küsimus lumefreesi aretamiset
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
küsimus lumefreesi aretamiset
PÜlaanis uazile lumepuhur ette külge aretada.Mootoriks nissani diiselMõte suundub hüdraulika peale,mootorile hürdapump aretada ja füdramootor puhuri tigu ringi ajama.Siid küsimus kui suur peaks pump molema ja kui suur füdramootor olema?näiteks sellisele http://www.sami.ee/index.php?id=13957 ,või sellisele http://www.talutehnika.ee/index.php?op= ... 48&kat=388
Ainult ühe asja tarbeks hüdraulika? Kui on vedelemas komponendid siis küll...lihtsam ja otsatrbekam ilmselt tekitada PTO. Hüdropumba,lõdvikute,hüdromootori ja muu hinna eest saab vast harju keskmise pto-ga gaz-i kasti ja kardaani+puki korraliku laagriga.
Taaskord subjektiivne arvamus.
PS. Veel lihtsam on sahk ette teha
Parimat.
Virgo
Taaskord subjektiivne arvamus.
PS. Veel lihtsam on sahk ette teha
Parimat.
Virgo
Mudas alates 2003.
Sahk praegu ees ja iga päevaga tuleb lund juurde ja varsti sahk teovõimetu.Mis see pto-ga gasi kast on?Pole kuulnudki.virgo kirjutas:Ainult ühe asja tarbeks hüdraulika? Kui on vedelemas komponendid siis küll...lihtsam ja otsatrbekam ilmselt tekitada PTO. Hüdropumba,lõdvikute,hüdromootori ja muu hinna eest saab vast harju keskmise pto-ga gaz-i kasti ja kardaani+puki korraliku laagriga.
Taaskord subjektiivne arvamus.
PS. Veel lihtsam on sahk ette teha
Parimat.
Virgo
Miski suurem hüdramootor olemas ja seda peab vist mingi nz 32 või 50 toitma.
Lumepuhuri(freesi) tööpõhimõtte on massi kiirendamisel. UAZ laius 2m siis sellise lume koguse liikuma panemiseks ja auto enda liigutamiseks koos ei piisa 70KW.
Ehk nii kiiresti kui liigub masin(aeglusti 1.käik) + auto laius on lume min kogus mille sa pead kiirendama 0... m/s2 (vastavalt kui kaugele soovid lund lennutada).
PTO korral leida õige ülekandearv lakke vaadates ....
Hüdraulika on lihtsam
Vene tehnika näide: lennuvälja Zil 157(6x6) kasutas puhuri käitamiseks teist samasugust mootorit. Lume lennutas 6...8m kaugusele.
Jõudu ehitamisel, arvan et lumi saab otsa enne kui tööle saad hakata aga talvi tuleb veel.
Ehk nii kiiresti kui liigub masin(aeglusti 1.käik) + auto laius on lume min kogus mille sa pead kiirendama 0... m/s2 (vastavalt kui kaugele soovid lund lennutada).
PTO korral leida õige ülekandearv lakke vaadates ....
Hüdraulika on lihtsam
Vene tehnika näide: lennuvälja Zil 157(6x6) kasutas puhuri käitamiseks teist samasugust mootorit. Lume lennutas 6...8m kaugusele.
Jõudu ehitamisel, arvan et lumi saab otsa enne kui tööle saad hakata aga talvi tuleb veel.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Otseselt ise pole kokku puutunud selliste suurte masinatega aga nati olen ka neid eemalt imetlenud.
Meenub, et Tallinna lennujaam kunagi müüs osta.ee s sellist freespuhurit ja see masin oli kas URAL või KRAZ ja sellel oli puhuri jaoks kastis mingi tankimootori moodi monstrum, kahjuks ei mäleta enam seadme laiust.
Olen näinud töötamas ka tavalist ZIL i puhuriga ja sellise puuderlumega nagu meil hetkel on oli lumepilv masinast kuni paarkümmend meetrit.
Eelmine talv nägin töötamas suurt laadurit, millel oli kopa asemel see puhur ja see toodi välja peale suurt tormi kui muu tehnikaga miskit teha polnud (sellel oli hüdromootoriga).
Imestasin, miks Padaoru kandis sellist ei kasutatud, viskab lume ilusti eemale.
Meenub, et Tallinna lennujaam kunagi müüs osta.ee s sellist freespuhurit ja see masin oli kas URAL või KRAZ ja sellel oli puhuri jaoks kastis mingi tankimootori moodi monstrum, kahjuks ei mäleta enam seadme laiust.
Olen näinud töötamas ka tavalist ZIL i puhuriga ja sellise puuderlumega nagu meil hetkel on oli lumepilv masinast kuni paarkümmend meetrit.
