Õõts
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4473
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Olen aga eriti ei raatsi enam lisa asju kaela võtta. Lihtaslt see hobi auto sööb praegu minu eelarvesse liiga suure augu, kui tahan veel seda edasi modida. Ma tahaks vist liiga palju asju aga vähemaga ka ei lepi. Seepärast ongi lihtsam auto maha müüa. Pean ju arvestama ka seda et vahepeal tuleb mul üksi kogu krempli eest maksta kui naine kodus jne.. Varem poissmehena olnuna oleks mul muidugi suva olnud ja oleks rabanud laene nii siit kui sealt. Aga nüüd enam ei saa.jr kirjutas:Sa NoorePereLaenust oled midagi kuulnud
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
Ma niisama lõõpisin Eesti filmi "Tulnukas" ainetel, kus Pässa Rix ostis nooreperelaenu eest Bemmi, mille tuled olid eredamad kui UFO'l. Üldiselt, kui masin leiba ei küsi, siis lükka graazi seisma ja aeg annab ise õige lahenduse kätte. Ma ise nii mõndagi masinamüüki tagantjärgi kahetsenud ja kokkuvõtvalt leidnud, et oli mõtetu, kuna ikka sattusin juba uue aparaadi otsa
+372 5028488
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4473
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
To Occassion:
Sul on õigus, praktikas olen ma diletant , kelle viimased autoalased tõsisemad tegemised (mootori kapist keretöödeni) sai tehtud ülikooli kõrvalt.
Samas koolis andsin hunniku eksameid füüsikas, teor.meh.-s, tugevusõpetuses... . Minu insenerimõtlemise jaoks on Sinu arusaamad mõistetamatud, või ehk ka egoistlikud.
Huvitav on ka Sinu suhtumine seadustesse - tappa (ma loodan, et ka Sinu meelest) ei tohi, selle eest pannakse kinnimajja. Õõtsa käiata, kuigi keelatud, tohib, sest seda pole näha ja vahele jäädes on karistusekski vaid edasisõidu keeld.
Kui Sa auto sellisena maha müüd ja uus omanik "natuke viltuse ratta" pärast letaalsete tagajärgedega laubaka paneb, on see ikkagi tapmine.
Oma maja taga metsas tee mida iganes tahad, aga teistega koos liigeldes pead arvestama ühiskonna poolt aktsepteeritavate seaduste- ja normidega.
Sul on õigus, praktikas olen ma diletant , kelle viimased autoalased tõsisemad tegemised (mootori kapist keretöödeni) sai tehtud ülikooli kõrvalt.
Samas koolis andsin hunniku eksameid füüsikas, teor.meh.-s, tugevusõpetuses... . Minu insenerimõtlemise jaoks on Sinu arusaamad mõistetamatud, või ehk ka egoistlikud.
Huvitav on ka Sinu suhtumine seadustesse - tappa (ma loodan, et ka Sinu meelest) ei tohi, selle eest pannakse kinnimajja. Õõtsa käiata, kuigi keelatud, tohib, sest seda pole näha ja vahele jäädes on karistusekski vaid edasisõidu keeld.
Kui Sa auto sellisena maha müüd ja uus omanik "natuke viltuse ratta" pärast letaalsete tagajärgedega laubaka paneb, on see ikkagi tapmine.
Oma maja taga metsas tee mida iganes tahad, aga teistega koos liigeldes pead arvestama ühiskonna poolt aktsepteeritavate seaduste- ja normidega.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
No nüüd mind üldse huvitab miks sa arvad, et ma sõidan ringi katkise õõtsaga. Üldse see süüdistamine kui ise pole näinud tekitab küll tunde, et tegemist on miski tüübiga kes tahab ja ainult ootab, et saaks kellegile ära panna. Ma ei ole miski idioot kes ei taipa mida üks või teine asi teeb.414 AVM kirjutas:To Occassion:
Sul on õigus, praktikas olen ma diletant , kelle viimased autoalased tõsisemad tegemised (mootori kapist keretöödeni) sai tehtud ülikooli kõrvalt.
Samas koolis andsin hunniku eksameid füüsikas, teor.meh.-s, tugevusõpetuses... . Minu insenerimõtlemise jaoks on Sinu arusaamad mõistetamatud, või ehk ka egoistlikud.
Huvitav on ka Sinu suhtumine seadustesse - tappa (ma loodan, et ka Sinu meelest) ei tohi, selle eest pannakse kinnimajja. Õõtsa käiata, kuigi keelatud, tohib, sest seda pole näha ja vahele jäädes on karistusekski vaid edasisõidu keeld.
Kui Sa auto sellisena maha müüd ja uus omanik "natuke viltuse ratta" pärast letaalsete tagajärgedega laubaka paneb, on see ikkagi tapmine.
