Lehtvedrudele kinnitused
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Lehtvedrudele kinnitused
Selline küsimus kui ma ehitan lehtvedrudele ise kinnitused, kas peaks arvestama, et puks mis käib vedru silma sisse, peab saama vabalt koos vedruga ennast pöörata VÕI siis peaks olema rohkem nagu raami suhtes jäigalt ja vedru puksi peal pöörama/libisema?
Selline asi ka, et kui ma teen esimesed vedrukinnitused ise, kas võib tavalist karprauda kasutada? (vene metall)
umbes nagu siin on tehtud:
http://home.4x4wire.com/erik/pics/edsas/Dsc01554.jpg
http://home.4x4wire.com/erik/pics/edsas/Dsc01556.jpg
rommi
Selline asi ka, et kui ma teen esimesed vedrukinnitused ise, kas võib tavalist karprauda kasutada? (vene metall)
umbes nagu siin on tehtud:
http://home.4x4wire.com/erik/pics/edsas/Dsc01554.jpg
http://home.4x4wire.com/erik/pics/edsas/Dsc01556.jpg
rommi
Viimati muutis rommi, N Apr 20, 2006 12:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kui sõrmpolt tuugalt kinni keerata, siis jäävad puksid ka nii et raamikinnituse vahel nad enam ei liigu. Hõõrduvateks pidadeks jäävad vaid vedrusilma ja puksi vaheline pind... on nii ok? Tegu määritavate OME poltidega.
Selline firma nagu enimor (www.enimormet.ee) müüb ka jupphaaval. Lisaks müüb küll veidi kõrgemate hindadega mittevenemetalli ka Helens (www.helensbaltic.com)
rommi
Selline firma nagu enimor (www.enimormet.ee) müüb ka jupphaaval. Lisaks müüb küll veidi kõrgemate hindadega mittevenemetalli ka Helens (www.helensbaltic.com)
rommi
Vedrusilma sees olev kummpuks annab piisavalt läbi painduma. Seega võid jäigalt kinni keerata poldiga raami külge.
Või siis teed täpse pikkusega poldi, mis istub vedrusilma sisse tehtud puksi sees ja annab sealt liikuma ning on määritav. Kinni keerates väänad täpselt niipalju kinni, kui oleks vaja et vedrusilm liikuma jääb poldi suhtes. Kuna lahendus on metall vastu metalli, siis kindlasti hakkab ta sõidu ajal häält tegema, kuid samas oleks jube jäik, mis on omakorda sõidumõnu tõstmise koha pealt hea.
Sellepärast kiputaksegi ikka rohkem kummpukse vedru silma sees kasutama, et oleks mugava ja vaiksem autoga sõita. Lisaks sellele annavad ka rohkem flexi juurde, kuna ka vedrusilmas olev kummpuks paindub lisaks lehele läbi.
Või siis teed täpse pikkusega poldi, mis istub vedrusilma sisse tehtud puksi sees ja annab sealt liikuma ning on määritav. Kinni keerates väänad täpselt niipalju kinni, kui oleks vaja et vedrusilm liikuma jääb poldi suhtes. Kuna lahendus on metall vastu metalli, siis kindlasti hakkab ta sõidu ajal häält tegema, kuid samas oleks jube jäik, mis on omakorda sõidumõnu tõstmise koha pealt hea.
Sellepärast kiputaksegi ikka rohkem kummpukse vedru silma sees kasutama, et oleks mugava ja vaiksem autoga sõita. Lisaks sellele annavad ka rohkem flexi juurde, kuna ka vedrusilmas olev kummpuks paindub lisaks lehele läbi.
+372 5028488