Discovery mootor lj70 -le

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, erik, Veiko, Moderators

Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 3835
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

PostitusPostitas uputaja » T Mär 24, 2009 6:38 pm

[quote="Landy"]Kaaned lähevad Roveri V8- tel kõveraks, kui jahutus ebapiisav on ja (pidevalt) keema lastakse.[/quote

Teed jahutussüsteemi mingi 60l-ise ja paned 2x2m radiaatori ja keskkütte tsentrifugaalpumba käruga järgi vä .

Meite muhe mehaanikavana ütles , et peal paari-kolme korda on kaande küpsed. :lol:

Ja Klapperil läheb ta sul nii-kui-nii keema 8)
Asjas sees 2005. Sügissõidust.


Peale kasvab uus põlvkond- ilma käteta IT- offrooderid
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1476
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

PostitusPostitas karu » T Mär 24, 2009 7:08 pm

uputaja kirjutas:Üleüldse on see mõtetu teema: sest 2,4 td saab päris korralikult jõudu kätte. Soomes on selline vägev firma nagu "HämmenDiiseli"(Nimi võib olla veits vildakas :lol: ) ja need mehed ütlesid , et 2,4td saab pea 200hp ja nii et mootor kestab kah veel.

Ma tean väga hästi 3l eeliseid ja tean ka seda et sellest 2,4 -st saab jõudu palju rohkem kätte aga nagu alguses märkisin sellest ei räägi see teema, sellest võib mujal rääkida, üritaks siin teemas püsida

uputaja kirjutas:Aga räägi, mis on selle auto ehituse mõte?

Lihtne vastus, rohkem läbivust vähese raha eest :roll:
Selle teema algatuse mõte aga on sellest et välja selgitada kas see komplektsus on hea või mitte ja tuli mõte tuli sellest, et antud komplekt ehk mootor koos kastidega tuleks pea tasuta kätte ehk miks siis mitte proovida kui juba võimalus on, iseasi kas on mõtet sellel kõigel, see aga ongi siin teemaks.

uputaja kirjutas:Kõige olulisem on ikkagi tihend rooli ja istme vahel , ning lukud ja rehvid.

Kui sa mulle lukud ja boggerid ka peaaegu tasuta kätte tood siis why not, pole mul nende vastu ka midagi :wink:
Mis sa sellest tihendijutust siia topid koguaeg, kas a'la ilma võistlustel esikolmikusse pääsemise polegi siis mõtet ehitada, ikka on, kasvõi seenel käimiseks halbades tingimustes
:P
Tel 56224693
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1476
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

PostitusPostitas karu » T Mär 24, 2009 7:20 pm

tarmo kirjutas:Muide, kui sa soovid vahetada koos käigukastiga, siis peadki ju teise vahekasti ka panema, sest toyotal on käigu- ja vahekast nö ühes tükis.
Suur osa (ma ei julge öelda, et kõik) toyotsi mootorite sidurikojad istuvad toyotsi käigukastide otsa. Jutt siis mõistagi land cruiseritest.

Esialgne idee oli panna kogu komplekt ehk mootor ja mõlemad kastid, kas vahekast sildade pärast sinna ka sobib pole veel uurinud, mõtlesin esialgu küsida mis teised sellest ideest üldse arvavad

tarmo kirjutas:Mis selle praeguse diisli põhiprobleem on, et kihk vahetada on? Äkki mootor hoopis korda teha ja natuke "tuunida" ja oleks ka väga hea?

Nagu eelmises postituses ütlesin et miks mitte proovida kui komplekt pea tasuta käes, iseasi kas sellel mõtet on, seda aga tahakski siit teada
Tel 56224693
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 3835
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

PostitusPostitas uputaja » T Mär 24, 2009 7:35 pm

Ära kohe torise . Lihtsalt iga inimesel on assjadest oma nägemus.

A Palju Sul arvestustekohaselt mootorivahetus koos tarvikutega maksma läheks . Sellist teenus peaaegu muidu ei saa ju , ning iga mees sellega hakkama ei saa. :wink: Teeb peaaegu boggerite ja lockrighti hinna ?


Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.


