Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
Tere,
Tahaks meisterdada oma 1995a 4Runnerile kiire stabilisaatorvarda lahtisidestamise. Midagi sarnast nagu allpool oleval pildil:
Teine idee on teha katkestus otse vardale.
Tundub, et esimene idee on töökindlam. Kas on kellelgi soovitusi, kust tellida liigendeid (Heim Joints), mis peaks ka rasketes oludes vastu?
Mõte oli teha näiteks M10 sisekeermega mudelile.
Parimat,
Rünno
Tahaks meisterdada oma 1995a 4Runnerile kiire stabilisaatorvarda lahtisidestamise. Midagi sarnast nagu allpool oleval pildil:
Teine idee on teha katkestus otse vardale.
Tundub, et esimene idee on töökindlam. Kas on kellelgi soovitusi, kust tellida liigendeid (Heim Joints), mis peaks ka rasketes oludes vastu?
Mõte oli teha näiteks M10 sisekeermega mudelile.
Parimat,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
Kui need kuulliigendid valid, siis piisab kui ühe poole (vasaku või parema) ainult eemaldatava teed, teise võid originaali jätta. Ja eemaldada tuleks terve kont (ülevalt ja alt lahti), muidu jääb veel kuhugile vahele ja lõhub midagi ära.
Selles mõttes on keskelt lahti võõetav stabikas parem
Selles mõttes on keskelt lahti võõetav stabikas parem
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
Sorry rumala küsimuse pärast aga kui tihti sa seda lahti pead võtma, et selline teostus ette võtta?
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
Tere,
Parimat,
Rünno
Ma olen juba 3 korda ees murdnud need stabilisaatoriotsad ära. Ega seal palju pole vaja-pisut karmim kraaviline tee ja ongi jälle puru. Lisaks hoiaks see ka paremini rattaid maaga kontaktis. Arvestades kõiki muid ümberehitusi, siis see on selline "pisike"poiss kirjutas:Sorry rumala küsimuse pärast aga kui tihti sa seda lahti pead võtma, et selline teostus ette võtta?
Parimat,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
On`s stabikat üldse vaja kui see koguaeg irdub? Ilma oled proovinud? 33"-35" rattaga g-klassil mina vahet pole täheldanud ilma või mitte. Kas stabikas rohkem tänava teema pole? Mul aitab korralik amort ratta maas hoida ja ilma on jälle üks asi vähem kinni kännu taga. Treppis kruusakal on ilma parem sõita, teen seda igapäevaselt 7-8 km. Aga noh autod pole vennad... .
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
Soovitaks ka puhta ilma proovida, tee väike proovisõit piima järele, loksuta rooli ja lappa slaalomit tühjal teel, vaata kuidas meeldib. Tunne jääb jutust, et väga palju trassi sa sellega ei nühi ja päris elu põdratest pole aktuaalne? Kui sobib, viska stabika kondid pagassi ja ülevaatuseks kruvid külge tagasi...
Need igast edevad kummipukside ja kuulliigenditega aftermarket osad on hästi toredad, ainult et mõnda teise riiki, kuhugi lõuna poole. Meie liiva, soola, tolmu, millekuradiiganesralli sööb need päris siva ära. Pole ilmselt võistluspill sul, et aina käppapidi küljes ripuks ja käruga uusi juppe iga kvartal sisse valaks...?
P.S: uuel wrangleril (JK) on võimalik nupust vabastatavat esistabikavarrast tellida. Maksab neeru, sees on plastmass, ortodokssed inimesed on ümber teinud metalli ja käsitsi manipuleerimise peale. Võid iseenesest uurida-sebida-modida, triviaalne ei pruugi olla, seal on mingid kuradi mikroskeemid ja trükkplaadid (sic!) sees... ja kindlasti pole jeep ainus, patrulli tagasilda sai ka mingi nupumänguga käiva varda, kui mu mälu ei peta.
Need igast edevad kummipukside ja kuulliigenditega aftermarket osad on hästi toredad, ainult et mõnda teise riiki, kuhugi lõuna poole. Meie liiva, soola, tolmu, millekuradiiganesralli sööb need päris siva ära. Pole ilmselt võistluspill sul, et aina käppapidi küljes ripuks ja käruga uusi juppe iga kvartal sisse valaks...?
P.S: uuel wrangleril (JK) on võimalik nupust vabastatavat esistabikavarrast tellida. Maksab neeru, sees on plastmass, ortodokssed inimesed on ümber teinud metalli ja käsitsi manipuleerimise peale. Võid iseenesest uurida-sebida-modida, triviaalne ei pruugi olla, seal on mingid kuradi mikroskeemid ja trükkplaadid (sic!) sees... ja kindlasti pole jeep ainus, patrulli tagasilda sai ka mingi nupumänguga käiva varda, kui mu mälu ei peta.
tegime pulli, aitab
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
On ka kolmas variant stabika lukustamiseks, lahti laskmiseks, see on liugmuhviga, mis nuutidel jookseb. Võimalik lahendada ka tross, pneumo või krt teab mis ajamiga... sobilik sõlm oleks ka YJ wrangleri esisillast võtta, seal käib see esisilla pooltelje lahti ühendamiseks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
Ka IFS pillil polnud olulist vahet ilma stabikatta kihutades. Oma erinevatel poolmaasturitel lendas see esimese asjana vanarauda.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
Tere,
Uputamas enam ei käi liialt oma autot, sest lisavidinad on ta liialt raskeks teinud;) Peamiselt on kasutusel matkaautona, mida siis kord või kaks aastas liigutatakse u. 2000km kaugusele mägesesse. Seega maanteel oleks nagu hea seda vidinat omada. Peale Rumeenis lõhkumist oli väga tüütu maanteel "kõikuda"
Ise usun, et lähen selle esimese variandi peale, oskaks konstrueerida ka selle nuutidega mudeli, kuid liialt palju toimetamist. Lisaks ei tea, kuidas keevitus mõjub karastatud detailile.
Parimat,
Rünno
Uputamas enam ei käi liialt oma autot, sest lisavidinad on ta liialt raskeks teinud;) Peamiselt on kasutusel matkaautona, mida siis kord või kaks aastas liigutatakse u. 2000km kaugusele mägesesse. Seega maanteel oleks nagu hea seda vidinat omada. Peale Rumeenis lõhkumist oli väga tüütu maanteel "kõikuda"
Ise usun, et lähen selle esimese variandi peale, oskaks konstrueerida ka selle nuutidega mudeli, kuid liialt palju toimetamist. Lisaks ei tea, kuidas keevitus mõjub karastatud detailile.
Parimat,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: Stabilisaatorvarda kiire lahtisidestamine
Tervitus,
Kui uputamas ei käi, siis kas sellel lahtiühandamisel ja aretamisel on suurt mõtet?
Kõige lihtsam oleks ju panna piisavalt üle-dimensiooneeritud detailid.
Kahjuks ei ole ise Runneri põhjaalusega tuttav, et kas selline lähenemine mõnest järgmisest kohast kärisema ei aja.
Kui uputamas ei käi, siis kas sellel lahtiühandamisel ja aretamisel on suurt mõtet?
Kõige lihtsam oleks ju panna piisavalt üle-dimensiooneeritud detailid.
Kahjuks ei ole ise Runneri põhjaalusega tuttav, et kas selline lähenemine mõnest järgmisest kohast kärisema ei aja.
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?