Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?
Arendaks teemat veidi.
Tekkis küsimus radiaatori valikuga. Foorumis teemad läbi lugenud, üks soovitab ühte, teine teist. Ühel üks teooria, teisel teine. Keegi kunagi rääkis väiksest radikast ja suurest voolavusest, kas selline asi toimib ka? Miks küsin, sõber pakub mulle, et panna peale dodge 5.9 radiaator. Ega ta lampi ei paku seda, nimelt ta niidab roogu(enda tehtud kombain om606 mootoriga) ja enne oli mingi väiksem radiaator, koguaeg vendid käisid ja masin oli keemise ääre peal. Peale suure radika peale panekut, on probleem kadunud.
Mida arvavad targemad?
Terv. Villu
Tekkis küsimus radiaatori valikuga. Foorumis teemad läbi lugenud, üks soovitab ühte, teine teist. Ühel üks teooria, teisel teine. Keegi kunagi rääkis väiksest radikast ja suurest voolavusest, kas selline asi toimib ka? Miks küsin, sõber pakub mulle, et panna peale dodge 5.9 radiaator. Ega ta lampi ei paku seda, nimelt ta niidab roogu(enda tehtud kombain om606 mootoriga) ja enne oli mingi väiksem radiaator, koguaeg vendid käisid ja masin oli keemise ääre peal. Peale suure radika peale panekut, on probleem kadunud.
Mida arvavad targemad?
Terv. Villu
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4647
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?
Suurem kärjepind jahutab loomulikult paremini. Kõikseparem oleks suur ja õhuke.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2860
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?
Oma tibatillukest bensukat jahutame 2 järjestikuse, VAG radikaga. Sai valitud pikemad ja kitsamad radikad, kõrvuti paika ja mõlemale oma andur ja ventikas. Kõvema lammutamisega võtab ka alumise, tagumise vurri käima. Kusjuures mõlemad vendid on ainult I kiirusel. Lahendus toimib.
Tehtud, mõeldud.
Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?
Üldiselt sõltub kõik, mis Eesmärkidel ja mootoriga asja kasutada.Loogiline, et pill mis teeb tööd pööretega, vajab paremat jahutust.
Kui panna meeletu radikas väikse mootoriga safari pillile, juhtub ilmselt see, et tühikäigul kuumeneb üle ilma lisa pumbata. See jällegi maksab 200-400 euri.
Autodel lähevad radikad järjest väiksemaks ja ainuke õhu vool on tänu vendile. Sellised on uued Tr3 autod, põhjused on kaal ja ruumi puudus.
Mis sellest siis on, et vent käib tihemini? Uus vent maksab poes umbes 50-80 euri mida kasutame.
Võib ju kasutada radikat mis mahutab 200l vett ja vent käib kord päevas, aga mis on selle mõte?
Kui panna meeletu radikas väikse mootoriga safari pillile, juhtub ilmselt see, et tühikäigul kuumeneb üle ilma lisa pumbata. See jällegi maksab 200-400 euri.
Autodel lähevad radikad järjest väiksemaks ja ainuke õhu vool on tänu vendile. Sellised on uued Tr3 autod, põhjused on kaal ja ruumi puudus.
Mis sellest siis on, et vent käib tihemini? Uus vent maksab poes umbes 50-80 euri mida kasutame.
Võib ju kasutada radikat mis mahutab 200l vett ja vent käib kord päevas, aga mis on selle mõte?
Proto
53951597
53951597
Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?
Kuna paljudel läbikäidud tee, missugust ventiili soovitate lõdvikule paigaldada?
Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?
Tavaline väike kuulkraan mootori peale.
Proto
53951597
53951597