4Runner & länkari tagasild
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Aktsiooniiplte tahaks juba isegi aga enne esikardaani mure lahenemist pole see vist väga võimalik. Väikest gaaraazhiesist aktsiooni saad siit tsekata: http://www.zone.ee/4Runner/test2/margus4x4ee kirjutas:Khmm. See auto on ka elusuuruses koll. Väga koll... Millal aktsioonipilte saab?
jah... teadsin seda Nii KOLE kiire ei hakanudki, ise kartsin hullemat. Erinevus on 19,5% Aga noh, nagunii tuleb aeglasemad ülekanded panna.Veiko kirjutas:Üks asi meenus.Kas sa oled ka muutnud ülekandeid?Muidu kui suurem rehv alla läheb hakkab autol kole kiire. Laughing Laughing
Veiko
rommi
Rommi, need peaksid kuulu järgi seal asjalikud vennikesed olema küll: http://www.ttautoteenindus.ee/jr kirjutas:Pärnu, TT Auto
Mu enda autol ka jälle esikardaanis vibra sees, rääkisin nendega. Saab kardaani cargobussiga saata või neil käib keegi paar korda nädalas Tln-as ka, kui sa Pärnusse sugulastele külla sõita ei viitsi.
niisiis, uurisin ja puurisin... ning mõtlesin et teen ise esikardaani. Kui kunagi hiljem rikkaks saan, siis hakkan kah uhkeid kaupu vitriinidel imetlema, seni aga peab kodukootud mütsiga ringi käima.
Usast üks ofrõuditegelane Erik tegi oma Runnerile ise esikardaani. Aidake nüüd öelda, mis materjali ta on kasutanud?
tegemise jutt on siin: http://home.4x4wire.com/erik/4runner/sas/ (sealt driveshaft)
receiver tubing? what? egaometi tavaline nelikanttoru?
PS! See Erik kes ehitab suhtleb ka selle "kardaani Jessega" (ilmselt sama mees kellega ka siis JR bisnesit tegi)
rommi
Usast üks ofrõuditegelane Erik tegi oma Runnerile ise esikardaani. Aidake nüüd öelda, mis materjali ta on kasutanud?
tegemise jutt on siin: http://home.4x4wire.com/erik/4runner/sas/ (sealt driveshaft)
receiver tubing? what? egaometi tavaline nelikanttoru?
PS! See Erik kes ehitab suhtleb ka selle "kardaani Jessega" (ilmselt sama mees kellega ka siis JR bisnesit tegi)
rommi
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
See on nüüd küll tavaline paksu seinaline nelikant toru.Ma tegin kunagi traktorile esisilla sellisest.On olemas täitsa selliseid mis suht tihedalt üksteise sisse lähevad.
Kurat sellise asja peale poleks ise kunagi tulnud.
Sinna liuglevate pindade vahele läheb ju pahna ja siis hakkab see kinni pooma.Metsast muidugi välja tooks.Sellega ma oleks nõus.
Nagu ta seal kirjutab siis vibra tuleb sisse natuke suurematel kiirustel kui seda on ronimise juures.Ma kipun arvama,et meie oludes ei ole see hea lahendus kuma meil on ka vahest 4 veoga vähe kiiremini vaja metsas liikuda.
Veiko
Kurat sellise asja peale poleks ise kunagi tulnud.
Sinna liuglevate pindade vahele läheb ju pahna ja siis hakkab see kinni pooma.Metsast muidugi välja tooks.Sellega ma oleks nõus.
Nagu ta seal kirjutab siis vibra tuleb sisse natuke suurematel kiirustel kui seda on ronimise juures.Ma kipun arvama,et meie oludes ei ole see hea lahendus kuma meil on ka vahest 4 veoga vähe kiiremini vaja metsas liikuda.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Ühinen Veiko arvamusega.
Pakun sulle siinkohal isee, et tee UAZ kardaanist endale esimene kardaan. Diff'i Broncole tegime tagumise kardaani uue UAZ kardaanist ja 33" rehviga suitsetab 2.9L V6 rehvi oi oi kui palju ja kardaan ei ole siiani katki läinud või muid kulumise märke ilmutanud. Vibra ei ole üldsegi nii et sai hea küll.
