Milline vahe/aeglustus kast?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
Peet
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: K Nov 08, 2006 2:15 pm

Milline vahe/aeglustus kast?

Postitus Postitas Peet »

Vabandan, täitsa 4x4 teema ei ole, aga sinnapoole kisub (PS - adminnid äkki saaks selle teema tõsta algajate modifaktsioonide või siis vaba teema alla).
Nimelt on mul maal üks isetehtud traktori raam, millel all vene veoka sillad (tagasild GAZ-53 oma) ja muudest osadest roolimehhanism ja GAZ-51 käigukast, mootorit pole. Nüüd on tekkinud mõte oma lõbuks ja talvisteks lumelükkamisteks sellest liikuv aparaat ehitada - noh, lisaks hea naisele õelda miks maal palju aega läheb :lol:
Mõte on kasuta mõne doonorilt mootorit + käigukasti - pärit näiteks 2 liitrist bensumootoriga sierra/scorpio/rekordi/omegalt, mis ühendatud kardaaniga eraldi vahekastiga ja see omakorda tagakardaaniga.
Küsimus - mis oleks sobiv, piisavalt aeglase ülekandega ja odav vahekast? Gaz-69 oma peaks sobima, aga mille omad veel sobiksid?
Viimati muutis Peet, R Dets 08, 2006 12:50 am, muudetud 1 kord kokku.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Et omada aeglase ülekandega masinat ei pea TINGIMATA olema käigukasti ja sildade vahel vahekast. Töötab ka käigukast-käigukast tüüpi lahenus. Eriti kui tegmist ühe vedava sillaga. Endal paraku nõuka ajast selline jamps veel alles...suht kummaline, kuid suht jõuline...
syncro1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Apr 20, 2006 3:36 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Postitus Postitas syncro1 »

Jah,vahekastil ilma vedava esisillata ei ole mingit mõtet.Mul maal kaks sellist isendit eri aegadest,milledel algusest lõpuni vene tehnika.MAosse mootorid ja vastavalt mosse ja GAZ-21-e käigukastid.GAZ51-e kast ja 53-e tagasild on piisavalt aeglaste ülekannetega,et tagada küllaldane jõud nö.aiatraktori jaoks.Samas kui vaja teha kiiremat sõitu võid esimesest kastist valida kiirema käigu.Näiteks minu üks isenditest liigub siledal teel kuni 80 km/h.Miinuseks on muidugi kogu selle kupatuse pikkus.Kui võtta doonoriks madalate pööretega jõuline diisel,siis selle võid südamerahudga otse 51-e kasti külge installida.
Jõudu ehitamisel.
GAZ-69A.YJ .Eks Würth kaart ja tross.
Peep
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: E Mär 06, 2006 8:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Peep »

Uuema masina kast mootori ja GAZ i kasti vahel oleks kasulik sünkroniseerimise poole pealt, omal parem käike vahetada.

Vanast ajast meeles vahegaasid ja poole mäe peal seisma jäämised kuna ei saanud madalamat käiku õigel ajal sisse.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”