ARB ja miski muu pump
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
ARB ja miski muu pump
Plaan paigaldada siis ARB difri lukk. Kas on vajalik osta ka originaal ARB kompressor või kulude kokku hoiu mõttes kasutada auto originaal konditsioneeri pumpa. Kui palju tuleb sinna lisada releesid õhupaake voolikuid, klappe jne. Või osta näit T-max-i komprossor. Mis targemad arvavad?
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
T-Maxi kompressor aitab ilusti.Ainult pead ostma juurde solenoidid millega neid lukke juhtida.Survelüliti on vist seal küljes juba olemas.
A/C kompressorit on mõtekas rakendada siis kui on autol ka olemas suruõhupaagid,et kasutada suruõhu riistasid.Ütlen ausalt sellega on rohkem jama kui asi väärt on.Olen proovinud.
A/C kompressorit on mõtekas rakendada siis kui on autol ka olemas suruõhupaagid,et kasutada suruõhu riistasid.Ütlen ausalt sellega on rohkem jama kui asi väärt on.Olen proovinud.
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Kasul on tehtud bemari kondist kompressor ja ei ütleks, et asi seda väärt ei ole. Tuleb tõesti suruõhupaak kasutusele võtta, aga samas 39.5" boggeri lööb ikka väga kiiresti õhku täis, rääkimata lukkude lülitamisest. Kui huvi on võin anda meie peamehhaaniku kontakti, kes oskab kindlasti asjalikku nõu ja abi anda.
Urvo
Urvo
Ei kujuta küll kahjuks ette, kui suurt survet on vaja luku liigutamiseks, aga näiteks VolksWageni originaal kesklukk töötab ka õhuga ning 12V kompressor vastavalt vajadusele annab survet või vaakumit. Hind ca paarsada krooni kasutatult.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
VW pump ei tööta.See arendab natuke vähe survet.Kui ma õieti mäletan siis lukkude jaoks on vaja umbes 4 atti.
T-Maxi omaga saab ka rehve pumbata.Lihtsaim lahendus on kindlasti ARB orginaal kuid raha kokkuhoiu mõtteis T-Maxi kompressoriga versioon töötab ilusti.
Veiko
T-Maxi omaga saab ka rehve pumbata.Lihtsaim lahendus on kindlasti ARB orginaal kuid raha kokkuhoiu mõtteis T-Maxi kompressoriga versioon töötab ilusti.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
selles see pull ongi, lülitades lukud sisse, kogub komp. rõhu üles ja lukud rakenduvad, just kui ok. Nüüd aga lekke korral (kindlasti on) vajub rõhk alla ja nüüd on vaja kompressorit rõhu all käivituda (toru kuhu ta on ühendatud, on ju survestatud) siit aga hakkab kompressori vägistamine. Selleks on paak u. liiter-kaks, väga hea. paagis hoitakse survet automaatikaga püsti ja kui lukke vaja, puraki nupust lukud sisse ja tuld, ei mingid surve üles ajamist ja kaheldavat ARB hambumist. Kompressor on paagist tagasilöögiklapiga ja ülerõhuventiiliga eraldatud ja elab oma elu, kui vaja survestab kui vaja puhkab.
Viimati muutis erik, K Mär 22, 2006 8:18 pm, muudetud 1 kord kokku.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Küsimus on eelkõige hinnas, palju see ARB pump maksab?
T-max u. 1000,
paak (mingi vana kustuti) 0,
ventiilid, releed, lülitid ja solenoidid u. 1800,
kinnitused, treial ja muu sodi 700.
+ oma töö.
Saab ka ilma paagita, nagu Veiko kirjeldas.
Aga paagiga saab parem, paned suure paagi, saad ka rehvi kiiremini üles.
T-max u. 1000,
paak (mingi vana kustuti) 0,
ventiilid, releed, lülitid ja solenoidid u. 1800,
kinnitused, treial ja muu sodi 700.
+ oma töö.
Saab ka ilma paagita, nagu Veiko kirjeldas.
Aga paagiga saab parem, paned suure paagi, saad ka rehvi kiiremini üles.
Viimati muutis erik, P Apr 02, 2006 10:50 am, muudetud 1 kord kokku.
küsimused A/C kompressori kohta, tekkis tahtmine muuta see õhukompressoriks:
mingi joonis on olemas ka, põhimõttele saan üldiselt pihta aga mõned asjad tekitavad segadust:
1) "pressure switch"? kondi sisse/välja lülitamiseks?
2) "manifolds"? kollektorid? kuidas ja millest teha või kust osta?
3) kuna pumpa freoon enam ei määri, siis tuleb enne pumpa õlitaja (oiler) ning pärast pumpa õliseparaator (oildrip) installida. Kust osta?
4) "terminal"? what?
http://www.geocities.com/guieberhard/je ... r_carb.jpg
mingi joonis on olemas ka, põhimõttele saan üldiselt pihta aga mõned asjad tekitavad segadust:
1) "pressure switch"? kondi sisse/välja lülitamiseks?
2) "manifolds"? kollektorid? kuidas ja millest teha või kust osta?
3) kuna pumpa freoon enam ei määri, siis tuleb enne pumpa õlitaja (oiler) ning pärast pumpa õliseparaator (oildrip) installida. Kust osta?
4) "terminal"? what?
http://www.geocities.com/guieberhard/je ... r_carb.jpg
Manifold tundub lihtsalt olema "jaotur" kuhu on ühendatud ülerõhuklapp ja rõhulüliti, mis lülitab konti sisse välja. Teha võid selle kas või tavalisest raudtorust. Otsad kinni ja vajalikud liitmikud keevitada toru külje peale, kuhu läheb siis ülerõhuklapp ja rõhulüliti + edasine jagunemine paaki ja kuhu iganes.
Õliseparaattori sai kunagi AIRCOM'ist koos õlitajaga. Oli selline loopback süsteem.
EDIT: Manifoldi vist üldsegi vaja hetkeliseks rõhutasanduseks, et see rõhulüliti paremini oma tööd teeks või mis?
Õliseparaattori sai kunagi AIRCOM'ist koos õlitajaga. Oli selline loopback süsteem.
EDIT: Manifoldi vist üldsegi vaja hetkeliseks rõhutasanduseks, et see rõhulüliti paremini oma tööd teeks või mis?
+372 5028488