K: Flantside kohta
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
K: Flantside kohta
Tere!
Kuna on suht keeruliseks osutunud leida ET0 velgesid, siis leidsin need flantsid
http://www.rehvikauplus.com/adapter-25m ... 50244.html
Hind on Ok, aga mul tekkis küsimus, et mis neist arvata, kuna velg ju keskavaga sinna toetuma ei jää? Kas see lahendus oleks Ok või mitte? Äkki kellegi kogemusi?
H.
Kuna on suht keeruliseks osutunud leida ET0 velgesid, siis leidsin need flantsid
http://www.rehvikauplus.com/adapter-25m ... 50244.html
Hind on Ok, aga mul tekkis küsimus, et mis neist arvata, kuna velg ju keskavaga sinna toetuma ei jää? Kas see lahendus oleks Ok või mitte? Äkki kellegi kogemusi?
H.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: K: Flantside kohta
Minul on kõrvalvaataja kogemus ühe sõidukaga, millele pandi samuti flantsid vahele, kuid sellel ulatas veel nibin-nabin tsentr. koonus flantsist välja ja velg sai toetuma.
Soovituslikum oleks jah taolisi flantse otsida:
Soovituslikum oleks jah taolisi flantse otsida:
Re: K: Flantside kohta
Kui suur häda ja vajalikke flantse ei saa siis tean kes neid ise saab valmistada 1,000mm täpsusega. Asub Tallinnas
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2862
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: K: Flantside kohta
Ratas püsib all poltide või mutritega, kui juba keskava peale kandma jääb, on asi hapu. Keskava rohkem paigaldusmugavuse teema.
Tehtud, mõeldud.
Re: K: Flantside kohta
Kuskilt lugesin mingi venna kirja, oli vist VW foorum, kus ütles, et kindlasti peab jääma randile, et kõik, kes teisiti arvavad, ei tea asjast midagi......võta nüüd kinni.
H.
H.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4473
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: K: Flantside kohta
müüakse neid flantse ja püsivad ka rattad all nendega
Ärge mõelge üle
Ärge mõelge üle
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: K: Flantside kohta
Viie ja kuue poldi/mutriga veljed tsentreeruvad ilusti ilma keskavata. Tuleb ainult kõik mutrid õrnalt kinni keerata ja alles seejärel pingutada.
Nelja mutriga velje puhul on keskava täpsus paigaldamisel olulisem. Põhimõtteliselt saab sellise velje ka ilma täpse keskavata paika.
Hiljem tuleb ainult kontrollida, et velg ikka tsentrisse jäi.
Nelja mutriga velje puhul on keskava täpsus paigaldamisel olulisem. Põhimõtteliselt saab sellise velje ka ilma täpse keskavata paika.
Hiljem tuleb ainult kontrollida, et velg ikka tsentrisse jäi.
Re: K: Flantside kohta
Koonused velje kinnitusavades ja koonused mutritel peavad tsentreerima ratta, mitte mingi võru.holari kirjutas:Kuskilt lugesin mingi venna kirja, oli vist VW foorum, kus ütles, et kindlasti peab jääma randile, et kõik, kes teisiti arvavad, ei tea asjast midagi......võta nüüd kinni.
H.
Tundub, et peab mainima ka seda, et koonused veljes ja mutritel peavad olema ühe ja sama koonusega (nurgaga). Kui on probleeme tsentreerimisega siis ei maksa polte v mutreid ringi ratast (enamasti kasutatav töövõte) ja ühekorraga kinni keerata.
Aga mis mina asjast tean, minul VW-t pole.
Re: K: Flantside kohta
nooremal vennal oli 91a väike corolla. velje keskkava oli suurem kui originaalis. iga nädal tuli rattapolte pingutada kippusid teised lahti tulema ükskõik millise loomajõuga kinni tõmmasid. lasin treialil teha rõngad sisse ja rattapoltide lahtitulemise mure oli sellega unustatud. mina isiklikult arvan et keskkava peaks kandma igal masinal millel piisavalt palju rattapolte pole. ja valuvelje poldid on pikemad mis ka juba annab venimis ja mänguruumi.
jahimees.
tel. 5098940
tel. 5098940
Re: K: Flantside kohta
On ka kogemus, et kui sai ühele autole uued veljed ostetud (5 poldiga)millel oli keskava vähe suurem kui originaalis ja kuigi sai ilusti võrdselt pingutatud ja esialgu oli sõita ok aga mingi aja pärast läksid tsentrist natuke välja mingil suuremal kiirusel hakkasid ikka vibram ja nii korduvalt. Lahti sain murest alles siis kui paigaldasin tsentreerimisrõngad.
Jeep WK2 Summit
UAZ 31512
UAZ 31512
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: K: Flantside kohta
Enamus kaubikutel, alustades transitist, pole tagasillal mingit võru
ega kraed rummul, kuhu velg toetuda saaks rattad 5 poldiga ja kandevõimet julgelt üle tonni.
Siiani pole minu transitil veel ükski ratas lahti tulnud, kuigi on mitme tonniseid koormaid veetud.
Rataste lahti tulemine ikka mingi muu asja süü...
ega kraed rummul, kuhu velg toetuda saaks rattad 5 poldiga ja kandevõimet julgelt üle tonni.
Siiani pole minu transitil veel ükski ratas lahti tulnud, kuigi on mitme tonniseid koormaid veetud.
Rataste lahti tulemine ikka mingi muu asja süü...
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: K: Flantside kohta
Ehh, ei ole täit tõde siin maailmas kusagil ja kui keegi arvab, et tema on tõelise tõe valdaja, siis on ta tegelikult pimestatud loll.
Aga asjast, ma arvan, et küsimus pole võrus ega poldis, vaid selles kuidas insener seda asja projekteerides näinud on. Näiteks velg on võimalik ülepingutades nii välja venitada, et ta ei püsi muidu all, kui võrule toetudes. Näiteks koonuspinnaga polt-mutter on isetsentreeruv, kraega jälle mitte. Aga erandina on 5 poldiga velge väga raske ilma võruta tsentrisse saada, kuigi poldid-mutrid on koonusega jne...
Aga asjast, ma arvan, et küsimus pole võrus ega poldis, vaid selles kuidas insener seda asja projekteerides näinud on. Näiteks velg on võimalik ülepingutades nii välja venitada, et ta ei püsi muidu all, kui võrule toetudes. Näiteks koonuspinnaga polt-mutter on isetsentreeruv, kraega jälle mitte. Aga erandina on 5 poldiga velge väga raske ilma võruta tsentrisse saada, kuigi poldid-mutrid on koonusega jne...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Re: K: Flantside kohta
Sama teema just mul läbi elatud. Kusjuures puudu oli ainult üks rõngas. Sai see ostetud ja mured kadusid.M@gilane kirjutas:On ka kogemus, et kui sai ühele autole uued veljed ostetud (5 poldiga)millel oli keskava vähe suurem kui originaalis ja kuigi sai ilusti võrdselt pingutatud ja esialgu oli sõita ok aga mingi aja pärast läksid tsentrist natuke välja mingil suuremal kiirusel hakkasid ikka vibram ja nii korduvalt. Lahti sain murest alles siis kui paigaldasin tsentreerimisrõngad.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.