Käisin möödunud suvel Venemaal Uazikuga millele olid monteeritud lisaks lehtvedrudele Mercedes Vito õhkpadjad, viimased olid mõeldud eeskätt auto kere tõstmiseks ja vedrulehteda säilitamiseks. Tõstsidki 10 cm., abi arvasin sellest olevat jõgede läbimisel, teedel osutus selline kombinatsioon - lehtvedrud+õhkpadjad jäigaks. Tahan veel ühe pikema Venemaa reisiga maha saada, kas keegi oskaks soovitada paremat varianti kui on originaal Uaz 469 -l ning kui õhkpatjade variant. Loodan et mõnel Uaz-l offroadi sõitnul on head nõu anda, muidugi ka teistel. Ise oletan, et mingi lehtvedrude-spiraalvedrude-korralike amortide kombinatsioon? Õhkpadjad jätan alles, kuid pumpan täis ainult vajadusel auto keret tõsta.
Arno.
Uaziku vedrustus
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: Uaziku vedrustus
Ma ei tea mis selle eelarve võiks olla, aga siin oleks sobiv venes tutvused üles soojendada ja tellida komplekt lääbasid, vedrusid ja vardaid omale ning teha spiraalidele asi ringi.
Kui lääbad ja vardad olemas siis nende kinnituste tegemine pole enam mingi suur töö, kuna asjad üsna lihtsa ehitusega pildil.
http://www.avtoall.ru/catalog/uaz-5/leg ... sbore-131/
Ei imestaks kui venes oleks selline komplekt müügis kus kinnitused ka sees.
Kui lääbad ja vardad olemas siis nende kinnituste tegemine pole enam mingi suur töö, kuna asjad üsna lihtsa ehitusega pildil.
http://www.avtoall.ru/catalog/uaz-5/leg ... sbore-131/
Ei imestaks kui venes oleks selline komplekt müügis kus kinnitused ka sees.
Re: Uaziku vedrustus
Tänan, see on väga hea inf, tuttavaid dziipereid ja ärimehi Venemaal on, kuulan hinnad üle.