Volvo C30x sillad on kõik difrilukkudega. Lülitamine vaakumiga (originaalis). Originaalpidurid on trumliga.rommel kirjutas:Ma ei tea kuidas see teemaga haakub (läbi kerge huumoriprisma vaatades) aga niipalju kui ma neid TR3-de all näinud olen siis on neil lukud ja ketaspidurid peal olnud küllsaarekas kirjutas:Tervist. Kas volvo portaalid kõik diffrilukkudega.
Millisele maasturile 33-35'' rattad vähima ümberehitusega?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
). Originaalpidurid on trumliga.[/quote]tarmo kirjutas:Ma ei tea kuidas see teemaga haakub (läbi kerge huumoriprisma vaatades) aga niipalju kui ma neid TR3-de all näinud olen siis on neil lukud ja ketaspidurid peal olnud küll
Juba tehakse ka kettale ringi, jube n***, kuid variant olemas..
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Keeruline lugu.Pleku kirjutas: Juba tehakse ka kettale ringi, jube n***, kuid variant olemas..
Kõigepealt on jube n*ss.
Siis tehakse kettale ja hiljem tuleb variant.
HM Racing Team
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Soovin saavutada rehvide abil kõrgeimat kliirensit pool-igapäevasõidukile. A millise maasturi poole peaks vaatama.LR90 kirjutas:Defineeri, mis on maastur ja mida Sa saavutada tahad...
Metsa ei lähe ja kinni jääda ei kavatse, aga üle kivi tahaks muretult sõita.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Kui Sa igapäeva sõidukile suured balloonid alla paned, hakkavad mundrimehed Su vastu huvi tundma.Sten kirjutas:Soovin saavutada rehvide abil kõrgeimat kliirensit pool-igapäevasõidukile. A millise maasturi poole peaks vaatama.LR90 kirjutas:Defineeri, mis on maastur ja mida Sa saavutada tahad...
Metsa ei lähe ja kinni jääda ei kavatse, aga üle kivi tahaks muretult sõita.
Ja kui Sa metsa ei lähe, kust teelt Sa neid kive leiad?
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
See on ilmselt kahjuks tõsi.LR90 kirjutas: Kui Sa igapäeva sõidukile suured balloonid alla paned, hakkavad mundrimehed Su vastu huvi tundma.
Ja kui Sa metsa ei lähe, kust teelt Sa neid kive leiad?
Mine sa hullu tea, kus järsku võib suur kivi keset teed olla.
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Pajero alates 2001 kere, 285/75/16 ehk siis pm 33" mahub väga lihtsalt alla, enamustel tagasillalukk ning sõltumatu vedrustus mis tähendab kõrgemat kliirensit ning pool igapäevamasina jaoks piisavalt mugav ka maanteel. Sillad on paika jäänud 33 rattaga ka peale metsas lammutamist.Sten kirjutas:Soovin saavutada rehvide abil kõrgeimat kliirensit pool-igapäevasõidukile. A millise maasturi poole peaks vaatama.LR90 kirjutas:Defineeri, mis on maastur ja mida Sa saavutada tahad...
Metsa ei lähe ja kinni jääda ei kavatse, aga üle kivi tahaks muretult sõita.