Oma maja taga metsas tee mida iganes tahad, aga teistega koos liigeldes pead arvestama ühiskonna poolt aktsepteeritavate seaduste- ja normidega.
MA kord juba ütlesin, et kui isu näha mismoodi asjad on siis helista ja näitan. Pole mõtet mulle rääkida, et ma müün autot mis katki. Kas ma olen väitnud, et ma müün viltuse rattaga autot. Ei ole. Seega möla maha. Nagu lasteaed - karjutakse ühest ja samas asjast ilma üldse sisusse süvenemata. Ma ju kirjutasin paar posti eespool, et uus õõts on olemas ja panin ka pildi Spetsiaalseslt lollidele kes ei mõista lugeda ja ajavad oma jonni. Tegelikult oleks veel pikemalt rääkinud miks ja jne. aga milleks kui ei taheta aru saada.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kahjuks ei saa muuta - ruumiga on kitsas käes ja need amordid on originaalidest veidi pikema käiguga ja sellest see jama ongi. Paremal pool läks kõik kenasti ja sai õige vähe ära võetud, et ei kahjustanud õõtsa tugevust. Aga vasakul pool läks miskipärast rohkem ja ei pannud ise ka algul tähele kui alles siis kui ükskord vaatasin, et kuidagi imelikult lähedale on amort õõtsale tulnud.MahviaDeTyrk kirjutas:Aga kas sa pole mõelnud, et ehk oleks võimalik õõtsade lõikamise/valmistamise asemel amordi asendit nati muuta ?
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
Ma pole kunagi väitnud, et Sa müüd lääpas rattaga autot. Sa müüd NÄILISELT tervet autot, mille esisild on OMAVOLILISELT ümberehitatud (õigemini lõhutud). Oleks Sa jooniste järgi A-õõtsa mõne tegija juures teha lasknud, poleks ma midagi öelnud.
Tundub, et Sa oled seadusekuulekas vaid siis, kui see Sulle sobib. Kui ei sobi, siis möla maha, lasteaed...
Nagu JR ära arvas, olen ma piisavalt näinud "geniaalseid" ümberehitusi (küll mitte niivõrd autode, kui kõikvõimalike muude masinate- ja seadmete omi) mis kipuvad sitasti lõppema mitte ehitajale endale, vaid töötajale, kes ei oska mingit ohtu aimata.
Aga nüüd - side lõpp. Ma ei viitsi rohkem. Loodan, et Su auto satub minust ja sõpradest- tuttavatest piisavasse kaugusse.
Tundub, et Sa oled seadusekuulekas vaid siis, kui see Sulle sobib. Kui ei sobi, siis möla maha, lasteaed...
Nagu JR ära arvas, olen ma piisavalt näinud "geniaalseid" ümberehitusi (küll mitte niivõrd autode, kui kõikvõimalike muude masinate- ja seadmete omi) mis kipuvad sitasti lõppema mitte ehitajale endale, vaid töötajale, kes ei oska mingit ohtu aimata.
Aga nüüd - side lõpp. Ma ei viitsi rohkem. Loodan, et Su auto satub minust ja sõpradest- tuttavatest piisavasse kaugusse.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kui nüüd jänki foorumeid uurida, siis need originaal õõtsad ongi pehmed. Peale lõbusat päeva düünidel hüppeid tehes lähevad ka ilma lõikamata õõtsad längu. Hard Core on ilmselt ainult ise tugevamad õõtsad teha. A raua plaan tundub hea olema, seega ma ei kahtle, et ei saa vastupidavamaid ise teha.
+372 5028488
No ma ei saa aru, mida sa paugud juba pikemat aega414 AVM kirjutas:Ma pole kunagi väitnud, et Sa müüd lääpas rattaga autot. Sa müüd NÄILISELT tervet autot, mille esisild on OMAVOLILISELT ümberehitatud (õigemini lõhutud). Oleks Sa jooniste järgi A-õõtsa mõne tegija juures teha lasknud, poleks ma midagi öelnud.
Tundub, et Sa oled seadusekuulekas vaid siis, kui see Sulle sobib. Kui ei sobi, siis möla maha, lasteaed...
Nagu JR ära arvas, olen ma piisavalt näinud "geniaalseid" ümberehitusi (küll mitte niivõrd autode, kui kõikvõimalike muude masinate- ja seadmete omi) mis kipuvad sitasti lõppema mitte ehitajale endale, vaid töötajale, kes ei oska mingit ohtu aimata.
Aga nüüd - side lõpp. Ma ei viitsi rohkem. Loodan, et Su auto satub minust ja sõpradest- tuttavatest piisavasse kaugusse.
