Jeep Wrangler 4.0 vette?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Jeep Wrangler 4.0 vette?
Meil ühel tiimiliikmel kavas Wrangleri 4.0 soetamine,tõsisteks ettevõtmisteks ja kuna bensukatega puudub kogemus siis andke nõu
kuidas ta korralikule ujutamisele reageerib,mida tuleks ringi tõsta?
kuidas ta korralikule ujutamisele reageerib,mida tuleks ringi tõsta?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
1. Snorkel ehitada
1.1 muud sisselaske ja karteri tuulutuse voolikud hermetiseerida
2. Jagaja kaas hermetiseerida, lisaks paigaldada jagaja jalga voolik, otse sisselaske kollektorist ja j. kaanele lisada õhu kompenseerimise voolik ja viia see sinna, kus see never vett ei saaks.
3. paagi tuulutus viia sinna kus mees vett ei saaks
3.1. paagi kork vahetada veekindla vastu
4. sildadele ja kastidele pikendatud õhutustorud - voolikud
5. Rookida kogu kapotialune puhtaks igasugustest mittevajalikest vaakumitest ja söefiltritest. (sealt annab u. 10 kilo ära rookida)
6. Kõik anduri ja muud pistikud töödelda oksiide eemaldava keemiaga ja uputada mõnda vett tõrjuvasse määrdesse a.la White Grase.
7. On veel asju... las alustab nendest.
1.1 muud sisselaske ja karteri tuulutuse voolikud hermetiseerida
2. Jagaja kaas hermetiseerida, lisaks paigaldada jagaja jalga voolik, otse sisselaske kollektorist ja j. kaanele lisada õhu kompenseerimise voolik ja viia see sinna, kus see never vett ei saaks.
3. paagi tuulutus viia sinna kus mees vett ei saaks
3.1. paagi kork vahetada veekindla vastu
4. sildadele ja kastidele pikendatud õhutustorud - voolikud
5. Rookida kogu kapotialune puhtaks igasugustest mittevajalikest vaakumitest ja söefiltritest. (sealt annab u. 10 kilo ära rookida)
6. Kõik anduri ja muud pistikud töödelda oksiide eemaldava keemiaga ja uputada mõnda vett tõrjuvasse määrdesse a.la White Grase.
7. On veel asju... las alustab nendest.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
copy: Kõige madalam koht on tal jagaja, seda sõlme modimata vees sõita on täielik loterii.
OK, erik!
Kas õigel teel?
1.Õhufiltri kopsikul on all vee väljavooluavad, väga väikesed. Kas peaks need kinni panema, kui õhuvõtt kõrgemalt.
2.Jagaja. Puurin jalga augu ja ühendan sisselaskega. J.kaane ühendan voolikuga snorklisse näiteks. Kas j.kaande tuleb ava puurida ja sealt voolik?
Ma ei ole Erik aga...
* Õhufiltri kopsik õhu/veekindlaks
*Jagajal selles aastakäigus peaks sobivad avad olemas olema...ei mingit puurimist...(Õhufiltri kopsiku modimisest jääb jääb sooja/külma õhku regulliv vaakum vabaks - selle kasutad jagaja õhutamiseks)
*Küünlajuhtmete jaoks on palju kraami...Normaalsed poed omavad sellist valikut...Hetkel ise testin Ben-ist mingit 40-e eegust spray-d
*Pistikute jaoks pigem see kurikuulus white grease....
*Starteriga ei juhtu katastroofilist enne midagi kui asi vees on ja siis kasutada...
* Kondi kaotasid ära? Siis kondi pumba asemele saadki gene panna.
*Sillad-kastid tahavad õhutuse kõrgemale toomist.
Virgo
Kõik Õige
Jagajaga on nii, et kui sa jalga paigaldad sisselaske vaakumi, siis kaane voolikut sa küll snorklisse panna ei tohiks, kuna ka seal on vaakum. Ja kui õhuringlus puudub siis asi nii hästi ei toimi.
Jagaja hermetiseerimisel mitte kasutada silikoon tüüpi hermeetikut, kuna äädikhape aurustub ja tekitab korrosiooni ning kondentsi jagajasse. (on oht et auto ei käivitu üldse) Üldse on silikoon, millel äädikas sees paras sitt.
Auto juures, mida tahetakse teha veekindlaks on lubatud kasutada ainult vett hülgavaid, veekindlaid ja vees mittelahustuvaid määrdeid ja keemiat. Vaseliin siin nii hästi ei sobi, mida hullem kleepeks seda parem, e. White grease.
Hankige Tevalost ka Kontakt 60 spray, see on suurepärane antioksüdant ja kontakti parendaja.
Isenesest vesi 12voltii auto elektrisüsteemis üle ei löö ja lühisesse ei lähe, va. trükiplaadid (kojamehe relee näiteks vett ei armasta).
