1. leht 1-st

Toyota kässari modimine

Postitatud: R Juul 14, 2006 7:24 pm
Postitas rommi
nimelt Toyota LC HJ61-l jookseb kärssari tross sillamunaka taha ning hargneb sealt kahele poole. Nüüd kui sild on väikese nurga alla ka, jääb see tross väga maadligi irdub esimese metsaskäiguga. Tegu pole kõri sees liikuva trossiga, vaid sillamunaka küljest jookseb kahele poole pinge all haljas tross otse trumlisse. Tahaks selle porno sealt ära kaotada - äkki on kellelgi hea idee kuidas autole ise lihtne seisupidur aretada?

rommi

Postitatud: R Juul 14, 2006 10:16 pm
Postitas erik
Lihtne? aga palun. Viska tagumistest trumlitest kogu käsipidurisse puutuv minema ja jäta ainult automaatne klotsi-trumli pilu regulaatar (kui on) ja paigalda tagumisse hüdraulika pidurikontuuri hüdraulilise käsipiduri peasilinder ja tee sellele õlak mis teda käsipiduri hoovaga seoks. Sellise silindri saad võidusõidu stuffi müüvast poest või muudest tuning juupidega tegelevatest äridest, hinnaks u. 1000. Kui see ei sobi ehita mingi masina kõridega trossidele ringi (äkki hiace). Se hüdroga värk on iseenesest väga ok ja soovitan soojalt.

Postitatud: R Juul 14, 2006 10:27 pm
Postitas jr
Või siis tagumiste piduritorude vahele panna Line Lock (magnteklapp) ja peaks ka toimima. Pressad pedaali alla, aktiveerid line locki nupust ja pidurid ongi peal. Oma Line Locki sain Top Partsist. Pole veel jõudnud ära installida, et veenduda selle töös.

Postitatud: R Juul 14, 2006 11:54 pm
Postitas seff
hüdraulika on tore küll ....aga siis peaks olema originaalsed piduritorud, voolikud ka hästi kaitstud ,omast algajakogemusest tean rääkida et suht mugav on trossidega toimivat käsipidurit häda korral kasutada auto aeglustamiseks , kui mõni piduritoru või voolik on mõne loodusest tingitud väljaulatuva oksa vms poolt küljest rebitud...