Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, erik, Veiko, Moderators

Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 1715
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas puhvel » K Dets 05, 2018 11:00 pm

Tiit, äkki asi roolikarbis ?
Ei usu,et rooliamordis kui vahetatud.
ZJ V8 b
WJ r5 td
B4 r4 b
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5147
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas TiitR » K Dets 05, 2018 11:04 pm

puhvel kirjutas:Tiit, äkki asi roolikarbis ?
Ei usu,et rooliamordis kui vahetatud.

On sel ka mingi kontrolli võimalus?
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
maksipoiss
Rock Crawler
Postitusi: 513
Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
Asukoht: Pärnu

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas maksipoiss » N Dets 06, 2018 6:44 am

Kogu mu see eelmises postis kirjeldatud jama sai ka alguse sellest, et veermikus nagu kõik asjad vahetatud aga auto ikka ujub ja treppis teel tekkis ikka korralik deathwobble. Lõpuks tuligi välja ,et asi oligi selle rooliotsa , mis on roolikarbi küljes lahtistes fikseerimispoltides. Kuna rooliotsad olid just vahetatud ,siis seekord oli asi töömehes (kui pärast vahetust ja silla paikapanemist auto ikka ujus ja lõhkus, siis väitiski et lääba polüd on jumala läbi). Aga väidetavalt pidid selle rooliotsa poldid ka ise pikapeale lahti tulema :?:
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2632
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas erik » N Dets 06, 2018 8:38 am

Panen puusalt, kuna ei oma täpset arusaama, mis sorti kaigaste lahendus on GC põhja all. Ujumine tekkis pärast tõstet, onju? Pandi pikemad vedrud ja amordid? Keegi ei hakanud banhardi vardaid õige nurga alla panema, kuna tõste on väike ja see eeldaks keevitustöid?

https://superpro.com.au/find/superpro-s ... -999501130

Kuna esimene ja tagumine banhard on erisuunaliste kinnitustega, siis on ju ilmselge, et mööda oma raadiust liikuvad vardad panevad esi ja tagaotsa täpselt vastasuunaliselt küljele nihkuma, e. kui kere vajub alla, liigub nina vasakule ja tagument paremale. Aga, mis asi see ujumine siis ongi? Nii, et odavat bolt on asja kasutades ei saavuta kunagi tehase inseneride poolt tehtud lahendust.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
margus61
Zootramm
Postitusi: 603
Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas margus61 » N Dets 06, 2018 9:08 am

erik kirjutas:... Ujumine tekkis pärast tõstet, onju...

Oman sarnase autoga kogemust 12 aastat, 130 000 km. Ilma igasuguse tõsteta, Tallinna tänavatele sobilike talasildadega igapäevaauto, väga heas korras, valdavalt originaal kummipuksidega. Ja ujub ka selliselgi kujul väga hästi. Soomlane ütleks, et sukuvika. Vahel laseb roopas teega nii, et tahab vastassuunda välja visata. Igasugused väiksemadki lõtkud roolihoovastikus, bumerangis ja lääbades suurendavad ujumist märgatavalt. Samuti on suverehvidega, millel kõvemad küljed, asi märgatavalt hullem, kui pehmemate külgedega talverehvidega.

Aga Tiidule - rooliamort aitab järsemate tõugete leevendamisel. Ujumisel, mis on aeglase iseloomuga, pole vahetusest abi loota.
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 1715
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas puhvel » N Dets 06, 2018 9:20 am

TiitR kirjutas:
puhvel kirjutas:Tiit, äkki asi roolikarbis ?
Ei usu,et rooliamordis kui vahetatud.

On sel ka mingi kontrolli võimalus?


Rool otse, kahe näpuga rooli loksutada vasakule, paremale.
Peaks tunda olema.
ZJ V8 b
WJ r5 td
B4 r4 b
Kasutaja avatar
amevier
True Off Roader!
Postitusi: 1262
Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
Asukoht: Narva-Jõesuu

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas amevier » N Dets 06, 2018 9:46 am

Ma olen ühe korra kunagi sellise auto alla vaadanud... seda mäletamist mööda olid need sillavardad suht lühikesed pulgad ja tõenäoliselt vajab juba 2" tõstega ka esiisilla nurk (castor angle) reguleerimist.
Land Cruiser KZJ95
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2632
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas erik » N Dets 06, 2018 9:52 am

margus61 kirjutas:
erik kirjutas:... Ujumine tekkis pärast tõstet, onju...

Oman sarnase autoga kogemust 12 aastat, 130 000 km. Ilma igasuguse tõsteta, Tallinna tänavatele sobilike talasildadega igapäevaauto, väga heas korras, valdavalt originaal kummipuksidega. Ja ujub ka selliselgi kujul väga hästi. Soomlane ütleks, et sukuvika. Vahel laseb roopas teega nii, et tahab vastassuunda välja visata. Igasugused väiksemadki lõtkud roolihoovastikus, bumerangis ja lääbades suurendavad ujumist märgatavalt. Samuti on suverehvidega, millel kõvemad küljed, asi märgatavalt hullem, kui pehmemate külgedega talverehvidega.

