Uitmõtteid jahutuse teemadel
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Fiat on olnud ainuke auto mis on väga hästi kestnud. Citroen ka niikaua seal hakati kasutama seda rõvedat Fordi pealt pärit mootorit mis tõsi kestab citruni peal paremini kui transitil kuna transiti käigukastiga on normaalne sõita 120 aga cidruni kastiga ka vabalt 90. Nimelt 6 käiguga on cidrunil rohkem pöördeid kui transitil ja ei teki 3 sil ülekuumenemine mille tulemusena sulanud kolb. Väga hea oleks muidugi 3.0 Ducato.praktika on näidanud et kvaliteetne matkaauto tuleb ikka itaalia poolt. Saksas tehtud elamu osa ei ole nii hea kui Itaalias tehtud.
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Aga loodusseaduste vastu ei saa mida uuem mudel seda rohkem probleeme elektroonika poolelt ja seda ka Fiati puhul . Nii on kahjuks.
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Ostsin uue veepumba, küll B sest originaal on 278EUR ja A termostaadi 60EUR. Konditsioneeri radiaator ja pump läheb maha ja tuleb 3 elektrilist vurri, 2 tükki eest suruma ja 1 tagant imema. Kas neid kõike vaja on on ise küsimus, eestis vaevalt aga lõunamaadel vist läheb vaja.kalle211 kirjutas:Aga loodusseaduste vastu ei saa mida uuem mudel seda rohkem probleeme elektroonika poolelt ja seda ka Fiati puhul . Nii on kahjuks.
Elektroonikat on tõesti liiga palju, palju sellist mida vaja ei lähe ja see kõik laguneb. Hea traditsioooni järgi ikka pistikud sinna kus niiskus ja vesi ligi pääseb Ja kubatuuri ikka vähemaks ja võimsust rohkemaks 2,0l ja 130KW on natuke nadi kooslus. Eks see tule kõik tarbijatel kinni maksta ja see ongi eesmärgiks. Kaubik ainult garantiiajaks......see on vist eesmärk mille poole püüeldakse.
-
- Zootramm
- Postitusi: 717
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Kas oskad kommenteerida Fiati 2,3 Multijet 130 vs 150 vs 180 mootoreid?kalle211 kirjutas:Väga hea oleks muidugi 3.0 Ducato. praktika on näidanud et kvaliteetne matkaauto tuleb ikka itaalia poolt. Saksas tehtud elamu osa ei ole nii hea kui Itaalias tehtud.
Mul praegu 130 96kW ja poolintegreerituga pole sellega kusagil otseselt hätta jäänud. Ei mägedes ega soojas ega bahnil. Mingi püss ta ei ole, aga matkakat käsitlengi sellise rahuliku kulgemise masinana. Järgmise võtan 150 motoga, see on numbrite poolest sarnane 3,0D mootoriga. 180 ei julge võtta, sest suur võimsuse/kubatuuri suhe võib juba väga pahasti mõjuda töökindlusele.
Aga elamu osa oleneb konkreetsest tootjast. On nii Saksas kui ka Itaalias paremaid ja viletsamaid. Ilmselt Itaalias on hinna-kvaliteedi suhe parem.
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Fiat 3,0 ja 115KW pidi töökindel olema. Mingi 100tuhat kannatavad kõik või õigemini peaks kannatama kui tehase soovitusi MITTE JÄRGIDA. Kui aga vastavalt "soovitustele" siis võib isegi 50tuhat jääda unistuseks.....ma mõtlen õlivahetuse välpa.margus61 kirjutas:Kas oskad kommenteerida Fiati 2,3 Multijet 130 vs 150 vs 180 mootoreid?kalle211 kirjutas:Väga hea oleks muidugi 3.0 Ducato. praktika on näidanud et kvaliteetne matkaauto tuleb ikka itaalia poolt. Saksas tehtud elamu osa ei ole nii hea kui Itaalias tehtud.
Mul praegu 130 96kW ja poolintegreerituga pole sellega kusagil otseselt hätta jäänud. Ei mägedes ega soojas ega bahnil. Mingi püss ta ei ole, aga matkakat käsitlengi sellise rahuliku kulgemise masinana. Järgmise võtan 150 motoga, see on numbrite poolest sarnane 3,0D mootoriga. 180 ei julge võtta, sest suur võimsuse/kubatuuri suhe võib juba väga pahasti mõjuda töökindlusele.
Aga elamu osa oleneb konkreetsest tootjast. On nii Saksas kui ka Itaalias paremaid ja viletsamaid. Ilmselt Itaalias on hinna-kvaliteedi suhe parem.
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Panen ka uitmõtteid jahutuse teemal.
Mu 3.1 grandil olid kunagi mahlad segi, õli tosoolis, remont, uued kaaned jne.
Lubati ka pesu teha seestpoolt aga selle tegevuse kvaliteedis kahtlen veidi.
Paisupaak läbi ei paistnud selle sain miski laeva puhastus happega peaaegu puhtaks.
Point selles, et kuuma ilmaga jahutab kehvalt (eks seal ees istuvad 2 radikat veel enna peamist, vahed võivad satikaid täis olla, pole kõiki maha kiskunud ) ja ega talvel puhub leiget salongi, äkki polegi klappide tüüpviga (pole viitsinud veel armatuuri maha kiskuda ) vaid radikad suht umbes seestpoolt.
Siit küsimus tarkadele, et mis mõginas oleks kõikse efektiivsem toppida jahutussüsteemi, et pasa lahti sulataks ja lõdvikud terveks jääksid ?
