gaz 66 vintsi ümberehitus

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

1500ram
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: P Mär 15, 2009 9:38 am
Asukoht: harjumaa kodukoht padise

gaz 66 vintsi ümberehitus

Postitus Postitas 1500ram »

Tere oleks vaja kedagi osavat proffi, kes teeks 66-e vintsi ümber hüdro vintsiks.
Kui on rumal mõte jne.
Kõik info ja ettepanekud oodatud.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Ega seal midagi keerulist ei ole. Kui ruumi on, on kõige lihtsam hüdromootor kardaaniga vintsi külge ühendada, see on kõige lollikindlam lahendus. Ruumipuuduse puhul on asi keerulisem, nimelt peavad mootori ja vintsi võllid jäiga ühenduse puhul olema täpselt samal teljel, mingit telgnihet ega teljevahelist nurka olla ei tohi. Nii et hüdromootorit vintsi korpuse külge niisama lihtsalt ei areta. Hüdropump peab olema piisava võimsusega, roolivõimu pealt suurt vintsi tööle ei pane. Mootori suuruse arvutad välja, selleks peab teadma algandmeid (pumba reaalne tootlikkus, vintsi ülekandearv, trumli läbimõõt, soovitatav kerimiskiirus jm.) Rohkem vist polegi midagi...:)
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
1500ram
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: P Mär 15, 2009 9:38 am
Asukoht: harjumaa kodukoht padise

gaz 66 vintsi ümberehitus

Postitus Postitas 1500ram »

Tänud kiire selgituse eest. Peale läheb bellarussile, ruumi peaks jaguma :D
Vahendan tuttava soovi ka, niiet täpseid andmeid ei oma.
Hea oleks kui keegi võtaks selle töö omapeale ja asja ära teeks.
Vints on olemas, kõik muu puudub.
Kontakt siia, või tel.56617166 Margus
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Olen kettülekannet ka näinud. Mootor asus vintsi korpuse peal.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Ega ta midagi eriti teha ei oleks, aga Lääne-Virust na kauge tegemas käia. :D

Ning mis kettülekandesse puutub, siis odavama otsa mootorid sageli ei sobi, neil ei ole piisavalt tugev otsalaagerdus, tuleb jälgida lubatavat külgsuunalist jõudu.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
1500ram
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: P Mär 15, 2009 9:38 am
Asukoht: harjumaa kodukoht padise

66-vints

Postitus Postitas 1500ram »

Eks annan info edasi, siis paistab mis saab edasi.
Kasutaja avatar
Saatant
Fitting 44"
Postitusi: 458
Liitunud: T Apr 06, 2010 6:10 pm
Asukoht: Lääne Virumaa

Postitus Postitas Saatant »

lihtsam oleks ju külg ülekanne otsida vahepukk ja paar juppi kardaani ja valmis ongi ise tegin endale töö juurde ise kahe latiga panin originaal aukudesse ja ette keevitasin väikse aluse ära pole siiani lagunenud.Vasak külg ülekanne toimib ju nii et ei pea olema käiku sees tõmbad taha ja päästat siduri ja hakkab sikutama kui tross pingul lööd käigu sisse ja tuld ise pole pidanud kordagi koormat maha võtma et välja saada
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

Meil on 66 oma peal kettülekandega belarusil. Mõlemad tegelased ees nina peal. Andmeid ei oska anda, aga 7 tihuga koorem taga järgi on(käru ei vea), siis raugeb jõud. Vastu pidanud 5+ aastat kasutamist. Viimasel ajal küll seisnud ja ei haagi enam vabajooksu pealt ilma abita minema.
Kardaan on minu arvates keerukam ja ilmselt ei anna ka mingit eelist.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Kas hüdromootorit ja vintsi läbi kummist muhvi ei kannata ühendada, jääks ruumi ka eksimiseks. Kardaanülekannetes kasutatakse ju (Niva, MB), jõud peaks ühte auku jääma, võin ka eksida.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

eero I kirjutas:Kas hüdromootorit ja vintsi läbi kummist muhvi ei kannata ühendada, jääks ruumi ka eksimiseks. Kardaanülekannetes kasutatakse ju (Niva, MB), jõud peaks ühte auku jääma, võin ka eksida.
Katsetatud. Hakkab mootori võlli nuute kulutama. Ühel apastraadil kulutas nuudid kuu ajaga poole õhemaks. See toimiks vaid sel juhul, kui muhvi flants oleks võimalik telgsuunas mutriga kõvasti kinni fikseerida, nagu autosildade kardaaniflantsid on. Hüdromootoritel enamasti seda võimalust pole ja 66 vintsi võllil vist ka mitte. Pluss see ka, et võllid peaksid kannatama ka mingil määral telgsuunalist koormust, ehk olema koonusrull-laagritel. Hüdromootoritest jäävad sõelale sel juhul vaid aksiaalkolbmootorid, mis on üsna kallid.

Muidugi, tegemist oli masinaga, mis töötas 12 tundi ööpäevas ja pideva korraliku koormuse all. Nii et kui tegemist on harva rakendust leidva vintsiga, võib selline variant isegi kõne alla tulla. Kui aga asjaga tõsine töö plaanis, siis selline lahendus ei kõlba.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Mul vedeleb üks 66 vints mis oli originaalis maz kraana kõhu all ja töötas 380v el mootoriga.Sellel vintsil oli ülekanne ketiga.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Postitus Postitas gasuzu »

Tere

Mina kui nägija saan enamus infot läbi silmade .Kõik need asjad mida üritatakse ehitada, liiguvad iga päevaselt me ümber.Me kas ei taha
või ei oska neid märgata.Iga maja juures käib mingi ajatagant auto
millel on hüdra vints.Vints ise kestab umbes 4-5 autot.Õige vastus on
prügiveoauto.Nüüd uuri järgi oma prügivedaja ,kus autosi remondib.
Kui ilusti küsid saad veel mõne osagi kaasa.Inimesed on loomult head
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 831
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

Prügiauto vints on minumeelest otse mootoriga st. ilma reduktorita. Usun,et see ei ole teab mis võimas vints, aga mootor sobiks küll 66 vintsi otsa.
Kasutaja avatar
6likunn
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: P Veebr 10, 2008 12:40 pm
Asukoht: saku lähedal tühermaal

Postitus Postitas 6likunn »

carpets kirjutas:Prügiauto vints on minumeelest otse mootoriga st. ilma reduktorita. Usun,et see ei ole teab mis võimas vints, aga mootor sobiks küll 66 vintsi otsa.
Palju puksiir-autosid on tehtud prügiautode paasil! Kuni 10T kandevõimet!
Raua laut!
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 831
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

6likunn kirjutas:
carpets kirjutas:Prügiauto vints on minumeelest otse mootoriga st. ilma reduktorita. Usun,et see ei ole teab mis võimas vints, aga mootor sobiks küll 66 vintsi otsa.
Palju puksiir-autosid on tehtud prügiautode paasil! Kuni 10T kandevõimet!
Ei saa aru mis see kandevõime siia puutub?
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”