Vabandan, täitsa 4x4 teema ei ole, aga sinnapoole kisub (PS - adminnid äkki saaks selle teema tõsta algajate modifaktsioonide või siis vaba teema alla).
Nimelt on mul maal üks isetehtud traktori raam, millel all vene veoka sillad (tagasild GAZ-53 oma) ja muudest osadest roolimehhanism ja GAZ-51 käigukast, mootorit pole. Nüüd on tekkinud mõte oma lõbuks ja talvisteks lumelükkamisteks sellest liikuv aparaat ehitada - noh, lisaks hea naisele õelda miks maal palju aega läheb
Mõte on kasuta mõne doonorilt mootorit + käigukasti - pärit näiteks 2 liitrist bensumootoriga sierra/scorpio/rekordi/omegalt, mis ühendatud kardaaniga eraldi vahekastiga ja see omakorda tagakardaaniga.
Küsimus - mis oleks sobiv, piisavalt aeglase ülekandega ja odav vahekast? Gaz-69 oma peaks sobima, aga mille omad veel sobiksid?
Milline vahe/aeglustus kast?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Milline vahe/aeglustus kast?
Viimati muutis Peet, R Dets 08, 2006 12:50 am, muudetud 1 kord kokku.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: N Apr 20, 2006 3:36 pm
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Jah,vahekastil ilma vedava esisillata ei ole mingit mõtet.Mul maal kaks sellist isendit eri aegadest,milledel algusest lõpuni vene tehnika.MAosse mootorid ja vastavalt mosse ja GAZ-21-e käigukastid.GAZ51-e kast ja 53-e tagasild on piisavalt aeglaste ülekannetega,et tagada küllaldane jõud nö.aiatraktori jaoks.Samas kui vaja teha kiiremat sõitu võid esimesest kastist valida kiirema käigu.Näiteks minu üks isenditest liigub siledal teel kuni 80 km/h.Miinuseks on muidugi kogu selle kupatuse pikkus.Kui võtta doonoriks madalate pööretega jõuline diisel,siis selle võid südamerahudga otse 51-e kasti külge installida.
Jõudu ehitamisel.
Jõudu ehitamisel.
GAZ-69A.YJ .Eks Würth kaart ja tross.