Cherole hüdrorool
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: Cherole hüdrorool
Hüdro on ka nats kergem,aga see pole määrav,põhiline teema miks tr3 hüdroga sõdab on ruumi puudus.Kui ehitada madal auto,suure sillakäiguga on roolikarbi mahutamie suht keeruline,kuna asjad pakivad end suht kokku.Auto nina peaks lõppema enne ratast jne.
Niipalju,kui kannataks kasutaks karpi,Patrol y61 on hea ja tugev karp näiteks
Niipalju,kui kannataks kasutaks karpi,Patrol y61 on hea ja tugev karp näiteks
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Cherole hüdrorool
Enamus kes räägivad,et hüdro on halb on järelikult hakkama saanud kehva kombinatsiooniga.
Kasutades kvaliteetseid osi ja ehitades läbimõeldult ja läbiarvutatult on võimalik saada täiesti normaalne tulemus millega kannatab kiiresti sõita. Odavatest vene põllumajandusdetailidest (dosaator,pump jne) ei saagi midagi paremat tahta.
Väga suure eelise annab hüdrole see,et juhtimine toimub silla küljest. Karp asub aga raami küljes ja meil ei ole väga palju neid kes suudaks suure sillakäigu juures konstrueerida ka korraliku karbiga rooli juhtimise.
Silla liikudes hakkavad ka rattad keerama ja igasuguses täpsuses kaotad.
Kasutades kvaliteetseid osi ja ehitades läbimõeldult ja läbiarvutatult on võimalik saada täiesti normaalne tulemus millega kannatab kiiresti sõita. Odavatest vene põllumajandusdetailidest (dosaator,pump jne) ei saagi midagi paremat tahta.
Väga suure eelise annab hüdrole see,et juhtimine toimub silla küljest. Karp asub aga raami küljes ja meil ei ole väga palju neid kes suudaks suure sillakäigu juures konstrueerida ka korraliku karbiga rooli juhtimise.
Silla liikudes hakkavad ka rattad keerama ja igasuguses täpsuses kaotad.
HM Racing Team
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Cherole hüdrorool
No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Cherole hüdrorool
Muidu teeb nii: http://www.youtube.com/watch?v=4rPH4vfqJYUtarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Cherole hüdrorool
Peab aga mitte nii palju nagu kunagi oli mingi bulgaaria tõstuki dosaatoriga võ vene omaga .tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Kallim asi on suht tihe ja täpne,mis vähendab oluliselt listööd rooli taga.
Käändmikud on sätitud nii,et rataste keeramisel auto see nurk tõuseb kuhu poole keerata.
HM Racing Team
Re: Cherole hüdrorool
Seisab ka minu masin selle bulgaaria junniga teel, aga see oluliselt vähem roolimise jutt on liiga subjektiivne, et saata kodanik rohkelt raha kulutama, kui saab ka odavamalt. Auto nurga tõusmine muidugi otse sõitma ei pane, vaid eks see pigem nö "järeljooks" on. Usun et seda tahtsid öelda.Movistar kirjutas:Peab aga mitte nii palju nagu kunagi oli mingi bulgaaria tõstuki dosaatoriga võ vene omaga .tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Kallim asi on suht tihe ja täpne,mis vähendab oluliselt listööd rooli taga.
Käändmikud on sätitud nii,et rataste keeramisel auto see nurk tõuseb kuhu poole keerata.
Ja muidugi suure ratta puhul on oluline ka peale "järeljooksu" (täpsem oleks vist öelda "ettejooks") ka kokkujooks. Ja mitte vähe. Vähemasti minu kogemused ütlevad nii. Ja hüdro karbi vastu vahetaksin ma eelkõige sellepärast, et oleks tagasiside, mida hüdrorool sisuliselt ei paku. aga teema pealkiri on hoopis midagi muud ja sellest lähtuvalt olen endiselt arvamusel, et chero hüdrorooli ei vaja. Kasvõi sellepärast, et 33" pole suur ratas, mida karp liigutada ei jõuaks.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Cherole hüdrorool
Pole hüdro kogemust,nüüd siis asi selge,roolikarp jääb alles.
Tänud kaasamõtlemast!
Tänud kaasamõtlemast!
Mitsu 3.2DiD,
300GD
300GD
Re: Cherole hüdrorool
Movistar kirjutas:Peab aga mitte nii palju nagu kunagi oli mingi bulgaaria tõstuki dosaatoriga võ vene omaga .tarmo kirjutas:No põhihäda hüdroga on see, et tee peal sõites peab pidevalt "roolima". Hardo, sa tahad väita, et sa ei pea seda tegema?
Kallim asi on suht tihe ja täpne,mis vähendab oluliselt listööd rooli taga.
Käändmikud on sätitud nii,et rataste keeramisel auto see nurk tõuseb kuhu poole keerata.
Hardo mis dosaatorit kasutad kui pole saladus ?
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Cherole hüdrorool
Tootjamaa oli Itaalia.Rohkem hetkel ei mäleta.
Võin uurida järele mis asi oli.
Võin uurida järele mis asi oli.
HM Racing Team
Re: Cherole hüdrorool
Hardo oma peaks olema kas M&S Hydraulicsi või Contarini olema. Ega seal sisult vahet pole, kõik on löppeks Danfossi originaalide koopiad. Ja combo peab olema läbi arvutatud jne. Uskuge meest, kes on omal nahal vähemalt kolme erinevat uut süsteemi ehitanud,testinud, kasutanud. Ja rataste tagastumine on ka combo rataste järeljooksust, käändtelje kaldenurkadest, jne.
Janis.
Janis.
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
Re: Cherole hüdrorool
Usume, usume. Aga...saarik kirjutas:Hardo oma peaks olema kas M&S Hydraulicsi või Contarini olema. Ega seal sisult vahet pole, kõik on löppeks Danfossi originaalide koopiad. Ja combo peab olema läbi arvutatud jne. Uskuge meest, kes on omal nahal vähemalt kolme erinevat uut süsteemi ehitanud,testinud, kasutanud. Ja rataste tagastumine on ka combo rataste järeljooksust, käändtelje kaldenurkadest, jne.
Janis.
Palun mulle selgitada, mil moel muudetakse Volvo esisilla käändtelje kaldenurka?
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Cherole hüdrorool
Meil on nt uued augud puuritud sinna, kus portaal kinnitub sillatala külge. Ja ma ei tea kas on üldse teist meetodit, ilma et kardaan liiga alla ei keeraks.Madis kirjutas: Usume, usume. Aga...
Palun mulle selgitada, mil moel muudetakse Volvo esisilla käändtelje kaldenurka?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Cherole hüdrorool
Ma nüüd ei tea millist nurka Madis mõtleb aga järeljooksunurga keeramine Volvo sillal käib Tarmo välja toodud viisil ehk uute avade puurimisega.
HM Racing Team
Re: Cherole hüdrorool
Vot sellest kaldenurgast tahan ma teada. Järeljooks on lihtne, aga seda käändtelje kaldenurga asja ma pole sellise silla puhul kohanud, ehk et seletage rumalale ja tooge minu õuele pisut valgustsaarik kirjutas:Ja rataste tagastumine on ka combo rataste järeljooksust, käändtelje kaldenurkadest, jne.
Janis.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Re: Cherole hüdrorool
Madis, see lause oli juba üldisena möeldud, mitte Hardo auto kohta. Lihtsalt rataste isetagastumist keskasendisse möjutavad erinevad tegurid.
Isuzu D-Max 2,5TD LS, MÜÜDUD
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige
UAZ 469
GAZ 69
kunagine spetsiaalklassi "Põhjakivi" team-i liige