LC80 Pööretel minek kaob

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
kloox
Mudder
Postitusi: 59
Liitunud: P Jaan 13, 2013 4:05 pm

LC80 Pööretel minek kaob

Postitus Postitas kloox »

Oleks targemate abi tarvis.Tegu siis land cruiser 80 4.2 TD 92 lõpu automaat kastiga(A442F) masinaga ja 140kw väidetavalt passis.Kastil ka aju olemas ja pumba küljes andur,too neti õpetuste järgi paigas uus. Alguses minek korras kuni 3000rpm-i ja siis ainult müra,minek puudub.Enne mootori nö remonti toimis korralikult.Põhjagaasiga es taha käiku ka hästi vahetada.Kütet peale keerates tuleb tahm,aga mitte minek.Mootoris surved korras,üle 35 bar tuleb kellale,kuigi karteri tuulest tuleb õli korralikult,turbo renoveeritud ja hoiab rõhku ilusti.Ja kõik see ilus asi sai alguse mootori vahetusega.Vana läks lõhkuma.Kindlasti oli veel juhuseid seal,millest ma teadlik pole.Mootor pärit vanema kasti tüübiga masina küljest.Ning armatuuris põleb too roheline tuluke ja punane on kustus kogu aja.
Siin olnud paljudel mure,et alguses tuim,aga et lõpp ära kaob,sellest väga miskit es leia.Kick down-i tross muidugi on selline,et pole nii paigas nagu interneedus tahab, aga kuna pump ja mootor on erineva kastiga masinate pealt pärit,siis kas see võiks kuigi sellega seotud olla?Kuna pumba peal olev andur mõjutas korralikult minekut ja kick down es toiminud.
Kohti kuhu minna pole mõtet soovitada,paluks asjalikke mõtteid.
Jutt sai pikk ja äkki keegi raatsib suuna kütte juhatada. :)
Koit
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”