Eelmine talv nägin töötamas suurt laadurit, millel oli kopa asemel see puhur ja see toodi välja peale suurt tormi kui muu tehnikaga miskit teha polnud (sellel oli hüdromootoriga).
Imestasin, miks Padaoru kandis sellist ei kasutatud, viskab lume ilusti eemale.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Teedesüsteemis oli vanasti igas teedevalitsuses üks sedasorti rootorlumepaiskurmasin. Meie muuseumi kogus on RS-ZIS-151 ja Urali baasil apastraat. Esimesel on peal 2 zahhari mootorit, teisel lisaks originaal bensukale rootori ringiajamiseks tõesti vanakooli väiksem tankidiisel. Lisaks oli varinte mitu, KrAZi baasil, MoAZ, ZiL'il oli tankidiisel, mis ajas ringi mõlemat, nii autot kui rootorit.
Lumevaestel aastatel ja tänu kiirsahkadele kadus nende järgi vajadus ning ära nad kaotati teedemajanditest.
Lumevaestel aastatel ja tänu kiirsahkadele kadus nende järgi vajadus ning ära nad kaotati teedemajanditest.
Täitsa vale jutt,kunagi töötasin teedeehitus ja talvel teede hooldus firmas,neil oli ka olemas hädajuhtudeks puhur,närib ennast igalt poolt läbi.virgo kirjutas:Lumepuhur ei ole võimekam kui harju keskmine sahk...põhiprobleem on selles, kuhu lund paigutada. Snowblower suudab kõrgema hunniku tekitada, sahaga saad rohkem lund endast ja valdustest eemale teisaldada..kellele ema, kellele tütretütar :D
Virgo
See oli mingi scania mootoriga versioon.
Pirita tee bussirajal lükkab puhuriga traktor ja see lennutab ka ikka korralikult kaugele.
56157755
Vene kroonus olin lennuväes ja nägin seal neid aparaate.Zil 157 baasil ehitatud rootoril ei olnud originaal mootorit ja kogu mängu käitas raamil olev traktori mootor.Urali baasil tehtud masinal oli originaal mootor ja raamil tanki diisel.Viskasid nad lund ikka hästi kaugele ja vahel oli ilus näha,kui sisse söödud raja tuled kustusid lume joas.
Zil rootori mark oli vist D 470.
Zil rootori mark oli vist D 470.
Maailm võimsaim lumetõrjuja
http://www.ekspress.ee/news/paevauudise ... d=36490577
http://www.ekspress.ee/news/paevauudise ... d=36490577
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kuluks pealinn akitsaste sõidurade laiendamiseks ära:
http://www.youtube.com/watch?v=Bzmn1u33 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=HXZsv7109ps&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Bzmn1u33 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=HXZsv7109ps&NR=1
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Huvitav, kas tankidiisilt tuli rootorile otse ülekanne või läbi hüdropumba?honkomees kirjutas:Teedesüsteemis oli vanasti igas teedevalitsuses üks sedasorti rootorlumepaiskurmasin. Meie muuseumi kogus on RS-ZIS-151 ja Urali baasil apastraat. Esimesel on peal 2 zahhari mootorit, teisel lisaks originaal bensukale rootori ringiajamiseks tõesti vanakooli väiksem tankidiisel. Lisaks oli varinte mitu, KrAZi baasil, MoAZ, ZiL'il oli tankidiisel, mis ajas ringi mõlemat, nii autot kui rootorit.
Lumevaestel aastatel ja tänu kiirsahkadele kadus nende järgi vajadus ning ära nad kaotati teedemajanditest.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
otse kardaanidega, vahel pneumosidur, mis oli regullitud etteantud momendile ja täitis ka ülekoormussiduri ülesannetelmarm kirjutas:Huvitav, kas tankidiisilt tuli rootorile otse ülekanne või läbi hüdropumba?honkomees kirjutas:Teedesüsteemis oli vanasti igas teedevalitsuses üks sedasorti rootorlumepaiskurmasin. Meie muuseumi kogus on RS-ZIS-151 ja Urali baasil apastraat. Esimesel on peal 2 zahhari mootorit, teisel lisaks originaal bensukale rootori ringiajamiseks tõesti vanakooli väiksem tankidiisel. Lisaks oli varinte mitu, KrAZi baasil, MoAZ, ZiL'il oli tankidiisel, mis ajas ringi mõlemat, nii autot kui rootorit.
Lumevaestel aastatel ja tänu kiirsahkadele kadus nende järgi vajadus ning ära nad kaotati teedemajanditest.