Küsimus hüdrovintsi kasutajatele

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Küsimus hüdrovintsi kasutajatele

Postitus Postitas landmb »

Et siis, kes millist vintsi kasutab ja eriti hea oleks kui osataks öelda ka pumba mark ja ka vintsi mootori andmed.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Mile Marker 12000, kaks kiirust (lülitus salongist), mootori õlitarve nominaalis 69l/min 1000rpm, töörõhk 76atm/90atm/103atm, pump nš50, ülekanne ketiga, sidur venetraktori ja handmade kombo. Andmed peast ja mälu järgi. Kui rohkem huvitab, siis helista julgelt.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Räägiks lähemalt sellest kettülekandest, mis ketti kasutate, milliseid hammasrattaid, mis ülekande arv on vändalt pumbale. Kas kasutate ka keti leevendust?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Ketiks krossikatel kasutatav (maitse asi kas x või o rõngas tihenditega) ja hammakad samuti ketile vastavad vedavad, krossika omad. Ülekanne 1:1-le. Keti leevenduse vajalikkus on vaieldav. Toyo 3l mootori puhul on see keti paigutus paras kuken..k. Ise olen ümber ehitamas seda osa.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Madis,mis sa mõtlet keti leevenduse all?
Isiklikult kui ehitaks mootori otsa keti veoga midagi siis paneks automaatse viscoga pinguti.See oleks mõlemad korraga.Nelja pütase diisli puhul oleks see kindlasti vajalik.Eriku V8 käib sedavõrd ühtlasemalt,et seal piisaks tavalisest pingutist.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4495
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Kas tõesti ei kannata kuiski rihmülekannet kasutada - või miks kett ?
tartuoffroad.ee
5581340
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Rihmad tahavad libisema hakata.See hüdrovints suretab tühikäigul käiva automootori välja kah,kui väga raskeks läheb :-)
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Rihma vahele läheb muda ja siis hakkab toimuma libisemine.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Nominaal on 3.5GPM ja 1500PSI, ehk nagu eelpool öeldu.
Kõrgema survega on mootori korpusi lõhki lastud 3000+PSI juures.
+372 5028488
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

Mul on hiluxil Chevy v6 küljes praegu Nž 10 rihmülekandega originaal roolivõimupumba asemel. Autol on täishüdrorool, kuid nüüd tekkiski huvi seda hüdrot ka vintsimiseks kasutada.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4712
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.


Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

uputaja kirjutas:Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.


Andres
et siis pump ketrab kogaeg rõõmsalt ringi ?

oksake vahele ei ole läinud ja rihm maha karand? see oleks paras onanismus kui keset jõge peaks juhtuma ju ..
landmb
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Okt 19, 2006 8:25 pm

Postitus Postitas landmb »

uputaja kirjutas:Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.


Andres
Mis pump, vints?
Toyota Hilux
Land +3725066049
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

landmb kirjutas:
uputaja kirjutas:Ma pole võistlusautol veel tähendanud , et rihmad märja ja muda pärast libisema oleks hakanud. Meil on pandud vedu 2he kiilrihmaga ja kõik toimib väga hästi . Palju lihtsam ja vaiksem , kui kettülekanne.


Andres
Mis pump, vints?
:bang: hüdropump
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4712
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

et siis pump ketrab kogaeg rõõmsalt ringi ?

oksake vahele ei ole läinud ja rihm maha karand? see oleks paras onanismus kui keset jõge peaks juhtuma ju ..[/quote]

Ei ketra. Pumba otsas on magnetsidur (nagu konditsioneeri pumbalgi) See on elektriga lülitatav . Kui vintsima hakkad, lükkad pumba järgi ja kõik toimib.
Oksakestel pole väga kohta, kust vahele karata , ainus võimalus on läbi radika.

Pumbast ja selle tootlikusest oskab rääkida kasutaja Pakane.


Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”