Sisemise rehvilukuga velg
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Kust võiks otsida materjali sisemise luku valmistamiseks? Pean silmas siis seda plastik toru. Natuke jääb arusaamatuks, kas võru läheb enne rehvi sisse ja siis koos rehviga peale või kuidas?
CSG autohooldus 58 100 793
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Kanalka,teedeehitus jne firmadest võid saada ülejääke ehk.
Kui õieti mäletan on kaevu teleskoop toru.
Kui õieti mäletan on kaevu teleskoop toru.
Proto
53951597
53951597
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Oled õigel teel Lukk rehvi sisse ja siis rehv koos lukuga veljele.berg kirjutas:Kust võiks otsida materjali sisemise luku valmistamiseks? Pean silmas siis seda plastik toru. Natuke jääb arusaamatuks, kas võru läheb enne rehvi sisse ja siis koos rehviga peale või kuidas?
Toru leiad, kas valmistaja või kasutaja käest.
Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Ma küsiks siis ka juba ühe täpsustava küsimuse.
Kas võrreldes välimise rehvilukuga on seda tüüpi rehvilukuga veljel see välimine veljeäär väiksemaks ka treitud? Ma ei kujuta muidu ette, kuidas ma saaksin selle rehvi koos PVC rõngaga sinna veljele pandud. Teoreetiliselt ei pea enam rehvi velje välimise ääre ja lukustusrõnga vahele kinni kruvima vaid nüüd hoiab rehvi kinni velje sisemine äär + plastrõngas+välimine lukustusrõngas?
Kas võrreldes välimise rehvilukuga on seda tüüpi rehvilukuga veljel see välimine veljeäär väiksemaks ka treitud? Ma ei kujuta muidu ette, kuidas ma saaksin selle rehvi koos PVC rõngaga sinna veljele pandud. Teoreetiliselt ei pea enam rehvi velje välimise ääre ja lukustusrõnga vahele kinni kruvima vaid nüüd hoiab rehvi kinni velje sisemine äär + plastrõngas+välimine lukustusrõngas?
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Kui velg keskelt pooleks käib, siis kõik selge. Samas, kui ma vaatan näiteks pilti Tarmo veljest, siis ei tundu, et see keskelt pooleks käib. Tundub täpselt nagu välise lukustusrõngaga velg olevat?
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Tal peaks jah servast peale minema ja välis serv on vana luku rõngas.
Proto
53951597
53951597
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Alati ei pea velg keskelt pooleks käima. Minu velg käib servast lahti. Jätab mulje nagu oleks välimine rehvilukk.Movistar kirjutas:Velg käib ikka keskelt pooleks.
Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Tule astu Klubi juurest läbi - mul on seal ühed servast lahti käivad laiali - saad näppidaLauriJ kirjutas:Kui velg keskelt pooleks käib, siis kõik selge. Samas, kui ma vaatan näiteks pilti Tarmo veljest, siis ei tundu, et see keskelt pooleks käib. Tundub täpselt nagu välise lukustusrõngaga velg olevat?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1481
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Üks võhikuküsimus jälle minu poolt. Mis rõhust alates on rehvilukku vaja, kui üldse niimodi saab küsida? Näiteks 285/75 R16 7" velje peal.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Egas seal miskeid kindlaid kriteeriumeid pole. Raskel autol tuleb enne veljelt maha jne.
0,5 kannatab ka ilma lukuta kitsal veljel. Näiteks, mul töö Patrolil on 7,5" velg, millel peal 35x12,5 ja sõidan 0,5 bar rõhuga. Nii asfalt, kiirem kruusakas, metsas jne. Siiani pole veljelt maha saanud. Sõidustiil suht rahulik.
Tõenäoliselt kiiremas kurvis saab ta veljelt maha.
Tühi rehv on miski 0,1-0,4 vahemik. Soos sõites, kus miskeid järske manöövreid ja nurga all vintsimist pole, võib ka ilma lukuta suht tühjaks lasta.
0,5 kannatab ka ilma lukuta kitsal veljel. Näiteks, mul töö Patrolil on 7,5" velg, millel peal 35x12,5 ja sõidan 0,5 bar rõhuga. Nii asfalt, kiirem kruusakas, metsas jne. Siiani pole veljelt maha saanud. Sõidustiil suht rahulik.
Tõenäoliselt kiiremas kurvis saab ta veljelt maha.
Tühi rehv on miski 0,1-0,4 vahemik. Soos sõites, kus miskeid järske manöövreid ja nurga all vintsimist pole, võib ka ilma lukuta suht tühjaks lasta.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4649
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Tõsi, aga metsa jõudes on rehv enivei soe ja pärast sahavrit pumpad vähe täiemaks.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Sisemise rehvilukuga velg
Nagu Praks juba ütles, mul see jah tehtud tavalisest lukuga veljest ringi. Lihtsalt "keskelt pooleks" käimise koht on toodud maksimaalselt veljest välja. Seda sel eesmärgil, et portaal võimalikult palju velje sisse peitu läheks ja lisaks autot ülearu laiaks ei ajaks.LauriJ kirjutas:Kui velg keskelt pooleks käib, siis kõik selge. Samas, kui ma vaatan näiteks pilti Tarmo veljest, siis ei tundu, et see keskelt pooleks käib. Tundub täpselt nagu välise lukustusrõngaga velg olevat?
Endise rehviluku sisemine rõngas ja velje originaalserv on treitud võimalikult väikseks, et rehv otse üle mahuks minema koos kanalli kaevuga.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874