Peale kasvab uus põlvkond- ilma käteta IT- offrooderid
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1476
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

PostitusPostitas karu » T Mär 24, 2009 7:50 pm

uputaja kirjutas:A Palju Sul arvestustekohaselt mootorivahetus koos tarvikutega maksma läheks . Sellist teenus peaaegu muidu ei saa ju , ning iga mees sellega hakkama ei saa

Ma ei torisegi, tahan tuua GP -st ühe disco et enda discole lisasid saada juurde ja tugevast oksapesust tulevneva välimuse korda saada, no ja sealt siis jääkski tehnika üle mis müüki ei läheks ehk olenevalt ostuhinnast ja lc ning muude asjade müügihinnast kujuneks omahind ilma remondita kuni 0 krooni, kokkupanek aga maksab ikka jah, kui palju seda veel ei tea kuid mitte palju. Seda ma ei teeks ise, selle teeks tead küll kes :)
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 852
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Urvo » T Mär 24, 2009 8:59 pm

Soomes on see üsna pop modifikatsioon olnud. Olen elus paari Roveri V8'ga LJ70't näinud ning arvan, et ära kuula negatiivseid ettepanekuid. Lihtsalt tee ära.

Ei ole see roveri V8 üldse halb mootor. Ja saab ta vee all ka kenasti käima. Loomulikult kui vaeva näha.

Seda enam on Toyotal päris aeglased ülekanded võrreldes Land Roveriga ning Land Roveri vahekast LT230 on kasutusel ka näiteks inglaste Mouse'l(YellowTractor), kus on mootoriks hoopis Chevy LS1/2. Seega ei ütleks, et väga nõrk see vahekast on.
Urvo Männama, offroad since 2001.
17' LC150; 82' CJ-8 Scrambler; 91' MB 230GE; TR3
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2439
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » T Mär 24, 2009 11:37 pm

Siin teemas on mõned noored offroaderid hakanud sellist "naised saunas rääkisid" sõnumit edastama. On seal siis tõtt või mitte aga korraliku tolmu tõmbab ikka üles. Teeme ikka nii, et räägime asjadest mida kindlalt teame või kogenud oleme. Mu on lihtsalt pullisitt.

Aga jah... kindlasti on Roveri V8`st paremaid mootoreid ja raudselt on oluliselt kehvemaid.

Muusosas võib teema algatajale jõudu soovida, sest ma tõesti ei kujuta ette, kuidas natuke võimsama mootoriga aga samade rehvide ja muu tehnilise lahendusega oleks võimalik olulist läbivuse eelist saavutada.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1476
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

PostitusPostitas karu » T Mär 24, 2009 11:40 pm

Urvo kirjutas:Soomes on see üsna pop modifikatsioon olnud. Olen elus paari Roveri V8'ga LJ70't näinud ning arvan, et ära kuula negatiivseid ettepanekuid. Lihtsalt tee ära.

Ei ole see roveri V8 üldse halb mootor. Ja saab ta vee all ka kenasti käima. Loomulikult kui vaeva näha.

Seda enam on Toyotal päris aeglased ülekanded võrreldes Land Roveriga ning Land Roveri vahekast LT230 on kasutusel ka näiteks inglaste Mouse'l(YellowTractor), kus on mootoriks hoopis Chevy LS1/2. Seega ei ütleks, et väga nõrk see vahekast on.


Pole veel otsustanud ja pole veel isenditki millelt mootor võtta aga iseenesest ega 'raud ei pea jäädavalt ühe kujuga olema' :wink: ,ehk kui ikka ei sobi saab ju alati ümber teha, kaotada peale aja ei ole suurt midagi ja ei ole mul ka eesmärk iga hinna eest mõnda võistlus võita.
Küsisin siin selle lahenduse kohta eesmärgil mingeid nippe ja soovitusi saada või ka seda et see totaalselt rumal mõte on
Tel 56224693
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1476
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

PostitusPostitas karu » K Mär 25, 2009 12:19 am

erik kirjutas:Muusosas võib teema algatajale jõudu soovida, sest ma tõesti ei kujuta ette, kuidas natuke võimsama mootoriga aga samade rehvide ja muu tehnilise lahendusega oleks võimalik olulist läbivuse eelist saavutada.

