Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Tere
Paluks targemate ja kogenenumate nõu. Tahaks UAZ'ile elektrivintsi paigaldada ja oli mõte teha seda lisaakuga et nagu vintsiks selle pealt.
Samas ei saa vist seda akut auto tavageneraatori pealt laadima panna või kuidas on siin iseehitajate kogemused. Millist skeemi kasutada?
Üks mõttevälgatus oli et paneks lisarelee mis laadimise vintsimise ajaks välja lülitab. Mis sellest mõttest arvate?
Paluks targemate ja kogenenumate nõu. Tahaks UAZ'ile elektrivintsi paigaldada ja oli mõte teha seda lisaakuga et nagu vintsiks selle pealt.
Samas ei saa vist seda akut auto tavageneraatori pealt laadima panna või kuidas on siin iseehitajate kogemused. Millist skeemi kasutada?
Üks mõttevälgatus oli et paneks lisarelee mis laadimise vintsimise ajaks välja lülitab. Mis sellest mõttest arvate?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Pane võimsam genekas ja suurem aku. Mb, bmw jne genekas istub väga väikese vaevaga uazi mootori külge. Uazi genekas on kahe L- kõrvaga bloki küljes, mille ringitegemine isegi käsitrelliga ei võta rohkem kui 30 minti aega . Rihmaratta sobitamine oleks ehk kõige suurem töö, enamus tänapäeva autodel genekad pole kiilrihmaga. 100+ amprit genekas ja suurem aku oleks ehk parem soovitus kui lisaaku ja selle toimetamine vintsimisel.
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Pole mõtet mingit keerulist süsteemi releede ja lisaakudega aretada, kui selleks vajadust pole. Kui aku ja genekas korras, siis kannatab ka originaaliga hädapärased vintsimised ära teha. Kui lahjaks jääb või kohe normaalset asja tahad, siis areta lääne genekas. Venelastel on ka võimsamaid genekaid, aga juppide kvaliteet on suht nutune ja uue vene kangema geneka hinna eest saab romulast mitu lääne oma.
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Mul jäi kirja panemata et ma tahan kasutada seda vintsi rohkem metsatöödel, nii et vintsimist on üsna palju ja kohapeal.
Kuidas seda parem oleks teha, kas töötava mootoriga? Autol on Toyota diisel peal tavalise vene veoauto genekaga. Samas
peaks mul kuskil mingi kilovatine traktorigenekas ka olema.
Kuidas seda parem oleks teha, kas töötava mootoriga? Autol on Toyota diisel peal tavalise vene veoauto genekaga. Samas
peaks mul kuskil mingi kilovatine traktorigenekas ka olema.
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Kilovatine genekas on ~70amprit ja seda jääb väheks.
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Kui võimas see genekas peaks siis olema?t4nel kirjutas:Kilovatine genekas on ~70amprit ja seda jääb väheks.
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Mõtle nüüd esmalt, kui palju seda vintsimist on vaja päeva jooksul teha, kui pikalt ja kui suure koormusega. Ehk on hoopis mõistlikum kasutada hüdrovintsi.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
talvel valgest valgeni paaritonnise tõmbega ma arvestan. hüdro tahaks liiga suuri ümberehitusi ja hinnaklass ka ilmselt teine.boob kirjutas:Mõtle nüüd esmalt, kui palju seda vintsimist on vaja päeva jooksul teha, kui pikalt ja kui suure koormusega. Ehk on hoopis mõistlikum kasutada hüdrovintsi.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Ülal soovitatud bemmi genekad on 120A...150A, suurtel bensumootoritel mingi 170A.valdy kirjutas:Kui võimas see genekas peaks siis olema?t4nel kirjutas:Kilovatine genekas on ~70amprit ja seda jääb väheks.
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Jube raske on midagi soovitada, kui ei saa aru, mida sellega tegema hakatakse. Metsatöö ja puude vintsimine on suhteliselt lai mõiste. Kui hakkad mingeid küttepuu pilpaid kokku vintsima atv vintsiga, siis vast piisab sellest 70A genekas ja ühest akust ka. Aga kui ikka mingit 30+cm 6m palgi virna ühest kohast teise vintsima, siis arvatavasti jääb lahjaks. Oleneb ka sellest, kui palju on kannatust aku laadimiseks jne.
Kõige lihtsam on nii, et pane see vints autole külge ja ühenda originaal akuga ära, siis mine metsa proovima. Töö ajal ikka auto peaks käima, siis genekas laeb akut. Kui töö tegemisel vints takistuseks ei saa, siis pole vaja midagi muuta.
Kõige lihtsam on nii, et pane see vints autole külge ja ühenda originaal akuga ära, siis mine metsa proovima. Töö ajal ikka auto peaks käima, siis genekas laeb akut. Kui töö tegemisel vints takistuseks ei saa, siis pole vaja midagi muuta.