Vanasti kui sõideti veega ( tosoolist võis lihtinime und näha ) tekkis katlakivi, siis sai vadakut sisse pandud, toimis küll ja liiga hästi isegi, tekkisid lekked, siis tuli sinepipulbrit panna, et lekked kinni võtaks
Nüüd vast kabedamad ained olemas ?
Mu 3.1 grandil olid kunagi mahlad segi, õli tosoolis, remont, uued kaaned jne.
Lubati ka pesu teha seestpoolt aga selle tegevuse kvaliteedis kahtlen veidi.
Paisupaak läbi ei paistnud selle sain miski laeva puhastus happega peaaegu puhtaks.
Point selles, et kuuma ilmaga jahutab kehvalt (eks seal ees istuvad 2 radikat veel enna peamist, vahed võivad satikaid täis olla, pole kõiki maha kiskunud ) ja ega talvel puhub leiget salongi, äkki polegi klappide tüüpviga (pole viitsinud veel armatuuri maha kiskuda ) vaid radikad suht umbes seestpoolt.
Siit küsimus tarkadele, et mis mõginas oleks kõikse efektiivsem toppida jahutussüsteemi, et pasa lahti sulataks ja lõdvikud terveks jääksid ?
Vanasti kui sõideti veega ( tosoolist võis lihtinime und näha ) tekkis katlakivi, siis sai vadakut sisse pandud, toimis küll ja liiga hästi isegi, tekkisid lekked, siis tuli sinepipulbrit panna, et lekked kinni võtaks
Nüüd vast kabedamad ained olemas ?
XC 70
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Need on alumiineum radikad mis soola (eriti) ei kannata. Lisaks on väga tihedad, kui umbes siis kompressor ja survepesur ei kõlba lõhuvad 100% ära sest nad on isegi uuena üliõrnad. Hambatikuga päevade viisi torkida? Või midagi sellist......odavam on uued osta.
Tuttav käis põhja soomes ja ütles, et kondi radikas oli täis kititud sääskedest, kuna radikas oli vana siis vahetas välja. Korralikke radikaid enam ei ole, kõik ühekordsed. Kui on vana kooli radikas siis vasklamell suurte vahedega väiksemad mutukad laseb läbi, alles suuremad jäävad kinni. Kuidas siis tänapäeva maasturiga üldse metsa minna? Kõik on plastikust ümbritsetud ja üliõrn, ka radikad ei kannata mutukaid. Landcruiser ja ainult asfaldile... ja, et tolmu ei oleks? Mis on selle mõte? Defender viimane enam - vähem maasturi moodi masin võeti tootmisest maha. Sama kehtib ka kruusateedele tolm ja pori rikuvad kiiresti radikad, ainult vahetus. Või jewroopas enam tolmuiseid teid ei olegi? Kõrbed ja liivatormid tuleb kohe unustada, samuti kruusased teed ja sellised rajoonid kus mutukad lendavad
Tuttav käis põhja soomes ja ütles, et kondi radikas oli täis kititud sääskedest, kuna radikas oli vana siis vahetas välja. Korralikke radikaid enam ei ole, kõik ühekordsed. Kui on vana kooli radikas siis vasklamell suurte vahedega väiksemad mutukad laseb läbi, alles suuremad jäävad kinni. Kuidas siis tänapäeva maasturiga üldse metsa minna? Kõik on plastikust ümbritsetud ja üliõrn, ka radikad ei kannata mutukaid. Landcruiser ja ainult asfaldile... ja, et tolmu ei oleks? Mis on selle mõte? Defender viimane enam - vähem maasturi moodi masin võeti tootmisest maha. Sama kehtib ka kruusateedele tolm ja pori rikuvad kiiresti radikad, ainult vahetus. Või jewroopas enam tolmuiseid teid ei olegi? Kõrbed ja liivatormid tuleb kohe unustada, samuti kruusased teed ja sellised rajoonid kus mutukad lendavad
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Äkki nüüd rahuneb natuke ja ei tekita paanikat . Pole nendele radikatel häda midagi ja kui mõni eksemplar 5-6 aastaga soolatud teedel ära mädaneb, mis siis. Paned uue ette ja kõik. Radikas ei maksa enam vase hinda. Need n.n. suurelamelliga palju kiidetud vased, kust sitikad saavad läbi lennata ei jahuta ka midagi, kuna pole lihtsalt pindala.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Ja kui ei taha radika vahele sääski ja muid putukaid pane radikate ette peenike võrk. Püüab ilusti putukad kinni ja lihtne puhastada võib ka uuega asendada kui ei viitsi puhastada
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
tänud.amevier kirjutas:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=67310
XC 70
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Tõesti harvem radikas jahutab halvemini, seetõttu peab olema paksem, et sama jahutusefekti saavutada. Kui metsa asja siis ikka vask, kui linnas sõita siis kõlbab ka alumiineum, või eksin?
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
Räägi nüüd kust neid vasest radikaid hangitakse tänapäeval, huvi jube suur ?xcad kirjutas:Tõesti harvem radikas jahutab halvemini, seetõttu peab olema paksem, et sama jahutusefekti saavutada. Kui metsa asja siis ikka vask, kui linnas sõita siis kõlbab ka alumiineum, või eksin?
XC 70
Re: Uitmõtteid jahutuse teemadel
See ei ole minu masina pump aga tiivik on analoogne. Ka seal võib viga olla