Paranda kui eksin aga eelised oleks järgmised
natuke suurem jõud ja vääne 142KW 320N versus 63kw 188N
Pöördesse läheb mootor oluliselt kiiremini ja reaalne wheelspeed on suurem
Selle mootoriga komplektis oleva automaadiga näiteks eelised mäkke tõusul kus on pööret ja jõudu vaja mida antud 2,4 ja manuaaliga on raskem saavutada.
Järgmised asjad kuhu tahan jõuda on 140a genekas ja hüdropumb mis ka energiat tahavad

Erik, ma ei ürita selle teemaga absoluutselt mingit oma tõde taga ajada või midagi jubedalt suruda, pealegi olen selles autoehituse maailmas suht noor aga ma oskan numbreid ja parameetreid lugeda ning olen tundnud olemasoleva koosluse nõrkust ehk miks mitte. Ja ma saan ka aru pooltelgede vahetamise vajalikkusest ehk küll ma ka muud tehnikat vahetama hakkan aga läheneksin selles majandussituatsioonis asjale step by step.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1272
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Kontakt:

PostitusPostitas tai » K Mär 25, 2009 7:45 am

Kui nagu vastata asialgsele küsimusele, mis on 3,9 head ja vead, siis minu silmis suurimaks eeliseks on tema kw kg suhe. Ehk siis alu plokil v8 on kerge ja võimas. Kindlasti tuleks kaarega mööda käia karburaatoritega /jagajaga isendist. Pritsega varjandid on suhteliselt töökindlad. Kindlasti tänu oma kergele alum plokile ei kannata ta niipalju kuuma, kui näiteks jeebi 4 l malm pall. Samas on aga sellele mootorile võimalik taha pookida teine aju, millega saab veel tema olemust reguleerida ja tulemus saab samahea või parem. Ise plaanin juurutama hakata sama ajumajandust P38a 4,6l v8 mootoril, kuhu kindel plaan lucase uus mõttekeskus külge pookida.
Mõistame ka seda, et muddrag tulemas, eks kõik vaatavad v8 poole :lol:
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2439
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

PostitusPostitas erik » K Mär 25, 2009 9:30 am

karu kirjutas:
erik kirjutas:Muusosas võib teema algatajale jõudu soovida, sest ma tõesti ei kujuta ette, kuidas natuke võimsama mootoriga aga samade rehvide ja muu tehnilise lahendusega oleks võimalik olulist läbivuse eelist saavutada.

Paranda kui eksin aga eelised oleks järgmised
natuke suurem jõud ja vääne 142KW 320N versus 63kw 188N
Pöördesse läheb mootor oluliselt kiiremini ja reaalne wheelspeed on suurem
Selle mootoriga komplektis oleva automaadiga näiteks eelised mäkke tõusul kus on pööret ja jõudu vaja mida antud 2,4 ja manuaaliga on raskem saavutada.
Järgmised asjad kuhu tahan jõuda on 140a genekas ja hüdropumb mis ka energiat tahavad

Erik, ma ei ürita selle teemaga absoluutselt mingit oma tõde taga ajada või midagi jubedalt suruda, pealegi olen selles autoehituse maailmas suht noor aga ma oskan numbreid ja parameetreid lugeda ning olen tundnud olemasoleva koosluse nõrkust ehk miks mitte. Ja ma saan ka aru pooltelgede vahetamise vajalikkusest ehk küll ma ka muud tehnikat vahetama hakkan aga läheneksin selles majandussituatsioonis asjale step by step.



Numbrites on muidugi märgatav vahe, aga tegelikuses on asi pisut teisiti.
Esiteks, tähendab natuke rohkem jõudu oluliselt ebastabiilsemat jõu mahapanemist ja vähendab trastiliselt haaret.
Teiseks, automaatkast annab küll käigusujuvust ja kaotab käigu vahetamisest tuleneva veokao aga reaalsuses on sellel mootoril stockis ikka liiga vähe jõudu, et tekitada korraliku wheel spinni, kuni viimase käiguni välja.
Kolmandaks, automaatkast röövib su mootorivõimusest olulise osa.
Neljandaks, praktikas ei ole nii, et automaatkastiga võimas bensukas sõidaks metsas diislil eest ära. Pigem on seis 50 - 50.

