Jeep Wrangler 4.0 vette?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
savi
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: R Dets 15, 2006 11:55 am
Asukoht: Sankt-Peterburg

Jeep Wrangler 4.0 vette?

Postitus Postitas savi »

Meil ühel tiimiliikmel kavas Wrangleri 4.0 soetamine,tõsisteks ettevõtmisteks ja kuna bensukatega puudub kogemus siis andke nõu
kuidas ta korralikule ujutamisele reageerib,mida tuleks ringi tõsta?
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

1. Snorkel ehitada
1.1 muud sisselaske ja karteri tuulutuse voolikud hermetiseerida
2. Jagaja kaas hermetiseerida, lisaks paigaldada jagaja jalga voolik, otse sisselaske kollektorist ja j. kaanele lisada õhu kompenseerimise voolik ja viia see sinna, kus see never vett ei saaks.
3. paagi tuulutus viia sinna kus mees vett ei saaks
3.1. paagi kork vahetada veekindla vastu
4. sildadele ja kastidele pikendatud õhutustorud - voolikud
5. Rookida kogu kapotialune puhtaks igasugustest mittevajalikest vaakumitest ja söefiltritest. (sealt annab u. 10 kilo ära rookida)
6. Kõik anduri ja muud pistikud töödelda oksiide eemaldava keemiaga ja uputada mõnda vett tõrjuvasse määrdesse a.la White Grase.
7. On veel asju... las alustab nendest.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
savi
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: R Dets 15, 2006 11:55 am
Asukoht: Sankt-Peterburg

Postitus Postitas savi »

Okey,tänud!Kas elekti- jaküttesüsteemi puudutavat midagi kardinaalset
veel on?Ülejäänud modimine on niigi selge!Tänud!
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

jäta meelde kuldreegel kõik lahtised augud, kui vaja lahti teha/jätta siis yles ja kui ei siis kinni ja korralikult silikoon ja muu selline kama saavad sinuga sinasõbrax...
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
savi
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: R Dets 15, 2006 11:55 am
Asukoht: Sankt-Peterburg

Postitus Postitas savi »

Okey ämber silikooni kaks solidooli selge see!
Veel soovitusi!
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

8.Siduriga mehhaaniline vent vahetada elektri mootorilt käitatava vastu.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Päkapikk
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: K Veebr 01, 2006 12:55 pm

Postitus Postitas Päkapikk »

Eile kuulsin 4,0 cherokeest, millel need eriku loetletud asjad olid tegemata. Nüüd on selles nimekirjas mõned punktid juures nt. vända lihvimine ja saalede ostmine.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

copy: Kõige madalam koht on tal jagaja, seda sõlme modimata vees sõita on täielik loterii.

OK, erik!
Kas õigel teel?
1.Õhufiltri kopsikul on all vee väljavooluavad, väga väikesed. Kas peaks need kinni panema, kui õhuvõtt kõrgemalt.
2.Jagaja. Puurin jalga augu ja ühendan sisselaskega. J.kaane ühendan voolikuga snorklisse näiteks. Kas j.kaande tuleb ava puurida ja sealt voolik?

Ma ei ole Erik aga...
* Õhufiltri kopsik õhu/veekindlaks
*Jagajal selles aastakäigus peaks sobivad avad olemas olema...ei mingit puurimist...(Õhufiltri kopsiku modimisest jääb jääb sooja/külma õhku regulliv vaakum vabaks - selle kasutad jagaja õhutamiseks)
*Küünlajuhtmete jaoks on palju kraami...Normaalsed poed omavad sellist valikut...Hetkel ise testin Ben-ist mingit 40-e eegust spray-d
*Pistikute jaoks pigem see kurikuulus white grease....
*Starteriga ei juhtu katastroofilist enne midagi kui asi vees on ja siis kasutada...
* Kondi kaotasid ära? Siis kondi pumba asemele saadki gene panna.
*Sillad-kastid tahavad õhutuse kõrgemale toomist.




Virgo

Kõik Õige



Jagajaga on nii, et kui sa jalga paigaldad sisselaske vaakumi, siis kaane voolikut sa küll snorklisse panna ei tohiks, kuna ka seal on vaakum. Ja kui õhuringlus puudub siis asi nii hästi ei toimi.

Jagaja hermetiseerimisel mitte kasutada silikoon tüüpi hermeetikut, kuna äädikhape aurustub ja tekitab korrosiooni ning kondentsi jagajasse. (on oht et auto ei käivitu üldse) Üldse on silikoon, millel äädikas sees paras sitt.
Auto juures, mida tahetakse teha veekindlaks on lubatud kasutada ainult vett hülgavaid, veekindlaid ja vees mittelahustuvaid määrdeid ja keemiat. Vaseliin siin nii hästi ei sobi, mida hullem kleepeks seda parem, e. White grease.
Hankige Tevalost ka Kontakt 60 spray, see on suurepärane antioksüdant ja kontakti parendaja.
Isenesest vesi 12voltii auto elektrisüsteemis üle ei löö ja lühisesse ei lähe, va. trükiplaadid (kojamehe relee näiteks vett ei armasta).
Aju on tal silikoonilaadsesse ainesse valatud, kaitsmist ja töötlemist vajab vaid selle pistik.

Kui sa kõik kontaktid, pistikud, katsmed ja muud ühendused vastavalt töötled pole sul suuri probleeme. Hoia ainult mõned uued releed käepärast.

Kuldreegel: auto pole alveelaev, igasugune sügavas vees ligunemine peab lõppema väikse hooldusega, e. starter maha, õlide kontroll, vintsi hooldus jne jne.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Wranglerile siis vist selline:
http://www.safari4x4.com.au/docs/snorkel/ss1055.htm
Peaks saama ka lähemalt kui Kängurumaalt.
http://www.offroadservice.ee/index.php?page=49&lang=est
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Ja ma mõtlen koguaeg, et millal need tuutud meie metsades okste poolt ärastatud saavad. :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

erik kirjutas:Ja ma mõtlen koguaeg, et millal need tuutud meie metsades okste poolt ärastatud saavad. :lol:
Ma teadsin peast, et Sa vastad, aga Sul on täna vist hea päev olnud, ootasin tublisti hävitavamat arvamust.
Kanalisatsioonitoru on ju veel mõtetum ja jubedam. Ja selline nagu J.R. autol - see viib Jeebil tiiva või katuse kaasa, kui mõni teotahtelisem oks üle tee jookseb. See on muidugi minu täiesti subjektiivne arvamus ja ei pretendeeri Sinu adrenaliini tõusule.
Viimati muutis 414 AVM, E Jaan 22, 2007 8:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Aga pane lihtsalt koonus filter sinna otsa ja asi lahendatud

Kui tuutud ärastatud saavad :idea:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Noh mul suur auto, on kus kohast tükke kaasa rebida. Tõenäoliselt on siis per$e, kui auto vajub vasta tugevat puud snorkliga, aga siis oleks enivei per$e ka ilma snorklita. Tegelikult on hea oksakaitse, võiks teisel pool ka olla :lol:
+372 5028488
simon24
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Mär 14, 2004 3:00 am

Postitus Postitas simon24 »

ei taha siin läbustada aga tundus kuidagi väga teemkohane video http://hullumaja.com/?pg=main&t=1&c=7&i=3025
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”