Aju on tal silikoonilaadsesse ainesse valatud, kaitsmist ja töötlemist vajab vaid selle pistik.
Kui sa kõik kontaktid, pistikud, katsmed ja muud ühendused vastavalt töötled pole sul suuri probleeme. Hoia ainult mõned uued releed käepärast.
Kuldreegel: auto pole alveelaev, igasugune sügavas vees ligunemine peab lõppema väikse hooldusega, e. starter maha, õlide kontroll, vintsi hooldus jne jne.
OK, erik!
Kas õigel teel?
1.Õhufiltri kopsikul on all vee väljavooluavad, väga väikesed. Kas peaks need kinni panema, kui õhuvõtt kõrgemalt.
2.Jagaja. Puurin jalga augu ja ühendan sisselaskega. J.kaane ühendan voolikuga snorklisse näiteks. Kas j.kaande tuleb ava puurida ja sealt voolik?
Ma ei ole Erik aga...
* Õhufiltri kopsik õhu/veekindlaks
*Jagajal selles aastakäigus peaks sobivad avad olemas olema...ei mingit puurimist...(Õhufiltri kopsiku modimisest jääb jääb sooja/külma õhku regulliv vaakum vabaks - selle kasutad jagaja õhutamiseks)
*Küünlajuhtmete jaoks on palju kraami...Normaalsed poed omavad sellist valikut...Hetkel ise testin Ben-ist mingit 40-e eegust spray-d
*Pistikute jaoks pigem see kurikuulus white grease....
*Starteriga ei juhtu katastroofilist enne midagi kui asi vees on ja siis kasutada...
* Kondi kaotasid ära? Siis kondi pumba asemele saadki gene panna.
*Sillad-kastid tahavad õhutuse kõrgemale toomist.
Virgo
Kõik Õige
Jagajaga on nii, et kui sa jalga paigaldad sisselaske vaakumi, siis kaane voolikut sa küll snorklisse panna ei tohiks, kuna ka seal on vaakum. Ja kui õhuringlus puudub siis asi nii hästi ei toimi.
Jagaja hermetiseerimisel mitte kasutada silikoon tüüpi hermeetikut, kuna äädikhape aurustub ja tekitab korrosiooni ning kondentsi jagajasse. (on oht et auto ei käivitu üldse) Üldse on silikoon, millel äädikas sees paras sitt.
Auto juures, mida tahetakse teha veekindlaks on lubatud kasutada ainult vett hülgavaid, veekindlaid ja vees mittelahustuvaid määrdeid ja keemiat. Vaseliin siin nii hästi ei sobi, mida hullem kleepeks seda parem, e. White grease.
Hankige Tevalost ka Kontakt 60 spray, see on suurepärane antioksüdant ja kontakti parendaja.
Isenesest vesi 12voltii auto elektrisüsteemis üle ei löö ja lühisesse ei lähe, va. trükiplaadid (kojamehe relee näiteks vett ei armasta).
Aju on tal silikoonilaadsesse ainesse valatud, kaitsmist ja töötlemist vajab vaid selle pistik.
Kui sa kõik kontaktid, pistikud, katsmed ja muud ühendused vastavalt töötled pole sul suuri probleeme. Hoia ainult mõned uued releed käepärast.
Kuldreegel: auto pole alveelaev, igasugune sügavas vees ligunemine peab lõppema väikse hooldusega, e. starter maha, õlide kontroll, vintsi hooldus jne jne.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vee-eraldajaga snorkel.
http://www.safari4x4.com.au/docs/product.htm
http://www.safari4x4.com.au/docs/product.htm
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Wranglerile siis vist selline:
http://www.safari4x4.com.au/docs/snorkel/ss1055.htm
Peaks saama ka lähemalt kui Kängurumaalt.
http://www.offroadservice.ee/index.php?page=49&lang=est
http://www.safari4x4.com.au/docs/snorkel/ss1055.htm
Peaks saama ka lähemalt kui Kängurumaalt.
http://www.offroadservice.ee/index.php?page=49&lang=est
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Ma teadsin peast, et Sa vastad, aga Sul on täna vist hea päev olnud, ootasin tublisti hävitavamat arvamust.erik kirjutas:Ja ma mõtlen koguaeg, et millal need tuutud meie metsades okste poolt ärastatud saavad.
Kanalisatsioonitoru on ju veel mõtetum ja jubedam. Ja selline nagu J.R. autol - see viib Jeebil tiiva või katuse kaasa, kui mõni teotahtelisem oks üle tee jookseb. See on muidugi minu täiesti subjektiivne arvamus ja ei pretendeeri Sinu adrenaliini tõusule.
Viimati muutis 414 AVM, E Jaan 22, 2007 8:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
ei taha siin läbustada aga tundus kuidagi väga teemkohane video http://hullumaja.com/?pg=main&t=1&c=7&i=3025