EDIT: vibrates at speeds over 25mph Kividel ronimiseks hea küll see kandiline shaft.
Pakun sulle siinkohal isee, et tee UAZ kardaanist endale esimene kardaan. Diff'i Broncole tegime tagumise kardaani uue UAZ kardaanist ja 33" rehviga suitsetab 2.9L V6 rehvi oi oi kui palju ja kardaan ei ole siiani katki läinud või muid kulumise märke ilmutanud. Vibra ei ole üldsegi nii et sai hea küll.
EDIT: vibrates at speeds over 25mph Kividel ronimiseks hea küll see kandiline shaft.
+372 5028488
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
N-kant torust kardaan tänavaautol ma mõtleks et selline asi on ainult venemaal võimalik aga mis seal vahet kas mikid või karud.
Palju siis see kardaan maksab:
uus UAZ´i kardaan u.800.-
treitud flantsid ja poldid kinnitamiseks u. 500.-
Kardaani lühendamine ja tasakaalustamine u 500 - 1000.
Palju siis see kardaan maksab:
uus UAZ´i kardaan u.800.-
treitud flantsid ja poldid kinnitamiseks u. 500.-
Kardaani lühendamine ja tasakaalustamine u 500 - 1000.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 190
- Liitunud: L Veebr 14, 2004 4:11 pm
- Asukoht: 53496602
Niisiis vahepeal edenes auto niipalju, et vahetasin ülekanded aeglasemate vastu. Originaalülekanne oli 3,7 (37:10), nüüd sai 5,29 (37:7)... väga lahe on sõita!
Esikardaani sain ka ja selleks sobis BJ40 tagakardaan, põhimõtteliselt bolt-on - sillapoolsesse flanssi tuleb vaid uued augud teha. Megatänud seffile!
notice! - aeglasemal ülekandel on märksa paksem taldrik, ilmselt ka tugevam
http://www.zone.ee/4Runner/IMG_0161.jpg
http://www.zone.ee/4Runner/IMG_0177.jpg
http://www.zone.ee/4Runner/IMG_0178.jpg
Esikardaani sain ka ja selleks sobis BJ40 tagakardaan, põhimõtteliselt bolt-on - sillapoolsesse flanssi tuleb vaid uued augud teha. Megatänud seffile!
notice! - aeglasemal ülekandel on märksa paksem taldrik, ilmselt ka tugevam
http://www.zone.ee/4Runner/IMG_0161.jpg
http://www.zone.ee/4Runner/IMG_0177.jpg
http://www.zone.ee/4Runner/IMG_0178.jpg
Jah, kiirel ülekandel oli teo otsa mutter suurem kuid nuut on ju sama! Sobis orig. 61 flanss. Uurisin ja kokkuvõttes polegi eriti vahet endisega, lihtsalt stress liigub kardaanilt ja teolt rohkem difri satelliitidele ja pooltelgedesse. Taldrik on paksem ka seetõttu ainult, et väiksema hambaarvuga teo puhul on hambulise otsa ümbermõõt väiksem ja see ei ulatuks taldrikuni käima. Taldrik on kokkuvõttes tugevam aga puruneb tavaliselt hammas ja need on seal ikkagi sama paksusega ja ehitusega. Nagu ma aru sain, siis need tugevamad ülekanded on kõik ainult materjalides kinni.erik kirjutas:Jahutan indu, paksem taldrik = väiksem käbi, e. enam ei hammusta taldrikust tükki vaid käbi on nõrgim lüli.
aargh... , see oli nüüd löök allapoole vööd.erik kirjutas: Päris auto moodi oli juba, kui monstermanial su autot vaatasin, kahjuks ainult tagaveoline.
See on see lihtinimese elu - ehitad vastavalt võimalustele. Õnneks on nüüd üks BJ40 kardaan olemas... veidi muret teeb liiga lühike nuudi käik. Originaal 4Runneri CV kardaanil on hea pikk nuudikäik aga topeltristidega ots ei paindu piisavalt. Parim oleks 2st kardaanist 1 teha, BJ40 kastipoolne ots ja 4Runneri kardaanist sillapoolne osa nuudi ja ristiga.