Ümberehitus

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Rännumees
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: E Veebr 01, 2016 9:01 pm

Re: Ümberehitus

Postitus Postitas Rännumees »

Paak on ck5 pealt. Mingi vene lehe teh andmetes oli kirjas, et 300l. Aga eks kontrollimine on tarkuse ema. Pean üle mõõtma.
Kasutaja avatar
TTUUL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 154
Liitunud: N Jaan 05, 2012 10:09 am
Asukoht: Oru ja Saula küla piiril

Re: Ümberehitus

Postitus Postitas TTUUL »

Объем топливной емкости л 300
Источник: http://allspectech.com/selhoztehnika/dl ... -sk-5.html
XJ ´91, 136KW AMC242, AW4, NP 242, ..... EX
ZJ ´95, 135KW AMC242+LPG II, 42RE, NP 242, ..... loheta väikserattaline gloobuse abiga teed otsiv igapäeva liikur.
Tahoe ´98, 190KW Vortec 5700 L31,4L60-E , NVG246, ..... small block ja suurem ratas.
ZJ ´96, 131KW AMC242, 42RE, NP 242, ..... teatri seades.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Re: Ümberehitus

Postitus Postitas isakene »

Rännumees kirjutas: Originaal 70L paagiga pole mõtet reisida. Rohkem tuleb tanklaid otsida kui sõita saab, arvestades 3.3 mootorit + täistuubitud autot.
Originaalpaak on 95 liitrit. Viimased 5-10 ei taha hästi välja tulla, selleks tuleb imitoru paagi seest pisut "aidata". Korralikult häälestatud mootoriga sõidad selle paagitäiega 900+ kilomeetrit. Kuhu pärap*rse sa kavatsed oma autoga minna, et tanklatest puudu tuleb?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Rännumees
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: E Veebr 01, 2016 9:01 pm

Re: Ümberehitus

Postitus Postitas Rännumees »

Ausaltöeldes ümbermaailma reisile... Plaan viia auto mõneks aastaks hispaaniasse, kus ta lõpetab kõdunemise ning saab rahulikult edasi ehitada...ja kui reisikaaslane auto saab ja raha kokku saab siis minek. (U 5 a pärast reaalne)

Lõuna Ameerikas pidi suht jama olema kütuse kättesaamisega...

Teiseks olen alles noor ja rahakott just üle ei aja. Suvel näiteks saan läbi Norra sõita ilma tankimata ja sääst missugune.
tt75
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: E Nov 23, 2015 11:36 pm

Re: Ümberehitus

Postitus Postitas tt75 »

Nagu ma aru saan, siis on teemaalgataja probleem kütusepaagi suurus venemaale reisides.Pobleem võib tekkida siis kui saabud tagasi eestisse piiripunkti ja kui sul on paagis rohkem kütust kui patroli paak ette näeb,siis ilmselt on asi halb(võibolla).Täpselt ei tea kuidas tänasest piiril(saabudes eestisse)kütusekogust mõõdetakse,aga arvan et,kui sul paagis pole rohkem kütust kui originaalpaagis,siis pole probleem.See kui suure paagi sa oma autole külge kruvid peale tehnoülevaatust see on su enda südametunnistuse asi,peaasi et reis õnnestuks.Kui kindel reisimõte ,siis kindlasti konsulteeri seda paagiteemat Metsikuga tal kõigesuurem kogemus eestist-venemaale, venemaalt-eestisse olemas!!!PS.euroopas ilmselt ei vaata sul keegi kui palju sul kütust paagis on,pigem on see probleem siis kui saabud venemaalt eestisse.(see oli omaette äri,praeguseks see enam vist ei toimi.)
Kasutaja avatar
Kult
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 190
Liitunud: E Dets 10, 2012 7:42 pm
Asukoht: Roela

Re: Ümberehitus

Postitus Postitas Kult »

Küla peal räägiti et on mõistlik tulla Läti kaudu tagasi Eestisse Venemaalt kui paak on suurem kui lubatud, pistad midagi sümboolset passi vahele ja korras.
5I65692
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: Ümberehitus

Postitus Postitas al »

Rännumees kirjutas: ... Suvel näiteks saan läbi Norra sõita ilma tankimata ja sääst missugune.
... Ja kui Statens Vegveseni kontrollplatsis reis äkki lõpu leiab, siis selle auto kütuse peale enam mõtlema ei pea.
Igasugu omatahtsi ümberehitused on terves Euroopas teravdatud tähelepanu all, serdita haakekonks on juba piisav, et auto seisma panna, isegi kui haaketa reisid.

ps. Kui Norras natuke ringi vaadata, siis näiteks pühapäeva või pühade hommikul võib automaattanklates uskumatuid hindu kohata. 2014 suvel õnnestus 2 korda pühapäeva hommikul tankida 10-11 nok/l, kui muidu olid hinnad 14nok. €-s siis 1,10-1,20, samas kui kodus oli hind 1,30+...
Rännumees
Off Roader Wannabe
Postitusi: 36
Liitunud: E Veebr 01, 2016 9:01 pm

Re: Ümberehitus

Postitus Postitas Rännumees »

Teemaalgatajana võin öelda, et sain enamvähem vastused küsimustele kätte. Eks julge hundi rind on rasvane või haavleid täis. Kas asi on paras lollus või geniaalsus, seda näitab aeg. Vähemalt oli huivtav ehitada.
Kasutaja avatar
JeepCheroXJ4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: Ümberehitus

Postitus Postitas JeepCheroXJ4x4 »

m1 ja n1 sõiduiketele ei ole lubatud kütusepaake lisada ega muuta.
Siim ;)

Cherokee XJ
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”