Aga Tiidule - rooliamort aitab järsemate tõugete leevendamisel. Ujumisel, mis on aeglase iseloomuga, pole vahetusest abi loota.


Paremaid või jäigemaid amorte pole proovinud, nagu Bilstein ...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas grandtohv » E Dets 10, 2018 7:09 pm

WJ ei veerenud vaid ujus juba tehasest välja :D
Enda omal pikemad vedrud/amordid + 1" vedru padjad,tõstet u 2-3"... ratas 31,5". Et rohkem tahta on vaja juba reguleeritavaid esimesi lääbasid ja diagonaalvarrast...esisild praegu juba 1cm võrra ühele pool nihkes.
Oli ikka korralikult vedel ja ujus...siis võtsin kätte ja vahetasin viimase kui ühe(28tk) kummipuksi poly vastu...TIHEDAMAT WJ EI OLE OLEMAS!
...härrased soovitan soojalt. Mõni aga kurdab et Tallinna aukudes liiga jäik. Maitse asi...mulle meeldib.
Mu isal(hr puhvel)on tehase seades wj,vahest satun sinna rooli,enda omaga ei anna võrreldagi...nagu öö ja päev.

PS. Kui roolikarpi pole eelnevalt väga näpitud siis peaks saama peale keerata. Endal keerasin + polyd = rooliloksu pole!


Et lumi juba tuleks.
Valter.
WJ 2,7d 05a.
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Kasutaja avatar
puhvel
I live off from the mud
Postitusi: 1715
Liitunud: E Apr 16, 2012 7:34 pm

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas puhvel » E Dets 10, 2018 7:47 pm

Kas need polyd ka mitte erineva jäikusega pole, erinev värv :roll:
ZJ V8 b
WJ r5 td
B4 r4 b
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas grandtohv » E Dets 10, 2018 8:00 pm

puhvel kirjutas:Kas need polyd ka mitte erineva jäikusega pole, erinev värv :roll:


Mina võtsin siit https://www.escape4x4.eu/grand-cherokee

...mulle läksid orantsid kõvadusega 75 Shore,
seal ka tumesinised kõvadusega 85 Shore,nii et on võimalik wj saada veel tihedamaks/teravamaks kui minu oma :D :D
WJ 2,7d 05a.
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5147
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas TiitR » E Dets 10, 2018 8:05 pm

Mul sai ka kogu alusvanker 99% uue elu sinna. Paljud puksid said samuti need oranžid polüd, kuid mitte kõik. Uued lääbad, bumerang ja veel mõni jäid tehase puksidega, kuid usun, et viga ikkagi mujal (roolikarpi lasen vaadata, äkki annab peale keerata).
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas grandtohv » E Dets 10, 2018 9:56 pm

Diagonaalvarras esisillas võiks kindlasti olla poly puksidega,et silla liikumune kere suhtes vasakult paremale oleks minimaalne.
Üks väga tähtis junn on veel bumerangi ball joint,kui see õhtal,tagumine ots kohe vedelam.
WJ 2,7d 05a.
Kes pärast naerab...naerab metsas!
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5147
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas TiitR » E Dets 10, 2018 10:17 pm

grandtohv kirjutas:Diagonaalvarras esisillas võiks kindlasti olla poly puksidega,et silla liikumune kere suhtes vasakult paremale oleks minimaalne.
Üks väga tähtis junn on veel bumerangi ball joint,kui see õhtal,tagumine ots kohe vedelam.

Kui juppe valisin, siis sai varuosa mehega vaadatud neid pukse ja valitud sai bumerang ja hoovad mingite kõvemate puksidega (nii oli vähemalt kirjas).
Jeep GC 2.7 CRD - Metsas / Jahil
Kasutaja avatar
grandtohv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 146
Liitunud: R Mai 27, 2016 11:53 am
Asukoht: Espoo/Kilingi-Nõmme

Re: Jeep GC WJ (2004) tõstmine?

PostitusPostitas grandtohv » E Dets 10, 2018 10:25 pm

TiitR kirjutas:
grandtohv kirjutas:Diagonaalvarras esisillas võiks kindlasti olla poly puksidega,et silla liikumune kere suhtes vasakult paremale oleks minimaalne.
Üks väga tähtis junn on veel bumerangi ball joint,kui see õhtal,tagumine ots kohe vedelam.

Kui juppe valisin, siis sai varuosa mehega vaadatud neid pukse ja valitud sai bumerang ja hoovad mingite kõvemate puksidega (nii oli vähemalt kirjas).

Kas ball joint sai ka vahetatud(see kinnitub kolme poldiga tagasilla peale mille külge kinnitub bumerang)?
Kui roolikarpi näpid või lased näppida siis karbi peal on mutter,see kergelt lahti,siis keerad sama võlli mille otsas see mutter on päri päeva(mitte palju,veerand tiiru korraga,kui liiga palju keerad läheb rool raskeks),mutter kinni tagasi ja testid kas mõjus(kui on tunne ,et kannatab veel keerata siis kordad tegevust).
WJ 2,7d 05a.
Kes pärast naerab...naerab metsas!

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist