Õõts

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Mägilane
Fitting 38"
Postitusi: 255
Liitunud: P Veebr 18, 2007 10:07 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Mägilane »

See tapjamaasturi arutelu on õite kirglik!Kas kuskil võiks olla statistikat
mis puudutab maasturite avariisid.Muidu on nagu bullterjeritega ,et hommikuks sööb lapsi ja õhtuks penskareid...Mehed minge metsa!
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

point ei ole praegu statistikas... vaid selles, et 4x4.ee foorumit võivad juhtumisi ka näiteks ARKi töötajad lugeda. Ja siinses foorumis me ei propageeri seaduserikkumist. Ümberehitused tuleb teha vastavalt seadustele ja pärast vajaduse korral ARKst luba taodelda. Eriti kui tegu on igapäevasõidu autoga. Loogish ju.

Kellegile pole vaja halvasti öelda ja konstruktiivne tehniline arutelu on alati tore lugeda... see teema on tõesti siin kahjuks natuke teise suuna võtnud.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Occassion
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Occassion »

Beast kirjutas:occasion, kas sa sellele olemasolevale kiigele tugevdusi ei taha lihtsalt peale keevitada? ma soovitaks sul otsida pilte väändunud kiigedest ja nende järgi teha endale tugevdused peale.
PS: inseneri haridust ei oma, gümnaasium alles lõpetamata ja keevitama õppisin ka omal käel. Räägin tuginedes oma kogemustele ladaga.
Kui sa seda õõtsa näeks ja käes saaksid hoida jne. Siis näeksid isegi, et tegemist lihtsalt plekist pilpaga millele isegi tugevuste lisamine suurt midagi ei muuda. Sellest oligi algne plaan teha uus - mis ikka jätkuvalt jõus kui aega peaks leidma selleks. Ja enne mitte ära ostetama. Isegi siis kui keegi ära ostab, räägin ostjale oma plaanidest ja olen igati abiks uute valmistamisel jne.

Hetkel siiski masinale läheb alla veidi tugevdatud ja moditud õõts - mis korralik ja sirge. Aga see, et siin keegi räägib masin igapäeva sõidus jne. siis see jutt on vale. Ma ei viitsigi sellega mingit pikka otsa libistada maanteel - seal on selle jaoks mitte sobivad rehvid. Olen vahel niisama töristanud kui mahti olen saanud. See masin sobib oma ehituselt siiski praegu rohkem maastikule kui asfaltile. Ahjaa selle masinaga on 100ga sõitmine küll võimalik aga ei kihuta tõesti nii kiirelt. Sest ikka rehv on selle jaoks mitte sobiv. Vähemalt minu meelest.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”