli analoogne Hr uputaja omale,lihtsalt lisakaalu korjaja.Kui sa tahad täispõhja panna siis on see rõve kaalulisa ja hooldus(pesu) lisa-aeg.


Tarmo
5I57448

Re: Põhjakaitse.

Postitatud: P Juul 23, 2017 8:51 am
Postitas taxopets
Ok. Esiosa stangest sidurini peab ikka tegema. Nn. ründenurga originaal õhuke kaitse on praeguseks jumala kõveraks tambitud. Mõte selles, et et moodustada sujuvam nurk enne esisilla tala. Ja karteril võiks ka miski kaitse ikka olla. Rooli pudinad Kial otseselt kaitset ei vaja. Tagapool on põhiline kinnijääja ja sodikoguja kk ristitala.