Sisemise rehvilukuga velg

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
berg
Fitting 38"
Postitusi: 290
Liitunud: N Apr 01, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas berg »

Kust võiks otsida materjali sisemise luku valmistamiseks? Pean silmas siis seda plastik toru. Natuke jääb arusaamatuks, kas võru läheb enne rehvi sisse ja siis koos rehviga peale või kuidas?
CSG autohooldus 58 100 793
http://www.autoremont24.ee
Maasturite raami taastamine ja muud keevitustööd.
DPF eemaldus ja chip tuuning parima hinnaga!
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas Praks1 »

Kanalka,teedeehitus jne firmadest võid saada ülejääke ehk.
Kui õieti mäletan on kaevu teleskoop toru.
Proto
53951597
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas pakane »

berg kirjutas:Kust võiks otsida materjali sisemise luku valmistamiseks? Pean silmas siis seda plastik toru. Natuke jääb arusaamatuks, kas võru läheb enne rehvi sisse ja siis koos rehviga peale või kuidas?
Oled õigel teel :lol: Lukk rehvi sisse ja siis rehv koos lukuga veljele.
Toru leiad, kas valmistaja või kasutaja käest.

Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas LauriJ »

Ma küsiks siis ka juba ühe täpsustava küsimuse.
Kas võrreldes välimise rehvilukuga on seda tüüpi rehvilukuga veljel see välimine veljeäär väiksemaks ka treitud? Ma ei kujuta muidu ette, kuidas ma saaksin selle rehvi koos PVC rõngaga sinna veljele pandud. Teoreetiliselt ei pea enam rehvi velje välimise ääre ja lukustusrõnga vahele kinni kruvima vaid nüüd hoiab rehvi kinni velje sisemine äär + plastrõngas+välimine lukustusrõngas?
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas Movistar »

Velg käib ikka keskelt pooleks.
HM Racing Team
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1450
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas LauriJ »

Kui velg keskelt pooleks käib, siis kõik selge. Samas, kui ma vaatan näiteks pilti Tarmo veljest, siis ei tundu, et see keskelt pooleks käib. Tundub täpselt nagu välise lukustusrõngaga velg olevat?
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas Praks1 »

Tal peaks jah servast peale minema ja välis serv on vana luku rõngas.
Proto
53951597
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas pakane »

Movistar kirjutas:Velg käib ikka keskelt pooleks.
Alati ei pea velg keskelt pooleks käima. Minu velg käib servast lahti. Jätab mulje nagu oleks välimine rehvilukk.
Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

LauriJ kirjutas:Kui velg keskelt pooleks käib, siis kõik selge. Samas, kui ma vaatan näiteks pilti Tarmo veljest, siis ei tundu, et see keskelt pooleks käib. Tundub täpselt nagu välise lukustusrõngaga velg olevat?
Tule astu Klubi juurest läbi - mul on seal ühed servast lahti käivad laiali - saad näppida
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1481
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas beginner »

Üks võhikuküsimus jälle minu poolt. Mis rõhust alates on rehvilukku vaja, kui üldse niimodi saab küsida? Näiteks 285/75 R16 7" velje peal.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas uputaja »

Egas seal miskeid kindlaid kriteeriumeid pole. Raskel autol tuleb enne veljelt maha jne.

0,5 kannatab ka ilma lukuta kitsal veljel. Näiteks, mul töö Patrolil on 7,5" velg, millel peal 35x12,5 ja sõidan 0,5 bar rõhuga. Nii asfalt, kiirem kruusakas, metsas jne. Siiani pole veljelt maha saanud. Sõidustiil suht rahulik.
Tõenäoliselt kiiremas kurvis saab ta veljelt maha.

Tühi rehv on miski 0,1-0,4 vahemik. Soos sõites, kus miskeid järske manöövreid ja nurga all vintsimist pole, võib ka ilma lukuta suht tühjaks lasta.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

- temperatuur on kah suht oluline tegur
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas uputaja »

Tõsi, aga metsa jõudes on rehv enivei soe ja pärast sahavrit pumpad vähe täiemaks.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Sisemise rehvilukuga velg

Postitus Postitas tarmo »

LauriJ kirjutas:Kui velg keskelt pooleks käib, siis kõik selge. Samas, kui ma vaatan näiteks pilti Tarmo veljest, siis ei tundu, et see keskelt pooleks käib. Tundub täpselt nagu välise lukustusrõngaga velg olevat?
Nagu Praks juba ütles, mul see jah tehtud tavalisest lukuga veljest ringi. Lihtsalt "keskelt pooleks" käimise koht on toodud maksimaalselt veljest välja. Seda sel eesmärgil, et portaal võimalikult palju velje sisse peitu läheks ja lisaks autot ülearu laiaks ei ajaks.
Endise rehviluku sisemine rõngas ja velje originaalserv on treitud võimalikult väikseks, et rehv otse üle mahuks minema koos kanalli kaevuga.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”