Chevy K1500 robustselt tõstetud.

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, erik, Veiko, Moderators

Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » E Mär 16, 2015 9:34 pm

Et alustada algusest, siis telliti USA st kõrge auto, mis kohalejõudes nii kõrgeks, kui vaja oli, ei klassifitseerunud. Nüüd kriburadapidi on see jõudmas kohe minu kätte. Tahan jätta selle endale majandamise ja jahipidamise autoks. Esmalt vahetan välja rehvid/ veljed. Sellega tuleb natukene juba kõrgust silla alla juurde. Tõsisem asi on sellega, et sama palju, kui on autot tõstetud, on lastud mootorit, kaste alla, et kardaanid käiksid edasi tava seadetes. Sellest tulenevalt on esi radikas oma 20 senti üleval pool, kui vent ja tuulekoda ka on mööda. Ülemises pooles suur vahe ja alumist osa pole üldse. Kas minna el. ventide peale? Või teha alumine osa uuesti juurde. Väga kuuma ilmaga ei suuda muidu konti ka maha enam jahutada. Teine asi on see, et kas tõsta mootor uuesti üles tagasi ja teha topelt ristidega kardaanid?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... 9&view=101
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Nilps
Off Roader Wannabe
Postitusi: 26
Liitunud: R Aug 09, 2013 12:11 am
Asukoht: Tartu

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Nilps » E Mär 16, 2015 9:40 pm

Kindel, et lihtsalt keretõste ei ole?
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » E Mär 16, 2015 9:45 pm

Päris korralikud klotsid on taga vedrude vahel ja ka samad asjad, et lääbasid eest allapoole tuua. Kere vahel on ilmselt originaal padjad. Kapoti alt on näha, et mootor on allpool. Amordid on ka pikad.
Nv. saab täpsemalt üle vaadatud!
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » P Mär 22, 2015 12:22 am

Pilt

Sellised jupid on siis juures, mis silda raami suhtes allapoole viivad.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 846
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Allar » P Mär 22, 2015 9:47 am

kui vent ja tuulekoda kokku ei istu, siis on ju ikkagi keretõse kaa tehtud.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » P Mär 22, 2015 9:50 am

On jah, nägin nüüd, eile klotsid ära raami vahel. Algul arvasin, et kardaanide pärast on mootorit allapoole toodud 8) Need lääbade ja tagavedrude vahelised klotsid on päris jurakad.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas igiliikur » P Mär 22, 2015 9:52 am

Kas mitte siin samas foorumis polnud kellelgi üks punane kusagil lääne-eestis, tõste oli sama mis sinul ja selle peale hakkasid sinivalged kurja pilguga vaatama ja lõpuks läks ta vist eestist välja ära müüdi?
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » P Mär 22, 2015 9:55 am

Ma katsun kiirelt linnast leebet teha temaga, lootes, et koduvallas metsavahe kruusakatel ringi tuiates väga tähelepanu ei kogu.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas igiliikur » P Mär 22, 2015 11:24 am

Rein kirjutas:Ma katsun kiirelt linnast leebet teha temaga, lootes, et koduvallas metsavahe kruusakatel ringi tuiates väga tähelepanu ei kogu.

Rahu, ega ma nüüd midagi halvasti ei öelnud, lihtsalt infoks. Ma olen sellega harjunud, et siin foorumis on norm seltskond koos ja räägitakse, arutatakse ja aidatakse kui vaja.....
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » P Mär 22, 2015 11:33 am

Ma tean, ära pabista ;) Vanasti ise ka värvilises autos oldud ligemale vast 10 aastat :P Mul olid teised põhimõtted, kui täna praegu olijatel. Aga eks neid ka sunnitakse rohkem ;)
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » P Mär 22, 2015 2:06 pm

Vedrustuse käiku pole olemas. Ja visates pilgu peale ka tagumisele pakile, leidsin, et pean minema vedrumeeste jutule. Vaatab, mida seal annab järgi aidata. Esimesed on nagu on.
Pilt

Pilt

Pilt
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1223
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas rt23 » E Mär 23, 2015 4:14 pm

igiliikur kirjutas:Kas mitte siin samas foorumis polnud kellelgi üks punane kusagil lääne-eestis, tõste oli sama mis sinul ja selle peale hakkasid sinivalged kurja pilguga vaatama ja lõpuks läks ta vist eestist välja ära müüdi?


Ehk see?
viewtopic.php?f=12&t=15105
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kirju võib ka saata: wiski19@hot.ee
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » L Apr 04, 2015 9:51 pm

Tartus lapati vedrud klambrite vahele, uus tsentripolt ka mõlemale poole, sillanurk paremaks ja klambid ka teisiti alt kinni, nädalakese on küll ilusasti paigas püsinud nüüd.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » N Okt 15, 2015 3:36 pm

Selline küsimus, et amort käib vastu ülemist õõtsa. Kui tõstan õõtsa sarniiri peale, mitte ei jäta alla, nagu tehasest oli, kas miskit võib sedasi untsu minna. Samas õõts tõuseb sarniiri paksuse jagu üles ja enam vastu amorti ei lähe.

Ei päästa, lükkab rattad ülevalt laiali :(
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/
Rein
Fitting 38"
Postitusi: 231
Liitunud: K Veebr 16, 2005 9:51 pm
Asukoht: Lõuna osariigid
Kontakt:

Re: Chevy K1500 robustselt tõstetud.

PostitusPostitas Rein » K Nov 18, 2015 9:24 pm

Ette läksid pikema käiguga amordid, vaatamata olematule vedrustuse käigule tõmbas amordi üles välja. Ülemisele õõtsale läksid uued puksid, torsoone sai ka paar kolm ringi allapoole lastud, kõrgus silmnähtavalt ei muutunud, aga läks pehmemaks küll. Vianor Ringtee aitas silla peale seda ära regullida, sõitis vägagi hästi isegi 90 tibake + . Top Parts Tartu aitas sel ajal, kui ise puhkamas olin kütte/ väljalaske süsteemi timmida ja nüüd on kütusekulu 30+ saadud juba 23 peale sajale. Eks enne oli omaosa ka peaaegu ärapõlenud küünaldes ja selles, et küünlajuhe oli ka väljalaske kollektori külge kinni põlenud ja paar tükki tampisid lihtsalt eelnevatest põletuskohtadest massi.
Ex: LR DISCO I
EX: Subaru Outback
Chevy K1500
Cadillac Escalade ESV
Subaru Outback 2105
Subaru Forester XT 2016
http://reinufoto.wordpress.com/

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist