Kardaaninurk
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Kardaaninurk
Selline mure, et 4Runneri esikardaanil liiga väike nurk. Kas üldse annaks originaalkardaaniga midagi ette võtta või miskit odavamat lahedust leida?
Praegu on nii, et kui sild rippu lasta siis jääb kardaani peale toetuma.
Kardaan ise tavaline topeltristidega nagu ikka, pilt ka:
Just see topeltristidega ots annabki liiga vähe nurka.
rommi
Praegu on nii, et kui sild rippu lasta siis jääb kardaani peale toetuma.
Kardaan ise tavaline topeltristidega nagu ikka, pilt ka:
Just see topeltristidega ots annabki liiga vähe nurka.
rommi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kas nurklihvijaga ei anna kardaaniristi silmade otsi ja pesi veidi õgvendada, et saaks käiku juurde. Või on probleem topelt ristide sees olevas vedruga tsentreerijas, kui asi selles siis lihvimisest pole tolku. Kas silla nurka ei saa nii palju muuta, et kardaani flants jääks vähe ülespoole vahtima? Kui ükski neist asjadest ei anna tulemust pole sul muud varianti kui vahekasti allapoole laskmine, või kõik mainitud tegevused korraga.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Eriku jutt õige.
Ja kuna liig liiale haiget ei tee, siis panen veel korra õpetliku lingi kardaanide hingeelu tutvustama.
http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... index.html
Ja kuna liig liiale haiget ei tee, siis panen veel korra õpetliku lingi kardaanide hingeelu tutvustama.
http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... index.html
+372 5028488
no nii saaks kohe enamvähem, kui ma keeraks silda veidi ülespoole üle. Kardaan ise annab pikkuselt välja aga ma kartsin et jama tekib vibratsiooniga. Ja siis peaks pidevalt hube kruttima.
Võtan peagi lahti siis selgub mis seal teha annaks. Tegelikult piisaks isegi mõnest kraadist. Praegu on nii, et kui kardaan vahekasti külge keerata siis jääb flansist mingi 3-4cm allasuunas puudu.
Võtan peagi lahti siis selgub mis seal teha annaks. Tegelikult piisaks isegi mõnest kraadist. Praegu on nii, et kui kardaan vahekasti külge keerata siis jääb flansist mingi 3-4cm allasuunas puudu.
Selline küss - mis juhtuks siis kui ma teeks selle topeltristidega otsa veidi ümber. Seal on sees laagri peal istuv auguga kuul, milles käib vedruga sõrm sees. Nüüd kui liigend paendub, keerab kuul ennast ja äär tuleb ette. See on simmeri äär ja midagi teha ei anna.
Saaks aga kõvasti juurde sellega, kui kaotaks selle sõrme üldse ära. Huvitav mis võiks juhtuda?
rommi
Saaks aga kõvasti juurde sellega, kui kaotaks selle sõrme üldse ära. Huvitav mis võiks juhtuda?
rommi
Re: Küsimus?
Nõrk on selline liigend lihtsalt. Ja vastupidava ehitus on liiga kallis.jaan mmc kirjutas:Teab keegi rääkida miks ei kasutata gardaanidel tüüpilise rist liigendi asemel, sõiduautodel levinud kuulidega püsikiirus liigendit, mille omadused nurga all töötada paremad peaks olema? Nt. Pajero Spordil selline e. gardaani kasti poolsena kasutusel.
+372 5028488
- porikärbes
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 101
- Liitunud: L Okt 13, 2007 12:41 am
- Asukoht: Tallinn