Arvad, et maailm muutub sellest paremaks? Täna on laupäevaõhtu, kas sa joobes juhte ei taha taga ajama minna? Või tahad ehk hoopis meid metsa jälitama tulla, me kollil kõik sillakinnitused minu keevitatud, aga ma ju pole inseneer, ehk sai sitasti tehtud ja... satume ka mõne su tuttava lähedusse, kes meie masina nägemisest satub eufooriasse ja avariisse
Kohe hea hakkas hetkeks
PS. 414 AVM, kas sina oled kogu aeg seadusekuulekas? Kunagi kiirust ei ületa, rehvid auto all on uued, sebra ees peatud ja kodus naise peale ei karju...
Mina igatahes tunnen end päti ja kaabakana
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
boob: üks asi on sinu talasillaga metsakoll, isegi kui sealt mõni sillakinnitus peaks pääsema, siis ilmselt juhtub see hetkel kui sa ennast maa alt välja üritad vintsida ja pool metsa sinuga kaasa tahab lohiseda... tõenäoliselt mitte tipptunnil ja maanteel 120km/h Halvimal juhul pead masina üheks õhtuks metsa jätma...
PS! nt mina lasin enda kolli tähtsamad õmblused ikkagi vastavatel instatsidel teha, kuigi enda meelest tuleb keevitamine täitsa hästi välja. 100km+ ja maantee ON vähe teine teema...
mõlemal osapoole jutus on pointi... lihtsalt kohe alguses hakatakse igaks juhuks lahmima Tihtilugu on probleem pigem omavahelises suhtumises... seega, ei maksa iga väikese ütlemise peale närvi minna ja jooge õlut jahutatult
PS! nt mina lasin enda kolli tähtsamad õmblused ikkagi vastavatel instatsidel teha, kuigi enda meelest tuleb keevitamine täitsa hästi välja. 100km+ ja maantee ON vähe teine teema...
mõlemal osapoole jutus on pointi... lihtsalt kohe alguses hakatakse igaks juhuks lahmima Tihtilugu on probleem pigem omavahelises suhtumises... seega, ei maksa iga väikese ütlemise peale närvi minna ja jooge õlut jahutatult
ei ole see keevitamise asi nii pipar midagi, ma lõikasin enda ralli ladal ees alumise kiige kinnitused lahti, liigutasin 1cm edasi ja keevitasin kinni (alumine kiige on kinni ainult minu keevitusõmblustega) Ja need on talunud juba mitu kuud räiget vägistamist (120km/h mööda VÄGA augulist ja rööpas põldu). occasion, kas sa sellele olemasolevale kiigele tugevdusi ei taha lihtsalt peale keevitada? ma soovitaks sul otsida pilte väändunud kiigedest ja nende järgi teha endale tugevdused peale.
PS: inseneri haridust ei oma, gümnaasium alles lõpetamata ja keevitama õppisin ka omal käel. Räägin tuginedes oma kogemustele ladaga.
PS: inseneri haridust ei oma, gümnaasium alles lõpetamata ja keevitama õppisin ka omal käel. Räägin tuginedes oma kogemustele ladaga.
Njah, tundub, et on viimane aeg mul oma väärtushinnangud kriitilise pilguga üle vaadata. Ühiskond areneb, aga mina mitte. Sest ma tõesti ei ületa kiirust (või kui, siis nii marginaalselt, et sinised poisid minu pealt preemiat ei teeni). Rehvid on uued, sebral inimesi ei hirmuta ja naise (ja ka alluvate) peale pole kunagi karjunud.
Ja hullemaks läheb - ma ei laena kustutit, apteeki ja tõkiskingi ülevaatuse jaoks, suitsetan poest ostetud sigarette ja kui ma kanget alkoholi tarbiks, oleks see maksumärgistatud.
Huvitav, kust küll need laibad teedel ja muud jamad, kui me kõik nii tublid kodanikud oleme, härrad variserid.
Ja Boob, kas Sa kasutad oma kolli igapäevases liikluses ja kas Sa perforeerisid originaalosi? Vist mitte.
Hea ei hakanud hetkekski.
Ja tänks Rommi, proovisin, jahutatuna õlu tõesti väheke jahutab .
Ja hullemaks läheb - ma ei laena kustutit, apteeki ja tõkiskingi ülevaatuse jaoks, suitsetan poest ostetud sigarette ja kui ma kanget alkoholi tarbiks, oleks see maksumärgistatud.
Huvitav, kust küll need laibad teedel ja muud jamad, kui me kõik nii tublid kodanikud oleme, härrad variserid.
Ja Boob, kas Sa kasutad oma kolli igapäevases liikluses ja kas Sa perforeerisid originaalosi? Vist mitte.
Hea ei hakanud hetkekski.
Ja tänks Rommi, proovisin, jahutatuna õlu tõesti väheke jahutab .
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex