Tee lihtne test,võta amordid küljest ja hüppa autol.Tavaline lehtedega pill vetrub sitaks hästi.Kui vetrub ja nats käiku ,siis on kogu teema amordis kinni.
Kui pole piisavalt käiku,tuleks panna kiigedega vedrud(kõik Gaz tüüpi autod vist polnud).
Lihtne näide on Chero,kui enamus lehtedega pille on jäigad,siis Chero suht pehme.Kuna usa raua amordid julmalt pehmed.Samuti on sitaks pehmed sõjaväe Volvod.
Kui see osa on tehtud ostaks ma Proflex amordid ja tegeleks läbilöögiga edasi.
Lihtsalt see ei ole võimalik,et sellist asja tööle ei saa.Ei näinud vist ühelgi pillil korralikku amorti,olid mingid vanad Maz jne pillide omad
Vaata kasvõi Dakari Kamazi sillakäigu videosi,tavaline leht ja kallid amordid.
Palun abi vedrustuse täiendusel
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: Palun abi vedrustuse täiendusel
Proto
53951597
53951597
Re: Palun abi vedrustuse täiendusel
Aega on läinud ja järgmine kuu esimene sõit ka tulekul. Mis siis tehtud on??
Olen kõik vedrud lasknud Tartu mehel ülekäia ning nüüd on ühtlase lehe tüüpide, paksuse ja arvu poolest. Esimesed vedrud läksid kahjuks liiga painde ja isegi kiikesse kinnisaamine oli probleemne rääkimatta tagurpidi minemisest, need kokksisin lehekaupa vähe sirgemaks nii et kere ülesstõstmisel ja alla kukkutamisel kiige läks õigesse asendisse. Tagumistega millegipärast probleeme polnud, painded olid samad ja kiiked samuti ühepikkused, ainuke seletus võib olla see et tagumistel on kammitsate haare pikem ja kinni tõmbamisel veab vedru sirgemaks.
Amortidega on lugu nii et sai kaalutud ja rahakotti vaadatud ja arutatud ning nende kallite amortide ostu lükkasin edasi ja võtsin soovituste järgi Koni reguleeritavad õliamordid. Alla pannes sai praegalt keeratud keskmisse asendisse. Tamsalu rajal proovisõitu tehes oli esialgu märgatav vahe eelmise aastaga, kui eelmine aasta ühe sirge lõpus oli selline pilt et kohe kohe viskab rajalt välja siis uute amortidega läbis juba pehmelt/ühtlaselt võibolla peaks taga veel jäigem olema. Aga eks seda saa veel proovida.
Reguleeritavad gaasi amordid oleks vast olnu paremad aga kui raha vähe siis kahjuks ei saa lubada aga ehk kunagi hiljem.
Aitäh kõigile soovituste eest ja hoian Teie infot meeles et tulevikus realiseerida.
Eino
Olen kõik vedrud lasknud Tartu mehel ülekäia ning nüüd on ühtlase lehe tüüpide, paksuse ja arvu poolest. Esimesed vedrud läksid kahjuks liiga painde ja isegi kiikesse kinnisaamine oli probleemne rääkimatta tagurpidi minemisest, need kokksisin lehekaupa vähe sirgemaks nii et kere ülesstõstmisel ja alla kukkutamisel kiige läks õigesse asendisse. Tagumistega millegipärast probleeme polnud, painded olid samad ja kiiked samuti ühepikkused, ainuke seletus võib olla see et tagumistel on kammitsate haare pikem ja kinni tõmbamisel veab vedru sirgemaks.
Amortidega on lugu nii et sai kaalutud ja rahakotti vaadatud ja arutatud ning nende kallite amortide ostu lükkasin edasi ja võtsin soovituste järgi Koni reguleeritavad õliamordid. Alla pannes sai praegalt keeratud keskmisse asendisse. Tamsalu rajal proovisõitu tehes oli esialgu märgatav vahe eelmise aastaga, kui eelmine aasta ühe sirge lõpus oli selline pilt et kohe kohe viskab rajalt välja siis uute amortidega läbis juba pehmelt/ühtlaselt võibolla peaks taga veel jäigem olema. Aga eks seda saa veel proovida.
Reguleeritavad gaasi amordid oleks vast olnu paremad aga kui raha vähe siis kahjuks ei saa lubada aga ehk kunagi hiljem.
Aitäh kõigile soovituste eest ja hoian Teie infot meeles et tulevikus realiseerida.
Eino
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941
Re: Palun abi vedrustuse täiendusel
Hooaeg läbi ja ise rahul, väljateenitud sai kokkuvõtlikult pronks medal, vedrustus toimis. Kindlasti paremate amortidega vast kontakt maaga oleks parem olnud Aga pildil siis Matsi krossirajal stiili näide
Tervitades Eino
Tervitades Eino
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941
Re: Palun abi vedrustuse täiendusel
Auto edasi liikunud Haapsalu kanti noorele sõitjale ja ise ehitan järgmiseks hooajaks kolmandat autot
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941
Re: Palun abi vedrustuse täiendusel
Ja siit tuleb kolmas
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941