3. leht 3-st

Re: Patoli 3.0 ZD30 asemele Mercedese OM606

Postitatud: L Dets 26, 2015 3:32 pm
Postitas Allar
Seis siis selline, et Patroli VP44 asemele tuleb hoopis Mercedese trossiga rida pump koos OM606 mootoriga. Mersu on põhimõtteliselt olemas, millel Automaat kast ja läbisõitu ainult ca 190000 km. Kust ma selle aja ainult võtan, et see on veel eba selge :)

Re: Patoli 3.0 Vp44 asemele Mõistlikum kõgsurve pump (Mootor).

Postitatud: N Jaan 21, 2016 9:10 pm
Postitas rommi@rommi
Nii siis üks video ka kompotist.Patrol y61 2006a mb om606 3,0bar-i rõhku,mb automaat,volvo 303 vahekast ja 37" bogger :D
https://www.facebook.com/Soo-Autogrupp- ... 7/?fref=ts

Re: Patoli 3.0 Vp44 asemele Mõistlikum kõgsurve pump.

Postitatud: N Jaan 21, 2016 9:42 pm
Postitas Alari
mihkel1671 kirjutas:Mis mootor patrolil siis hea on?
Bensiinimootor. :twisted:

Re: Patoli 3.0 Vp44 asemele Mõistlikum kõgsurve pump (Mootor).

Postitatud: E Jaan 25, 2016 1:02 pm
Postitas Allar
rommi@rommi kirjutas:Nii siis üks video ka kompotist.Patrol y61 2006a mb om606 3,0bar-i rõhku,mb automaat,volvo 303 vahekast ja 37" bogger :D
https://www.facebook.com/Soo-Autogrupp- ... 7/?fref=ts
Äge Äge Mul 190k sõitnud mootor ühe mersu peal olemas ja planeerimine käib, ainult, et enne lume minekut ei raatsi autot laiali lammutada, mine tea millal jälle kokku saan, google on üsna läbi vahitud, teemal engine adapter :) igasugu ägedaid lahendusi olen näinud kuidas mittesobivad asjad kokku panna.
Hooratta ja siduri sobitamist kardan natuke rohkem, ilmselgelt jääb 606 sidur diameetrilt väikeseks, või tuleks hoopis topelt kettaga sidurit kasutada.

Re: Patoli 3.0 Vp44 asemele Mõistlikum kõgsurve pump (Mootor).

Postitatud: E Jaan 25, 2016 1:39 pm
Postitas v6sa
allar kirjutas: ...
ilmselgelt jääb 606 sidur diameetrilt väikeseks, või tuleks hoopis topelt kettaga sidurit kasutada.
No libisemist ei kannata ükski sidur. Ühendatud sidurist aga mootor üle ei käi;)

Vähe paremad katted võiks muidugi panna.

Re: Patoli 3.0 Vp44 asemele Mõistlikum kõgsurve pump (Mootor).

Postitatud: E Jaan 25, 2016 2:04 pm
Postitas Praks1
Mida rohkem mootorit järgi aidata, seda suuremaks probleemiks sidur muutub (ei suuda lihtsalt kinni hoida).
Need mis suudaks, pole väga soodsad.Koos tööga algeline sidur mis võiks toimida , maksab ilmselt 1-2 kilo euri.

Re: Patoli 3.0 Vp44 asemele Mõistlikum kõgsurve pump (Mootor).

Postitatud: E Jaan 25, 2016 2:26 pm
Postitas v6sa
Praks1 kirjutas:Mida rohkem mootorit järgi aidata, seda suuremaks probleemiks sidur muutub (ei suuda lihtsalt kinni hoida).
Need mis suudaks, pole väga soodsad.Koos tööga algeline sidur mis võiks toimida , maksab ilmselt 1-2 kilo euri.
Märkus õige juhul, kui tuleb 50+% väänet juurde. 8)

Re: Patoli 3.0 ZD30 asemele Mercedese OM606

Postitatud: P Apr 03, 2016 11:31 am
Postitas Allar
Asjad niikaugele jõudnud, et äkki saan juba selle kuu keskel hakata ehitusega pihta, praegu veel täiesti puudu OM603 kõrgsurve pump, ja hooratas koos siduri korviga, kellel sellised asjad üle, siis olen nendest huvitatud

Re: Patoli 3.0 ZD30 asemele Mercedese OM606

Postitatud: E Apr 04, 2016 11:57 pm
Postitas Pleku
Meil mees teeb 124 mersule seda mootorit vahele ja peale fööni vahetust ja pumba rebuildi rootslaste poolt peaks sealt 500 jõudu välja imema.Eks näis.

Re: Patoli 3.0 ZD30 asemele Mercedese OM606

Postitatud: P Mai 29, 2016 11:24 pm
Postitas Allar
Küsimus patroli tarkadele, kas 3.0 ja 2.8 mootori ja käigukasti poldiringid on samad, ise ei ole ühtegi 2.8 masinat näppida saanud

Re: Patoli 3.0 ZD30 asemele Mercedese OM606

Postitatud: T Jaan 01, 2019 4:17 pm
Postitas Munk
Ei hakkanud uut teemat tegema.Uurin natuke maad ning sellega tekkis küsimus et kas see mootor sai istutatud patroli enda automaatkasti otsa?(Endal uitab om606 mootori mõte autoks 3.0 118kw automaatkastiga) Ning mis lahendus sobiks hooratta ja siduri näol?