soovin hüdraulika spetsi nõuannet

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: soovin hüdraulika spetsi nõuannet

Postitus Postitas totu »

Martinsr kirjutas:kõige raskem osa ilmselt juhtimis/pööramis töökindlus. Endal kasutusel kahe hyd. motoga pill millel kett ülekanne esi ratastele. toimib nii et mühiseb. hetkel jamad pööramisega,ilmselt kulunud jagaja. Aga see süsteem on;

1. 2,2 izusu diisel
2. Peapump
3. hyd jagaja (kang ette - otse, kang taha - tagasi, keerad kangi- vasak või parem hyd moto)
4. hyd mootorid tagumistel ratastel.
5. tõstmine langetamine... ja agrekaat. ( lül. eraldi kang jagajast)

Muud polegi. :D
Ilmselt püsitootlikusega pump? Sellise skeemi saab kuidagi tööle aga midagi head sealt ei tule. Õli läheb ikka kergema vastupanu teed ja otse sõita saab vaid sirgel maal, igasuguseid takistusi peab pidevalt korrigeerima. Teine häda on kasuteguriga, puudub jõu ja kiiruse balanseerimise võimalus, e. mootoril peab kordades võimsusvaru olema (õige skeemiga veab 2,2, vabalthingav diisel 2,5 tonnist kompaktlaadurit ja jõupuudust ei teki), piisava veojõu ja - liikumiskiiruse kindlustamiseks. Sealjuures kogu ületoodetud (kasutamata) võimsus muudetakse soojuseks, e. süsteem kuumeneb oluliselt. Kolmas häda on kiiruse/jõu muutumine iga tööhüdraulika operatsiooniga. Jällegi valikute küsimus, 5 korda talve jooksul, 20 minutit korraga- käib küll aga mingit asjalikumat tööd selle skeemiga teha ei kannata.
Süsteemide erinevus on näha vintsindusest, väidetavalt on võistlusauto klassikalise (paak-pump-jagaja-mootor-jagaja-paak) hüdrovintsi max. rõhk ca. 120bar ja min. õlipaak 20l? Siis veel jõuab ära jahutada. Hüdrostaadiga(pump-mootor- pump) vastavalt 300bar ja 1,5l ja süsteemi kuumaks ei saa.
Tehtud, mõeldud.
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2432
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: soovin hüdraulika spetsi nõuannet

Postitus Postitas v6sa »

totu kirjutas:Masina kaal ja ratta läbimõõt?
...
600 kg kahel sillal veerevat massi, veoratas 60 cm diameetriga. Veereb kõval pinnal (kõva muru, betoon, asfalt). Liikumiskiirus kuni 2 m/s.

Mulle imponeerib samuti liigendraam. Aga iseehitajad kardavad seda...
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
corap
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: E Jaan 16, 2012 7:07 am

Re: soovin hüdraulika spetsi nõuannet

Postitus Postitas corap »

Mida sellisest asjast arvata?
Kui aluseks võtta eelnevate inimeste plaan teha ala 400-500kg asi.

Kas selline süsteem töötaks? Kui pumba ja hüdromootori vahele ei areta midagi, pidev vedu kui käik väljas siis ei sõida. Miks nii, saaks lihtsamalt eraldi raamilele paigaldada.
Kui mingi hüdrole vahele kruvida kas siis sidur üldse on vajalik?

Pilt
images hosting
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 900
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: soovin hüdraulika spetsi nõuannet

Postitus Postitas heeringas »

corap kirjutas:Mida sellisest asjast arvata?
Kui aluseks võtta eelnevate inimeste plaan teha ala 400-500kg asi.

Kas selline süsteem töötaks? Kui pumba ja hüdromootori vahele ei areta midagi, pidev vedu kui käik väljas siis ei sõida. Miks nii, saaks lihtsamalt eraldi raamilele paigaldada.
Kui mingi hüdrole vahele kruvida kas siis sidur üldse on vajalik?

Pilt
images hosting
Äkki hoopis midagi sellist.
https://www.youtube.com/watch?v=qxZFSNITK-c
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”