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Keskmine pilukate maal toodetud el. vints ei ole mõeldud töö tegemiseks. Sellist koormust kannatava süsteemi aretamine ja hooldamine tähendab vähemalt sarnaseid kulusid nagu mehh või hüdrovintsi aretus. Mingeid traakoneid läheks sellise tambi juures nagu leiba, rääkimata sellest, et töö on aeglane.
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Mul siin on üks 9500lbs vints silmapiiril. Tahaks selle normaalselt tööle saada, sellest see kahe aku süsteemi mõte. Kas see kui genekas laeb ja vintsid samal ajal genekale põõna ei pane? Plaan on ikka pikka tüve vintsida ütleme tüvi alt mingi 40+sm pikkust kuskil 20-30mLauriJ kirjutas:..................
Kõige lihtsam on nii, et pane see vints autole külge ja ühenda originaal akuga ära, siis mine metsa proovima. Töö ajal ikka auto peaks käima, siis genekas laeb akut. Kui töö tegemisel vints takistuseks ei saa, siis pole vaja midagi muuta.
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
"TUFF STUFF PERFORMANCE 9500Lb 12v WIRELESS ELECTRIC RECOVERY WINCH 9,000 LBS" mida sellest arvateFlammablE kirjutas:Keskmine pilukate maal toodetud el. vints ei ole mõeldud töö tegemiseks. Sellist koormust kannatava süsteemi aretamine ja hooldamine tähendab vähemalt sarnaseid kulusid nagu mehh või hüdrovintsi aretus. Mingeid traakoneid läheks sellise tambi juures nagu leiba, rääkimata sellest, et töö on aeglane.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Pane vints autole ette ja proovi.
Veel parem kutsu omale vintsiga sõber metsa proovile. Ei kujuta ette kuidas sa lihtsalt vints villise ninal neid tonne mööda pinnast lohistad. Rinnakõrguselt 25 cm läbimõõduga kuusk on kuskil tihu. See kaalub tonn.(mu oletused ei pretendeeri 100% tõele) . Uaz 1.6 tonni ja ratastel veeremas.
See vints hakkab tublit vatti saama. Kaabeldus hiinakal väga niru ja ir puldiga tööd teha ei soovita.
Kui sa seletaksid mulle lahti nende tüvede vintsimise poindi metsas-langil või kus iganes sa vintsid hommikust õhtuni, oskaksime sulle ka asjakohasemat nõu ehk jagada. Olen ka kodus metsas pidanud vintsima üle jõe naabri maale kukkunud puid, et traktor haaratsiga ulataks sikutama. Ei kujuta aga ette seda hommikust õhtuni teha. Mul on auto kaal poole suurem kui uazil
Veel parem kutsu omale vintsiga sõber metsa proovile. Ei kujuta ette kuidas sa lihtsalt vints villise ninal neid tonne mööda pinnast lohistad. Rinnakõrguselt 25 cm läbimõõduga kuusk on kuskil tihu. See kaalub tonn.(mu oletused ei pretendeeri 100% tõele) . Uaz 1.6 tonni ja ratastel veeremas.
See vints hakkab tublit vatti saama. Kaabeldus hiinakal väga niru ja ir puldiga tööd teha ei soovita.
Kui sa seletaksid mulle lahti nende tüvede vintsimise poindi metsas-langil või kus iganes sa vintsid hommikust õhtuni, oskaksime sulle ka asjakohasemat nõu ehk jagada. Olen ka kodus metsas pidanud vintsima üle jõe naabri maale kukkunud puid, et traktor haaratsiga ulataks sikutama. Ei kujuta aga ette seda hommikust õhtuni teha. Mul on auto kaal poole suurem kui uazil
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: Lisaakuga vintsisüsteemi ehitus
Mispärast sa puldiga ei soovita? Mul dragon mitu aastat peal ja juhtmega pulti pole veel vaja läinud. Ja on seda vintsi kasutatud mudas ja just puude vintsimiseks metsas.poiss kirjutas:Pane vints autole ette ja proovi.
Veel parem kutsu omale vintsiga sõber metsa proovile. Ei kujuta ette kuidas sa lihtsalt vints villise ninal neid tonne mööda pinnast lohistad. Rinnakõrguselt 25 cm läbimõõduga kuusk on kuskil tihu. See kaalub tonn.(mu oletused ei pretendeeri 100% tõele) . Uaz 1.6 tonni ja ratastel veeremas.
See vints hakkab tublit vatti saama. Kaabeldus hiinakal väga niru ja ir puldiga tööd teha ei soovita.
Kui sa seletaksid mulle lahti nende tüvede vintsimise poindi metsas-langil või kus iganes sa vintsid hommikust õhtuni, oskaksime sulle ka asjakohasemat nõu ehk jagada. Olen ka kodus metsas pidanud vintsima üle jõe naabri maale kukkunud puid, et traktor haaratsiga ulataks sikutama. Ei kujuta aga ette seda hommikust õhtuni teha. Mul on auto kaal poole suurem kui uazil
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.