Lehtvedrudele kinnitused

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Suletud
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Lehtvedrudele kinnitused

Postitus Postitas rommi »

Selline küsimus kui ma ehitan lehtvedrudele ise kinnitused, kas peaks arvestama, et puks mis käib vedru silma sisse, peab saama vabalt koos vedruga ennast pöörata VÕI siis peaks olema rohkem nagu raami suhtes jäigalt ja vedru puksi peal pöörama/libisema?

Selline asi ka, et kui ma teen esimesed vedrukinnitused ise, kas võib tavalist karprauda kasutada? (vene metall)
umbes nagu siin on tehtud:
http://home.4x4wire.com/erik/pics/edsas/Dsc01554.jpg
http://home.4x4wire.com/erik/pics/edsas/Dsc01556.jpg

rommi
Viimati muutis rommi, N Apr 20, 2006 12:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Sõrmpoldi paned raami külge jäigalt ja vedrupuks annab liikuma.

Vene raual pole häda midagi. Saadavus igas mõõdus aga haljast ja koguselt alla täislati raske leida.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Kui sõrmpolt tuugalt kinni keerata, siis jäävad puksid ka nii et raamikinnituse vahel nad enam ei liigu. Hõõrduvateks pidadeks jäävad vaid vedrusilma ja puksi vaheline pind... on nii ok? Tegu määritavate OME poltidega.

Selline firma nagu enimor (www.enimormet.ee) müüb ka jupphaaval. Lisaks müüb küll veidi kõrgemate hindadega mittevenemetalli ka Helens (www.helensbaltic.com)

rommi
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Vedrusilma sees olev kummpuks annab piisavalt läbi painduma. Seega võid jäigalt kinni keerata poldiga raami külge.

Või siis teed täpse pikkusega poldi, mis istub vedrusilma sisse tehtud puksi sees ja annab sealt liikuma ning on määritav. Kinni keerates väänad täpselt niipalju kinni, kui oleks vaja et vedrusilm liikuma jääb poldi suhtes. Kuna lahendus on metall vastu metalli, siis kindlasti hakkab ta sõidu ajal häält tegema, kuid samas oleks jube jäik, mis on omakorda sõidumõnu tõstmise koha pealt hea.

Sellepärast kiputaksegi ikka rohkem kummpukse vedru silma sees kasutama, et oleks mugava ja vaiksem autoga sõita. Lisaks sellele annavad ka rohkem flexi juurde, kuna ka vedrusilmas olev kummpuks paindub lisaks lehele läbi.
+372 5028488
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Postitus Postitas heeringas »

Kui on võimalust siis on kaval pressida kummipuksi sisse raud toru ja sealt alles polt läbi panna. :wink: Kestab kauem.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Raudtoru kummipuksi sees on distantspuks, et kummipuksi kinni ei vägistaks. Keerad mutri kinni ja üle väänata ei ole inimlikult võimalik.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

ühesõnaga, asi lahendatud ja system selge. Minu poolt teema lukku.

tänud vastajatele!
rommi
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Suletud

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”