Q: MTZ 80 & 50

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

MTZ 50
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: E Okt 10, 2005 10:58 am

Q: MTZ 80 & 50

Postitus Postitas MTZ 50 »

Oleks vaja MTZ 50 üles putitada ja siit ka küsimus, kas MTZ 80- e plokikaan ja hülsikomplekt sobib MTZ 50- le? :?:
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Kaaned on kindlasti erinevad. 50 on kaanes eelpõlemiskamber.
MTZ 50
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: E Okt 10, 2005 10:58 am

Postitus Postitas MTZ 50 »

Aga ülejäänud, näiteks kas kolvid ja rõngad võiksid samad olla? Ja mida annab eelpõlemiskamber: eelis või puudus :roll: Kas kellegil mingeid jooniseid pole MTZ 50- st?

Ette tänades!
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Erinevus on mootori jõududes. Margi numbrid tähistavad hj. 80 kolbidel peaks olema põlemiskamber kolvis. Erinevad on veel pihustid ja ka kütuse pump (etteande kogus on erinev). Kui kavatsed osta jupid poest siis peaks olema mõlemaid saada, sest MTZ 50 toodeti kaua aega ekspordiks.
kondimees
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: N Jaan 27, 2005 6:07 pm
Asukoht: Alansi Offroad Pargis
Kontakt:

Postitus Postitas kondimees »

Terekest Kondimehelt.
MTZ 50 Võib panna MTZ80 plokikaane, kolvid ja hülsid aga siis pead panema ka MTZ 80 pihustid. Kütuse pump jääb sama kuid pead pumba stendi sõidutama ja küte surve 130-nelt tõstma 175-le.
MTZ 50
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: E Okt 10, 2005 10:58 am

Postitus Postitas MTZ 50 »

Kolvid ja hülsid oli kohe plaan vahetada, siis on hea, kui saab näiteks MTZ 80- e jupid peale panna, aga kas see küttepumba surve tõstmine mingit negatiivset nähet ei too?

Türil pidi MTZ- i hülsikomplekt maksma umbes 2000.- ringis, kas see vastab tõele ja kui palju võib umbes pihustite peale maksma minna, ja lõpptulemus on siis loomulikult vähe võimsam masin, kui enne... :D
kondimees
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: N Jaan 27, 2005 6:07 pm
Asukoht: Alansi Offroad Pargis
Kontakt:

Postitus Postitas kondimees »

Kõrgsurvepump on 50 ja 80 ÜKS JA SESAMA ainult surved on erinevad :lol:
Hinndade kohta ei oska sulle infi anda kuna pole ammu nendega kokku putunud :roll:
MTZ 50
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: E Okt 10, 2005 10:58 am

Postitus Postitas MTZ 50 »

Ma üritasin netist MTZ- de kohta inf. leida, aga ei leidnud mitte midagi kasulikku. Tund aega pusisin, kui keegi andekam leiab, siis võiks mind ka sinna juhatada ( võib olla ka venekeelne tekst ) :D
MTZ 50
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: E Okt 10, 2005 10:58 am

Postitus Postitas MTZ 50 »

Kas keegi selle kohta oskab midagi kosta. Nimelt kas MTZ 80-e plokikaanel jooksevad vee ja õlikanalid MTZ 50- e mootoriga kokku? Või on seal ka mingeid erinevusi?
kondimees
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: N Jaan 27, 2005 6:07 pm
Asukoht: Alansi Offroad Pargis
Kontakt:

Postitus Postitas kondimees »

Pane peale plokk on neil üks :lol: Neid on ümber ehitatud küll ja küll :twisted: Mul üks MTZ 50 ümber ehitatud 80 jupide peale :P :P
MTZ 50
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: E Okt 10, 2005 10:58 am

Postitus Postitas MTZ 50 »

Kuidas lõpptulemus on? kas selline asi tasub ära ka, kui asi ükskord tööle panna, ja kuidas see majanduslik pool oli. Palju sul jupid maksma läksid? Tahaks enam- vähem umbes :D juppide hinda teada, kui poest osta! Või kasutada ka juba kasutatud juppe?
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Endal T-40AM.Soojalt soovitan sellist kohta nagu Uhtna Talutehnika.Siiamaani olen sealt saanud kõik vidinad ja väga mõistliku hinna eest.MTZ juppe ja suurtest kogustest saab veel Türilt Bel-Estist.50 tastamine on muidugi tore asi kuid 4x4 on puudu.Parem soeta 82 ja korrasta seda väheke.Tuleb odavam ja saad neljaveolise traktori.
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
MTZ 50
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: E Okt 10, 2005 10:58 am

Postitus Postitas MTZ 50 »

Tegelikult peaks saama ka MTZ 50-st ju 4-veolise teha? Aga uus esilsild osta tundub väga kallis, ei tea, kas mingit odavamat versiooni ka olemas on? :?:
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

MTZ 50 kirjutas:Tegelikult peaks saama ka MTZ 50-st ju 4-veolise teha? Aga uus esilsild osta tundub väga kallis, ei tea, kas mingit odavamat versiooni ka olemas on? :?:
Ühed Võrumaa mehed ehitasid sinna kunagi Gaz 66 või Zil 157 esisilla alla ja panid suuremad rehvid kõrguse kompenseerimiseks, oli täitsa tugev ja lollikindel asi saanud. Aga ära jumala pärast minu käest küsi, mil moel nad ülekandearvud klappima said, mina ei tea...
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Tõenäoliselt ei saanudki, pasas pole ju erilist vahet kuda üks või teine sild veab, asfaldil silla sisse unustamine lõpeb midugi fataalselt.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”