Küsimus suurele ringile ülekanne arvu kohta
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 35
- Liitunud: N Veebr 04, 2016 4:28 pm
Küsimus suurele ringile ülekanne arvu kohta
Tere siis teile kõigile tahaks teada kas on parem kui on väiksem arv ülente arv või suurem ja miks on parem suurem või väiksem arvan et siin on veel inimesi keda see huvitaks
düsgraafia käes vaevlev !
Volvo xc90 2,4 tdi
Mitsubishi pajero 2.8 tdi
Volvo xc90 2,4 tdi
Mitsubishi pajero 2.8 tdi
Re: Küsimus suurele ringile ülekanne arvu kohta
Suurem ülekande arv = aeglasel kiirusel suurem mootori pöörete arv ja seega suurem võimsus (eelistaks mudas roomamisel) ja muidugi siis kui oled autole alla keeranud originaalist tunduvalt suuremad rehvid, et su mootor neid ka ringi jaksaks ajada.pajero2006 kirjutas:Tere siis teile kõigile tahaks teada kas on parem kui on väiksem arv ülente arv või suurem ja miks on parem suurem või väiksem arvan et siin on veel inimesi keda see huvitaks
Väiksem ülekande arv = suurel kiirusel väiksem mootori pöörete arv ja seega maanteel ökonoomsem (eelistaks Tallinn-Tartu otsi sõites)
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Küsimus suurele ringile ülekanne arvu kohta
Jätaks võimsuse ikka mootori teguriks, ülekandearv võimaldab suurendada jõudu (pöördemomenti) kiiruse arvelt või vastupidi. Mida suurem ratas ja nirum mootor, seda suuremat ülekandearvu on vaja. Maanteesõidul peaks mootor saama töötada optimaalseimas pöörlemissageduse vahemikus, see jällegi erinevatel mootoritel erinev. Ideaalis võiks peaülekande ülekandearvu suurendada proportsioonis rehvi läbimõõdu suurendamisega ja natuke veel (suurem rehv on ka laiem ja suurema veeretakistusega, seega võiks mootori pöörded ka veidi kõrgemad olla). Tõsioffroadi puhul muutujaid rohkem.Maaks kirjutas:Suurem ülekande arv = aeglasel kiirusel suurem mootori pöörete arv ja seega suurem võimsus (eelistaks mudas roomamisel) ja muidugi siis kui oled autole alla keeranud originaalist tunduvalt suuremad rehvid, et su mootor neid ka ringi jaksaks ajada.pajero2006 kirjutas:Tere siis teile kõigile tahaks teada kas on parem kui on väiksem arv ülente arv või suurem ja miks on parem suurem või väiksem arvan et siin on veel inimesi keda see huvitaks
Väiksem ülekande arv = suurel kiirusel väiksem mootori pöörete arv ja seega maanteel ökonoomsem (eelistaks Tallinn-Tartu otsi sõites)
Tehtud, mõeldud.
Re: Küsimus suurele ringile ülekanne arvu kohta
Offtpic: Ära pane tarka! Anna siia siis "moodus", kuidas muuta pöördemomenti ülekande arvuga ilma et mootori pöörded muutukstotu kirjutas:Jätaks võimsuse ikka mootori teguriks, ülekandearv võimaldab suurendada jõudu (pöördemomenti) kiiruse arvelt või vastupidi. Mida suurem ratas ja nirum mootor, ...
Re: Küsimus suurele ringile ülekanne arvu kohta
Vahetad käiku või paned lausa aeglusti ning rattasse jõudev pöördemoment ongi muudetud ilma mootoripöördeid muutmata.Maaks kirjutas:Offtpic: Ära pane tarka! Anna siia siis "moodus", kuidas muuta pöördemomenti ülekande arvuga ilma et mootori pöörded muutukstotu kirjutas:Jätaks võimsuse ikka mootori teguriks, ülekandearv võimaldab suurendada jõudu (pöördemomenti) kiiruse arvelt või vastupidi. Mida suurem ratas ja nirum mootor, ...