Aga ma ei taha su mõtet maha teha, V8 bensukas on selgelt ägedam mootor, kui mingi ürgaegne töö diisel. Lihtsalt läbivuseelist selle üsna kalli ja keerulise vahetusega on raske saavutada. Rehvid, vedrustus ja sillalukud annaks väga oluliselt rohkem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 15080
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

PostitusPostitas Landy » K Mär 25, 2009 9:31 am

Karu, selle mootori ja käigukasti puhul on vaid üks võtmesõna - see on korralik jahutus.
Sinu armatuuri kaks kõige olulisemat kella saavad olema mootori ja aut. kasti vedelike temeratuuri näidikud. Ehitades pead hoolitsem, et mõlema sõlme raduikad piisvalt võimsad oleksid.
Kui need nõuded on täidetud, siis hüva paugutamist.

Muud kellad on soovituslikud. Alumiinumplokiga ei saa teha Ladogal tuntud nippi, kus metsast tullakse välja vedeliku vaba 4,0L R6 jeebi malm mootoriga, mis helepunaslet kapoti all hõõbub ning peale maha jahtumuist uueti käima pannakse.
Viimati muutis Landy, K Mär 25, 2009 10:21 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi ja MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas jr » K Mär 25, 2009 10:09 am

karu kirjutas:natuke suurem jõud ja vääne 142KW 320N versus 63kw 188N


Minuarust on küsimusele vastatud, kas tasub või ei. Puhas rõõm on ju terendamas. Ehk ühesõnaga tee ära.
+372 5028488
2006 Nissan Patrol 3.0D Bi-Turbo
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1476
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

PostitusPostitas karu » K Mär 25, 2009 10:22 am

erik kirjutas:Esiteks, tähendab natuke rohkem jõudu oluliselt ebastabiilsemat jõu mahapanemist ja vähendab trastiliselt haaret.

Tean, olen seda muude autode ja baikidega tundnud, aga ega ka vedrustus pole igavene, ette vedrustuse valikut on raskem teha kui pärast sellega katsetada ning automaat peaks ikka võrreldes manuaaliga selle jõu sinna maapeale ühtlasemalt laotama

erik kirjutas:Teiseks, automaatkast annab küll käigusujuvust ja kaotab käigu vahetamisest tuleneva veokao aga reaalsuses on sellel mootoril stockis ikka liiga vähe jõudu, et tekitada korraliku wheel spinni, kuni viimase käiguni välja.

Ei vaidle vastu kuid kui võrrelda seda olemasoleva kooslusega siis ikkagi nagu öö ja päev vahet, samas mis on korralik wheelspin??? ma ei taha ju selle autoga formula offroadi tegema hakata ehk kui ma saavutan suurema pöörde ja kiiremini kui praegu on mul juba võit käes

erik kirjutas: Rehvid, vedrustus ja sillalukud annaks väga oluliselt rohkem.

Nõus, küll ma ka nendeni jõuan ja ka sildade vahetuseni, lihtsalt hakkan sealt pihta kuskohast rahakott lubab.
Aga tänud ikkagi, igasugused mõtted, ka mitte pooldavad on teretulnud :)
Tel 56224693
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1476
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

PostitusPostitas karu » K Mär 25, 2009 10:30 am

Landy kirjutas:Karu, selle mootori ja käigukasti puhul on vaid üks võtmesõna - see on korralik jahutus.

Et sellekohapealt mul tekkis veel lisamõte, panna temperatuuri andurid mitte jahutussüsteemi vaid kuhugi ploki ja pea külge mis roolikeeramisest tingitud tähelepanu puudumise tõttu märkamatuks jääva temp kasvu puhul kõigepealt mingit sireeni annaks ja enne kriitilist piiri ise mootori seiskaks, see peaks ka natuke päästma parandamatute hävingute eest. Jah kui mootor aga seiskub keset mäge või keset pori, igal lahendusel on head ja vead.
Tel 56224693

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist