ARB lukk tagasillas ei pea
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
ARB lukk tagasillas ei pea
Selline lugu, et pärast viimast sõitu ei taha tagumine lukk enam survet hoida. Kompressor töötab normaalselt, luku lükkab sisse ka... aga käbi juurest visiseb õhku läbi ja kompressor üritab iga 4-5seki tagant jälle survet lüüa. Mida sellest arvata? ARB lukk ja toyotsi tagasild siis.
rommi
rommi
Lõpuks kiskusin asja ikka laiali ja pilt pold tore:
*esiteks on differ käinud vastu silla sees jooksvat arbi õhutoru ja kulutanud umbes 7cm pikkuse lõhe sisse. Ei saanudki aru mis materjalist see toru on - vist teras. Kuidas seda nüüd lappida?
*teiseks on üks satika 4-st sõrmest üks mingil põhjusel tahtnud pesast lahkuda ja teoga otsaga kokku käinud. Sõrme otsa on mäsaks lihvinud.
*kolmandaks on teol ühel hambal keskelt tükk väljas. Tuleb seda hakata kohe uut otsima või saab veel nii sõita?
rommi
*esiteks on differ käinud vastu silla sees jooksvat arbi õhutoru ja kulutanud umbes 7cm pikkuse lõhe sisse. Ei saanudki aru mis materjalist see toru on - vist teras. Kuidas seda nüüd lappida?
*teiseks on üks satika 4-st sõrmest üks mingil põhjusel tahtnud pesast lahkuda ja teoga otsaga kokku käinud. Sõrme otsa on mäsaks lihvinud.
*kolmandaks on teol ühel hambal keskelt tükk väljas. Tuleb seda hakata kohe uut otsima või saab veel nii sõita?
rommi
Asi nüüd lõpuks molekulideks ja selgus ka miks sateliite hoidev võll lahkuda tahtis... raibe oli nimelt pooleks läinud, sealt tulenev loksumine oli hävitanud võlle paigal hoidvad tiftid. Natuke viga oli saanud ka üks võlliava korpuses aga kannatab vist ikka veel sõita. Ühe sateliidi sisemus on katkise võlli hõõrdumise-loksumise tagajärjel oma sisepinnale metalli korjanud, mis sealt kuidagi lahkuda ei taha. Ma ei teagi nüüd kuidas seda pinda kahjustamata liigsest metallist vabastada. Või kohe parem uus satikas tellida?
pilt ka:
http://www.arbusa.com/alac/alsp/2-RD23.pdf
katki läks see "Long Cross Shaft"
pilt ka:
http://www.arbusa.com/alac/alsp/2-RD23.pdf
katki läks see "Long Cross Shaft"