1. leht 1-st

Tõste

Postitatud: E Apr 10, 2017 8:14 am
Postitas juukseke123
Tervitus!
Tekkis küsimus et kuidas teha izuzu trooperile 88 aasta tõstet. Muret tekitab just esimene osa sest seal pole vedrudega vaid on lihtsalt nii öelda õõtsad jms.
Tagumist osa oskaks ise ka ilusti ära teha.

Ette tänades!

Re: Tõste

Postitatud: E Apr 10, 2017 9:58 am
Postitas TiitR
juukseke123 kirjutas:Tervitus!
Tekkis küsimus et kuidas teha izuzu trooperile 88 aasta tõstet. Muret tekitab just esimene osa sest seal pole vedrudega vaid on lihtsalt nii öelda õõtsad jms.
Tagumist osa oskaks ise ka ilusti ära teha.

Ette tänades!
Esimene ots saab oma vedrustuse läbi torsioon varraste. Neid peale keerates saab nina kõrgemaks, kuid vedrustus muutub jäigemaks.

Siit saad aimu:

Pilt

Re: Tõste

Postitatud: E Apr 10, 2017 11:55 am
Postitas juukseke123
Palju saab sealt torsoonidest umbes maksimaalselt keerata?

Re: Tõste

Postitatud: E Apr 10, 2017 3:03 pm
Postitas holari
Mitte üle mõne cm, sest amort hakkab põhja käima.
Ega Sul samas muud varianti pole vedrustuse tõstmiseks. Edasi kere vahele puksid ja korras.

H

Re: Tõste

Postitatud: E Mai 01, 2017 9:51 am
Postitas uppund kana
holari kirjutas:Mitte üle mõne cm, sest amort hakkab põhja käima.
Ega Sul samas muud varianti pole vedrustuse tõstmiseks. Edasi kere vahele puksid ja korras.

H
Veits vaidlen vastu. kannatab teha tõste julgelt 5cm. ei juhtu midagi. Tegelikult on nii ,et enne kui amort piirama hakkab läheb ülemine õõts vastu silda ja rohkem ei kerki. Seda viimast tuleks vältida muidu kaob vedrustus sootuks. Eks püsikad lähevad ka suure nurga alla aga Montereyl ei juhtunud nendega midagi. Me proovisime ,et palju võimalik on tõsta ja saime 14 cm. aga noh siis polnud vedrustusest enam haisugi. Mina pakuks ,et mõistlik on 5-8 cm üle selle on juba kahtlane äri.

Re: Tõste

Postitatud: E Mai 01, 2017 12:37 pm
Postitas holari
Njah. ..... Vaidlema kipud tõesti :)
Terracanil 5cm oli jah maksimaalne et asi veel toimiks.

H.