Cherole hüdrorool

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas Praks1 »

Hüdro on ka nats kergem,aga see pole määrav,põhiline teema miks tr3 hüdroga sõdab on ruumi puudus.Kui ehitada madal auto,suure sillakäiguga on roolikarbi mahutamie suht keeruline,kuna asjad pakivad end suht kokku.Auto nina peaks lõppema enne ratast jne.
Niipalju,kui kannataks kasutaks karpi,Patrol y61 on hea ja tugev karp näiteks
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas Movistar »

Enamus kes räägivad,et hüdro on halb on järelikult hakkama saanud kehva kombinatsiooniga.
Kasutades kvaliteetseid osi ja ehitades läbimõeldult ja läbiarvutatult on võimalik saada täiesti normaalne tulemus millega kannatab kiiresti sõita. Odavatest vene põllumajandusdetailidest (dosaator,pump jne) ei saagi midagi paremat tahta.
Väga suure eelise annab hüdrole see,et juhtimine toimub silla küljest. Karp asub aga raami küljes ja meil ei ole väga palju neid kes suudaks suure sillakäigu juures konstrueerida ka korraliku karbiga rooli juhtimise.
Silla liikudes hakkavad ka rattad keerama ja igasuguses täpsuses kaotad.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas tarmo »

No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Bytewize
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas Bytewize »

tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Muidu teeb nii: http://www.youtube.com/watch?v=4rPH4vfqJYU :D
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas Movistar »

tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Peab aga mitte nii palju nagu kunagi oli mingi bulgaaria tõstuki dosaatoriga võ vene omaga .
Kallim asi on suht tihe ja täpne,mis vähendab oluliselt listööd rooli taga.
Käändmikud on sätitud nii,et rataste keeramisel auto see nurk tõuseb kuhu poole keerata.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas Madis »

Movistar kirjutas:
tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Peab aga mitte nii palju nagu kunagi oli mingi bulgaaria tõstuki dosaatoriga võ vene omaga .
Kallim asi on suht tihe ja täpne,mis vähendab oluliselt listööd rooli taga.
Käändmikud on sätitud nii,et rataste keeramisel auto see nurk tõuseb kuhu poole keerata.
Seisab ka minu masin selle bulgaaria junniga teel, aga see oluliselt vähem roolimise jutt on liiga subjektiivne, et saata kodanik rohkelt raha kulutama, kui saab ka odavamalt. Auto nurga tõusmine muidugi otse sõitma ei pane, vaid eks see pigem nö "järeljooks" on. Usun et seda tahtsid öelda.
Ja muidugi suure ratta puhul on oluline ka peale "järeljooksu" (täpsem oleks vist öelda "ettejooks") ka kokkujooks. Ja mitte vähe. Vähemasti minu kogemused ütlevad nii. Ja hüdro karbi vastu vahetaksin ma eelkõige sellepärast, et oleks tagasiside, mida hüdrorool sisuliselt ei paku. aga teema pealkiri on hoopis midagi muud ja sellest lähtuvalt olen endiselt arvamusel, et chero hüdrorooli ei vaja. Kasvõi sellepärast, et 33" pole suur ratas, mida karp liigutada ei jõuaks.
TR3 BHC
Madis 5115033
kunomets
Fitting 38"
Postitusi: 203
Liitunud: T Nov 27, 2007 6:28 pm
Asukoht: pahkla mets

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas kunomets »

Pole hüdro kogemust,nüüd siis asi selge,roolikarp jääb alles.
Tänud kaasamõtlemast!
Mitsu 3.2DiD,
300GD
Kasutaja avatar
quest
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: E Apr 17, 2006 9:14 pm
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas quest »

Movistar kirjutas:
tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Peab aga mitte nii palju nagu kunagi oli mingi bulgaaria tõstuki dosaatoriga võ vene omaga .
Kallim asi on suht tihe ja täpne,mis vähendab oluliselt listööd rooli taga.
Käändmikud on sätitud nii,et rataste keeramisel auto see nurk tõuseb kuhu poole keerata.

Hardo mis dosaatorit kasutad kui pole saladus ?
PiltHotSteelTeam
Tel. 53979329
TR3
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas Movistar »

Tootjamaa oli Itaalia.Rohkem hetkel ei mäleta.
Võin uurida järele mis asi oli.
HM Racing Team
saarik
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: E Okt 04, 2010 3:20 pm

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas saarik »

Hardo oma peaks olema kas M&S Hydraulicsi või Contarini olema. Ega seal sisult vahet pole, kõik on löppeks Danfossi originaalide koopiad. Ja combo peab olema läbi arvutatud jne. Uskuge meest, kes on omal nahal vähemalt kolme erinevat uut süsteemi ehitanud,testinud, kasutanud. Ja rataste tagastumine on ka combo rataste järeljooksust, käändtelje kaldenurkadest, jne.

Janis.
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas Madis »

saarik kirjutas:Hardo oma peaks olema kas M&S Hydraulicsi või Contarini olema. Ega seal sisult vahet pole, kõik on löppeks Danfossi originaalide koopiad. Ja combo peab olema läbi arvutatud jne. Uskuge meest, kes on omal nahal vähemalt kolme erinevat uut süsteemi ehitanud,testinud, kasutanud. Ja rataste tagastumine on ka combo rataste järeljooksust, käändtelje kaldenurkadest, jne.

Janis.
Usume, usume. Aga...
Palun mulle selgitada, mil moel muudetakse Volvo esisilla käändtelje kaldenurka?
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas tarmo »

Madis kirjutas: Usume, usume. Aga...
Palun mulle selgitada, mil moel muudetakse Volvo esisilla käändtelje kaldenurka?
Meil on nt uued augud puuritud sinna, kus portaal kinnitub sillatala külge. Ja ma ei tea kas on üldse teist meetodit, ilma et kardaan liiga alla ei keeraks.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas Movistar »

Ma nüüd ei tea millist nurka Madis mõtleb aga järeljooksunurga keeramine Volvo sillal käib Tarmo välja toodud viisil ehk uute avade puurimisega.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas Madis »

saarik kirjutas:Ja rataste tagastumine on ka combo rataste järeljooksust, käändtelje kaldenurkadest, jne.
Janis.
Vot sellest kaldenurgast tahan ma teada. Järeljooks on lihtne, aga seda käändtelje kaldenurga asja ma pole sellise silla puhul kohanud, ehk et seletage rumalale ja tooge minu õuele pisut valgust :idea:
TR3 BHC
Madis 5115033
saarik
Mudder
Postitusi: 54
Liitunud: E Okt 04, 2010 3:20 pm

Re: Cherole hüdrorool

Postitus Postitas saarik »

Madis, see lause oli juba üldisena möeldud, mitte Hardo auto kohta. Lihtsalt rataste isetagastumist keskasendisse möjutavad erinevad tegurid.
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”