Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 2194
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?

Postitus Postitas puhvel »

Tänud soovituste eest, tegelen asjaga.
XC 70
Kasutaja avatar
MetsaVikat
Rock Crawler
Postitusi: 872
Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?

Postitus Postitas MetsaVikat »

Arendaks teemat veidi.

Tekkis küsimus radiaatori valikuga. Foorumis teemad läbi lugenud, üks soovitab ühte, teine teist. Ühel üks teooria, teisel teine. Keegi kunagi rääkis väiksest radikast ja suurest voolavusest, kas selline asi toimib ka? Miks küsin, sõber pakub mulle, et panna peale dodge 5.9 radiaator. Ega ta lampi ei paku seda, nimelt ta niidab roogu(enda tehtud kombain om606 mootoriga) ja enne oli mingi väiksem radiaator, koguaeg vendid käisid ja masin oli keemise ääre peal. Peale suure radika peale panekut, on probleem kadunud.

Mida arvavad targemad?


Terv. Villu
Villu
Tel: 53-36-59-98
https://www.facebook.com/1uazfe/
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?

Postitus Postitas uputaja »

Suurem kärjepind jahutab loomulikult paremini. Kõikseparem oleks suur ja õhuke.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2862
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?

Postitus Postitas totu »

Oma tibatillukest bensukat jahutame 2 järjestikuse, VAG radikaga. Sai valitud pikemad ja kitsamad radikad, kõrvuti paika ja mõlemale oma andur ja ventikas. Kõvema lammutamisega võtab ka alumise, tagumise vurri käima. Kusjuures mõlemad vendid on ainult I kiirusel. Lahendus toimib.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?

Postitus Postitas Praks1 »

Üldiselt sõltub kõik, mis Eesmärkidel ja mootoriga asja kasutada.Loogiline, et pill mis teeb tööd pööretega, vajab paremat jahutust.
Kui panna meeletu radikas väikse mootoriga safari pillile, juhtub ilmselt see, et tühikäigul kuumeneb üle ilma lisa pumbata. See jällegi maksab 200-400 euri.
Autodel lähevad radikad järjest väiksemaks ja ainuke õhu vool on tänu vendile. Sellised on uued Tr3 autod, põhjused on kaal ja ruumi puudus.
Mis sellest siis on, et vent käib tihemini? Uus vent maksab poes umbes 50-80 euri mida kasutame.
Võib ju kasutada radikat mis mahutab 200l vett ja vent käib kord päevas, aga mis on selle mõte?
Proto
53951597
uudistaja
Mudder
Postitusi: 82
Liitunud: N Juul 10, 2014 11:17 am

Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?

Postitus Postitas uudistaja »

Kuna paljudel läbikäidud tee, missugust ventiili soovitate lõdvikule paigaldada?
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Radiaatori taha viimine ja sellega seonduv?

Postitus Postitas Praks1 »

Tavaline väike kuulkraan mootori peale.
Proto
53951597
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”