Kütuselisand Vene mootoritele
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: E Sept 24, 2012 6:38 pm
Kütuselisand Vene mootoritele
Kas on kellelgi juba kogemusi 98 kasutamisel koos lisandiga, mis säästaks vanu Vene mootoreid? 95 ei tasuvat lisandite tõttu enam üldse paaki panna, aga 98 puhul saavat oktaanarvu ja sellega põlemistemperatuuri teatava lisandiga vähendada ning klappe säästa. Üks asi on muidugi oktaanarv, aga kas tasuks kompenseerida ka plii puudumisest tingitud kehvemaid määrdeomadusi? Üks lihtne maamees soovitas viimase probleemi lahenduseks kütuse sekka autooli segada.. Täitsa võimalik, et see polegi nii loll idee ning ilmselt elaks enda UAZ-i GAZ 21 mootor selle segu ka üle, aga iseasi, kas sellest ka kasu on.
Tänud!
Tänud!
Re: Kütuselisand Vene mootoritele
Vanemad vene motod kannatavad selle euro 95 si..a ära.Saadki puhtamad klapid ja kolvirõngad.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
Re: Kütuselisand Vene mootoritele
Ära sa mingit õli küll hulka sega.Plii asendajad on juba liidu ajast saati. 21 või 61 töötasid 76 peal, mis oli kärtsu põlemisega.martinsepp kirjutas:Kas on kellelgi juba kogemusi 98 kasutamisel koos lisandiga, mis säästaks vanu Vene mootoreid? 95 ei tasuvat lisandite tõttu enam üldse paaki panna, aga 98 puhul saavat oktaanarvu ja sellega põlemistemperatuuri teatava lisandiga vähendada ning klappe säästa. Üks asi on muidugi oktaanarv, aga kas tasuks kompenseerida ka plii puudumisest tingitud kehvemaid määrdeomadusi? Üks lihtne maamees soovitas viimase probleemi lahenduseks kütuse sekka autooli segada.. Täitsa võimalik, et see polegi nii loll idee ning ilmselt elaks enda UAZ-i GAZ 21 mootor selle segu ka üle, aga iseasi, kas sellest ka kasu on.
Tänud!
93 ja pärast 95 olid rahulikuma põlemisega.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
-
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: E Sept 24, 2012 6:38 pm
Re: Kütuselisand Vene mootoritele
Täitsa võimalik, aga ehk on siiski mõistlik kasutada 98t, aga sõita lihtsalt madalate pööretega ja ehk panna ka süüde varasemaks?
Igatahes mingeid lisandeid kasutada ei olevatki mõtet, nii palju olen vahepeal kuulnud. Jutud pliilisandi kasulikkusest olevat ikkagi nii ja naa, kuigi samas jälle väidetakse, et teatud lisandi puhul läheb küttekulu väiksemaks, mis jällegi tähendab, et 50 l peale ca 5 eurot kulutada ei olegi lisakulu, vaid pigem toob võidu. Aga eks seda peab ise ära katsetama.
Igatahes mingeid lisandeid kasutada ei olevatki mõtet, nii palju olen vahepeal kuulnud. Jutud pliilisandi kasulikkusest olevat ikkagi nii ja naa, kuigi samas jälle väidetakse, et teatud lisandi puhul läheb küttekulu väiksemaks, mis jällegi tähendab, et 50 l peale ca 5 eurot kulutada ei olegi lisakulu, vaid pigem toob võidu. Aga eks seda peab ise ära katsetama.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Kütuselisand Vene mootoritele
Pliilisandit on vaja vaid neile mootoritele, millel olid klapid arvestatud kütusega määrimisele. Halba see teha ei tohiuks, head ka tõenäoliselt ka mitte.
95 kõlbab hästi, kui kütus ei jää nädalateks seisma paagis-karburaatoris. Kui kasutus on perioodiline, sis mina kasuutaks (ja oma hobiautodel-väiketehnikal ka kasutan) 98. Aga mul kulub seda vaid mõnesaja euro eest kuus, seega suurt vahet ei sünni. Kel sadu liitreid kulub, sel on teine asi.
95 kõlbab hästi, kui kütus ei jää nädalateks seisma paagis-karburaatoris. Kui kasutus on perioodiline, sis mina kasuutaks (ja oma hobiautodel-väiketehnikal ka kasutan) 98. Aga mul kulub seda vaid mõnesaja euro eest kuus, seega suurt vahet ei sünni. Kel sadu liitreid kulub, sel on teine asi.
Viimati muutis v6sa, N Mai 23, 2019 11:43 am, muudetud 1 kord kokku.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: E Sept 24, 2012 6:38 pm
Re: Kütuselisand Vene mootoritele
Endal on GAZ 21 mootor villise peal. Huvi pärast võiks ju korra proovida, aga kuna siiani on mootor ka lisandita ilusti töötanud, siis ongi sellel ehk heal juhul mingi mõju kütusekulule. Samas sõidan suve jooksul vaid 1000-1500 km, nii et väga suurt rahalist võitu niikuinii ei tule, isegi kui saaks keskmise kulu 20lt 15 peale 100 km kohta. Kolmanda silindri rõhk on ka vaid 6-7, nii et ilmselgelt võtab hetkel mootor rohkem kütust just selle (kulunud klappide või kinni jäänud rõngaste?) tõttu ning ehk ka mitte kõige paremini reguleeritud karpa ja süüte pärast.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2432
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Kütuselisand Vene mootoritele
Tee mootor korda ja ära üle 80 paaruta, peaks kulu jääma napi kümne kanti. Kütus on teisejärguline, kuniks see pole kuid kusagil KST kohas seisnud.martinsepp kirjutas:...
väga suurt rahalist võitu niikuinii ei tule, isegi kui saaks keskmise kulu 20lt 15 peale 100 km kohta. Kolmanda silindri rõhk on ka vaid 6-7, nii et ilmselgelt võtab hetkel mootor rohkem kütust just selle (kulunud klappide või kinni jäänud rõngaste?) tõttu ning ehk ka mitte kõige paremini reguleeritud karpa ja süüte pärast.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...